Gå til innhold

Fullverdig Windows 8 64 SSD 3G 10,1 til latterlige 995,-

Jada-jada

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er et utgått produkt
Dette produktet er utgått og er derfor ikke tilgjengelig for bestilling

argh

skulle bestilt før jeg så den youtube filmen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle de ikke være cashback hos Lefdal? Står til og med på ett av miniatyr bildene.

Mitt nettbrett er sendt fra Lefdal. I vilkårene står det at cashback må kreves innen 5 dager etter kjøp, fakturadato. Så jeg håper dere har valgt express postpakke.

Skrevet

Hvorfor skulle de ikke være cashback hos Lefdal? Står til og med på ett av miniatyr bildene.

Mitt nettbrett er sendt fra Lefdal. I vilkårene står det at cashback må kreves innen 5 dager etter kjøp, fakturadato. Så jeg håper dere har valgt express postpakke.

Du har rett jeg så ikke det og syntes det var rart at ikke Lefdal reklamerte dette tydeligere..

Skrevet

Da er det bare å glede seg.

Nettbrett med fullverdig windows har jeg altid hatt lyst på, men virker som mobiltelefon os har vert det som har vert kult blandt mangfoldet frem til nå.

Skrevet

En annen ting som jeg syntes er rart er at Elkjøp og Lefdal har samme lager i Sverige det er jeg sikker på men Elkjøp er tomme og Lefdal har 100+ igjen det får jeg ikke til å stemme.

Skrevet

enten: teknisk feil

eller: dem har resservert x til hver butikk

Ja mulig men når de har hatt samme tilbud før så har man sett antallet faller helt likt hos de begge.

Skrevet (endret)

Følger det med tastatur?
Det gjør det nok ikke, men skal man likevel drasse med seg tastatur kjøper jeg heller en laptop Endret av Evelen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...