Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få en fyr til bare å ville ha sex med meg?


Anbefalte innlegg

Har kjent en fyr en stund nå og hatt en mye sex med han. Liker han veldig veldig godt så det stikker noe sinnsykt når jeg får høre om at han har hatt sex og ONS med andre jenter han feks treffer på byen.

Har sagt det til han men han sier ikke så mye på det. Vrir seg stort sett unna.
Basically lar jeg han gjøre alt han vil med meg i senga. Har gjort ting med han jeg ikke har gjort med noen andre før! (Uten at det har trosset noen fy fy grenser)

Vi er også veldig like om man ser på andre kvaliteter enn senga. Vi trives i hverandres selskap og han sier jeg betyr mye for han. Så jeg skjønner ikke hvorfor han ikke bare vil gå med på å ha ett eksklussivt opplegg med meg?

Hva mer kan jeg gjøre for at han bare skal ville ha meg?

Det er så forbasket vanskelig å få dette mennesket forelsket i meg!

Har jeg rotet meg borti en god gammeldags dritsekk?



Anonymous poster hash: 816ca...c83
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor skulle han være en drittsekk? Om han ikke skjuler for deg at han har sex med andre også, så er dere jo begge inneforstått med hva som skjer.

Vi hadde en deal på vi ikke skulle ha sex med noen andre.

Han inrømmer heller ikke de andre jentene før jeg konfronterer han med saken

 

Jeg har alt sagt til han hva jeg vil ha.

 

Anonymous poster hash: 816ca...c83

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Vi hadde en deal på vi ikke skulle ha sex med noen andre.

Han inrømmer heller ikke de andre jentene før jeg konfronterer han med saken

 

Jeg har alt sagt til han hva jeg vil ha.

 

Anonymous poster hash: 816ca...c83

 

Vel, det gjør jo saken helt annerledes. Hvorfor vil du i det hele tatt være sammen med fyren om han bryter slike avtaler?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Vi hadde en deal på vi ikke skulle ha sex med noen andre.

Han inrømmer heller ikke de andre jentene før jeg konfronterer han med saken

 

Jeg har alt sagt til han hva jeg vil ha.

 

Anonymous poster hash: 816ca...c83

 

 

Hvorfor i alle dager skrev du ikke det i åpningsposten din da?

 

Ja, om han har lovet at dere er eksklusive men har ligget med andre, så er han en drittsekk. Move on.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Vi hadde en deal på vi ikke skulle ha sex med noen andre.

Han inrømmer heller ikke de andre jentene før jeg konfronterer han med saken

 

Jeg har alt sagt til han hva jeg vil ha.

 

Anonymous poster hash: 816ca...c83

 

Så.. Du er i et kjæresteforhold med han, men ikke han med deg?

 

Ta dette opp med han, legg det fram skikkelig på en ryddig måte, og hva enn han svarer vil være ditt svar på om hvorvidt han er en drittsekk eller ei.

Lenke til kommentar

 

Hvorfor i alle dager skrev du ikke det i åpningsposten din da?

 

Ja, om han har lovet at dere er eksklusive men har ligget med andre, så er han en drittsekk. Move on.

Word.

 

Med mindre du har noe imot å pådra deg kjønnssykdommer, ettersom det er en valid grunn for at det bare skal være dere to, ville jeg bare ha baila. Du er jente, markedet er stort. Gtfo.

Lenke til kommentar

Word.

 

Med mindre du har noe imot å pådra deg kjønnssykdommer, ettersom det er en valid grunn for at det bare skal være dere to, ville jeg bare ha baila. Du er jente, markedet er stort. Gtfo.

Tenker hver dag å gjøre det. Men jeg er så glad i han. :(

Og kresen på menn er jeg også. Finner aldri noen jeg liker.

 

Anonymous poster hash: 816ca...c83

Lenke til kommentar

Det er ganske åpenbart at han utnytter deg. Han får nøyaktig det han vil fra deg, sex, og slipper alt maset man ofte får i et forhold. I tillegg får han ha sex med andre, uten at du går fra han. Du må sette ned foten og gå videre. Ha litt selvrespekt.

 

Vi jenter har dessverre en tendens til å falle for de verste guttene, som behandler oss dårligst. Jeg vet hvordan det er, men du må tenke at du fortjener bedre. Hvordan kan du noen gang stole på den fyren uansett? Du kaster bort tiden din med han. Ditch han, om noen måneder har du glemt han, og du kan starte å se etter en snill fyr som faktisk behandler deg slik du fortjener.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vet om en annen jente som er i samme situasjon som deg (bortsett fra at han holder igjen på sexen, og flørter med andre jenter foran denne jenta som er noe av det mest seriøse han har) og hadde jeg vært deg eller henne, så ville jeg gjort det samme som han. Du har jo muligheten til å drive på med andre gutter samtidig som du har en fast partner, herregud - utnytt det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet om en annen jente som er i samme situasjon som deg (bortsett fra at han holder igjen på sexen, og flørter med andre jenter foran denne jenta som er noe av det mest seriøse han har) og hadde jeg vært deg eller henne, så ville jeg gjort det samme som han. Du har jo muligheten til å drive på med andre gutter samtidig som du har en fast partner, herregud - utnytt det!

 

Sunneste og beste her er vel å bare "break it off"? Slutt på greia. Hevn og dritt skaper bare mer drama og mer suppe.

Lenke til kommentar

Har ikke klart å ditchefordi jeg er blitt så glad i han. :( Har vært forelska i snart ett år så det er nok ikke slik at jeg bare trenger ett par mnd.. De gangene jeg har prøvd å kutte han ut har jeg savnet han noe helt utrolig. Og stort sett er han jo hyggelig. Vet ikke hvor mange ganger han har gått bak ryggen min. Vet om 2. Han sier jeg er den som betyr noe for han da. :( skjønner at jeg høres dum ut her. Men jeg er så utrolig glad i han..

 

Anonymous poster hash: 816ca...c83

Lenke til kommentar

Prøv å gå utenfor deg selv å tenke objektivt (ja, jeg vet det er vanskelig for deg når du er i den situasjonen du er i), men tenk og forestill deg at han går å har sex, altså så intim man kan være med en person er han med andre jenter også? (noe han faktisk har)

Er ikke det forstyrrende for deg? Forhåpentligvis nok til at du våkner. Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...