Gå til innhold

Tråden om Destiny the game


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Angry Joe har da endelig sagt sitt angående Destiny, jeg må si meg enig i de fleste av argumentene hans.

 

 

Sant det som sies der, regner med fleste er enige men samtidig så er spillet verdt sine penger i gull pga gameplayet som Joe sier er fantastisk. Multiplayeren er det folk spiller dette for. Folk grinder seg opp til 30 og så spiller dem kompetetivt online. Vært råere med bedre mission design og story men det ødelegger ikke spillet for min del.

Lenke til kommentar

Sant det som sies der, regner med fleste er enige men samtidig så er spillet verdt sine penger i gull pga gameplayet som Joe sier er fantastisk. Multiplayeren er det folk spiller dette for. Folk grinder seg opp til 30 og så spiller dem kompetetivt online. Vært råere med bedre mission design og story men det ødelegger ikke spillet for min del.

Jeg er sær nok til å spille for PvE. :p Historien kunne helt klart vært bedre, men på den annen side er historien i FPSer ikke akkurat kjent for å være mesterverk. :p Jeg spiller mest pga loot og for å gå opp i level. Sånn jeg ser det er det seks klasser som vil ta tid å levle, og med bounties, gullkister osv er det mer enn nok å gjøre. I tillegg er det jo Patrol, så vi slipper å "måtte" ta historien for å få PvE. Er morsommere å bare surre rundt uten mål og mening i Patrol. :)

 

Men Bungie har vel sagt at de vil ta dette til en francise, så jeg ser ikke bort fra en ren historiedrevet single-player spin-off etterhvert. Ser ikke helt hvordan jeg skal klare å bry meg om historien, men de finner vel på noe. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Koser meg masse med PvP, skytemekanikkene er finjustert til fingertuppene, men det er noe rart med netcoden.

 

Agreed. Jeg forstår ikke hvordan de har klart å bruke så mye penger på et spill som foregår 100% online og enda klarer å rote til nettkoden. De burde brukt en brøkdel av utviklingskostnadene til å gått full deddis i det minste.

Lenke til kommentar

 

Microsoft sier at Destiny har muligheten til å bli like stort som Star Wars og LotR, Og at dette er spillet som igjen kommer til å revolusjonerte multiplayer siden av spillverden.

Haha! måtte le litt der xD

 

Er bare jorda, månen, venus og mars, så er det ikke mere maps. da er det bare å farme gear i timeshvis til du har et greit light lvl på gearet :p

 

Pvp'en var heller ikke så altfor mye å skryte av. Du lir satt på laget med folk som er mellom lvl 17 og 24, å jeg var lvl 17 når jeg testa mp første gangen å ble one hitta av både assault og melee der :p Tømte nesten et magasin på en fiende for å kunne drepe han :S

Lenke til kommentar

Er det flere som reagerer på PlayStation Official Magazine så uhemmet viser seg kjøpt og betalt?

http://www.metacritic.com/game/playstation-4/destiny

 

Har ikke kommet over èn person som har vært i nærheten av å gi dette tomme skallet av ett spill (i påvente av 100 DLC`er), full pott. Hva syntes folk?

 

Om du går inn å ser på resten av karakterene Playstation Offical Magazine avd Australia gir så ser du at dem er veldig veldig ukritiske og gir 100 til omtrent alt.

Lenke til kommentar

Et land som stort sett består av kriminelle som slaktet lokalbefolkningen driver med korrupsjon? Wow... hvem skulle trodd det? :p Men det er kanskje å dra det litt langt.

 

Dette er en av grunnene til hvorfor jeg sjelden bryr meg om enkelt-anmeldelser. Her på gamer.no, som eksempel, sitter en enkelt person og anmelder ett spill. Anmeldelsen er dermed ikke direkte meningen til gamer.no, men til denne personen som anmeldte spillet. Hadde en annen anmeldt det kunne karakteren vært en helt annen. Dette så vi (ser vi fortsatt?) i et svensk spillblad, der mange anmeldelser har en mikroanmeldelse fra en annen person. Mener et engelsk eller amerikansk blad gjør det samme. Dermed får vi en stor anmeldelse av et spill, pluss minst to forskjellige karakterer og synspunkter.

 

I tillegg har vi jo så klart forum som dette. Her får vi ganske mange synspunkter, så det er mye enklere å bestemme seg for hva man vil legge vekt på i spillet, og dermed få en egen oppfatning av det før man i det hele tatt har prøvd det. Spesielt hvis vi legger til gameplay-videoer, skjermbilder og så videre.

Lenke til kommentar

Aldri basert spillkjøp på hva andre mente om et spill. Det viktigste er faktisk at jeg liker det eller ikke og da prøver jeg det, eller så vet jeg allerede basert på videoer etc fra utvikler at dette spillet skal jeg ha.

 

Og det er umulig å være objektiv i en anmeldelse da anmeldelsen isåfall hadde vært steril og teknisk fri for meninger.

Endret av Ham 550
Lenke til kommentar

Og det er umulig å være objektiv i en anmeldelse da anmeldelsen isåfall hadde vært steril og teknisk fri for meninger.

Så klart, men poenget er at en "offisiell" anmeldelse bare er meningen til én person. Mange folk legger alt for mye vekt på denne anmeldelsen, uten å tenke over at det bare er en person som står bak den. Faktisk så mye at de kjøper spill (eller lar være å kjøpe) basert på en enkelt anmeldelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...