Gå til innhold

Årene flyr :(


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kjennes definitivt som om åra går fortere jo eldre man blir ja. Det er ikke så merkbart før man passerer 35 men da begynner det virkelig å føles. Pappa har plutselig blitt 80år, sist jeg egentlig sjekket alderen hans var når han var 66.

 

Jeg har tenkt mye på det i den siste tiden. Alle som betyr noe for meg har nå passert 70år og jeg la ikke merke til det fordi jeg var opptatt med egen familie og barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og hva så?

 

Ikke fokuser for mye på fremtiden. Ikke fokuser for mye på fortiden. Livet ditt er i nåtiden. Gjør hva du vil, nyt hvert et sekund.

 

Er det noe du ikke liker med livet ditt? Bytt det ut med noe godt.

 

Det er et bra tips. I morgen skal jeg nyte dagen i det fri, fremfor å sitte foran skjermen. :)

Lenke til kommentar

Du ser ihvertfall mye friskere ut etter å ha vært mye ute i skog og mark. Men det betinger at du har klart å holde en forholdsvis god hygiene, for ellers vil ikke folk komme nære nok til å se hvor bra du ser ut...

 

Ja, tida går fortere og fortere synes det som. Og da er det godt å kunne gripe fatt i noen evige verdier...!

Lenke til kommentar

Min bestefar er 92 år og kjenner ikke igjen sin egen familie. Det er trist det. Folk gidder nesten ikke å besøke ham mer fordi han husker lite. Selv konen som var det eneste han pleide å snakke om siden de var sammen siden de var tenåringer, er nå ikke en person han husker igjen. Jeg vil heller dø frisk enn å visne bort på et gamlehjem, det er nå helt sikkert. Kanskje drive med farlig ekstremsport selv når jeg er gammel, slik som fri klatring. Jeg er selv 25 år og det føles som om det jeg gjorde og opplevde som tolvåring var i går. Ti år er ingenting. Selv skulle jeg ønske vi alle levde 1000 år og var ung, sprek og frisk alle sammen helt til siste slutt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min bestefar er 92 år og kjenner ikke igjen sin egen familie. Det er trist det. Folk gidder nesten ikke å besøke ham mer fordi han husker lite. Selv konen som var det eneste han pleide å snakke om siden de var sammen siden de var tenåringer, er nå ikke en person han husker igjen. Jeg vil heller dø frisk enn å visne bort på et gamlehjem, det er nå helt sikkert. Kanskje drive med farlig ekstremsport selv når jeg er gammel, slik som fri klatring. Jeg er selv 25 år og det føles som om det jeg gjorde og opplevde som tolvåring var i går. Ti år er ingenting. Selv skulle jeg ønske vi alle levde 1000 år og var ung, sprek og frisk alle sammen helt til siste slutt.

Amen.
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Og hva så?

 

Ikke fokuser for mye på fremtiden. Ikke fokuser for mye på fortiden. Livet ditt er i nåtiden. Gjør hva du vil, nyt hvert et sekund.

 

Er det noe du ikke liker med livet ditt? Bytt det ut med noe godt.

 

Han har vel ikke sagt noe slikt for det om han gjør seg en liten refleksjon.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...