Gå til innhold

Tråden om Destiny the game


Anbefalte innlegg

Etter E3 og Gamescom står vi igen med mye saftig informasjon om det kommende spille Destiny.

 

Destiny blir laget av Bungie, samme folka som revolusjonerte spillverden med Marathon (1994) og Halo (2001 - 2012).

 

Microsoft sier at Destiny har muligheten til å bli like stort som Star Wars og LotR, Og at dette er spillet som igjen kommer til å revolusjonerte multiplayer siden av spillverden.

 

Destiny blir beskrevet som et "FPS open world" spill hvor du verden som du spiller i forandrer seg etter dine valg. Bungie legger veldig mye vekt på den sosiale delen av spillet.

 

 

Se linken !

http://www.youtube.com/watch?v=oq7gegQeTeE

 

 

Ideen om et sant spill fikk bungie for over 20 år siden, men pga kapasiteten til spillkonsoler på den tiden har det ikke vært mulig å lage et sant spill før nå. Selve spillet har vært i utvikling i 8år!

 

Bungie sir at spillet kommer til å være utrolig stort og at det vil ta deg laaaaang tid å utforske hele verden. Du kan reise rundt i solsystemet vårt og besøke alle planetene.

 

Destiny serien vil være 10 år lang, De forventer å lage 4 Destiny spill og 4 DLC-paker til vært spill.

 

Om du tidligere er kjent med Bungie så vet du hvor flinke Bungie er å lage spill, og hvor mye de bryr seg og hører på fansen.

 

Spillet kommer på xbox 360, ps3 , Xbox One , Ps4 og mest sannsynelig på pc litt senere.

 

Spillet blir utgitt en gang det første halvåret i 2014

 

 

http://www.bungie.net/en/Destiny

 

https://www.facebook.com/pages/Destiny-Norge/269674369837365?fref=ts

Endret av Halloweed343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får håpe det kommer til PC etterhvert, ellers blir det nok kjøpt til PS4.

 

Håper inderlig at det kommer til PC jeg og, men det er veldig usannsynlig om man ser trenden i Bungie sine siste spill som Halo 3 og Reach. Skal forsøke å ha litt is i magen før jeg kjøper bare for å se om det dukker opp ny informasjon om en eventuell PC versjon.

Lenke til kommentar

 

Håper inderlig at det kommer til PC jeg og, men det er veldig usannsynlig om man ser trenden i Bungie sine siste spill som Halo 3 og Reach. Skal forsøke å ha litt is i magen før jeg kjøper bare for å se om det dukker opp ny informasjon om en eventuell PC versjon.

 

Det er jo fordi Microsoft eier rettigheten til Halo.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 8 måneder senere...

Jeg har heldigvis et lass med spill jeg ikke har fått begynt på ennå pga. Steam-salg, så det er ikke så vanskelig å være en tålmodig spiller på PC. Jeg håper dette kommer til PC før eller siden, spesielt hvis det faktisk er bra. Så skal følge med for å høre hva konsollfolket synes.

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...