Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Drømmer om å ha en dame som elsker meg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og det er derfor jeg sa "dame" og ikke "hore". Ikke forestill deg at jeg sier noe annet enn hva jeg faktisk sier.

 

Som om damer, med gjensidige kjensler for ein, er noko ein berre kan "få", som i: "få slengt etter seg".

Mogleg dette gjeld for deg, men det er ikkje slik det fungera for oss mindre privilegerte... :nei:

Endret av Staketten
Lenke til kommentar

 

Som om damer, med gjensidige kjensler for ein, er noko ein berre kan "få", som i: "få slengt etter seg".

Mogleg dette gjeld for deg, men det er ikkje slit det fungera for oss mindre privilegerte... :nei:

mindre priviligert meg i ræva. Hvem som helst kan få seg dame. Ditt nivå av privilegier er like unikt som en romantisk komedie fra Hollywood.

 

men nå er jo du fast bestemt på at du er en tapt sak, og gjør dermed ikke noe med å gjøre situasjonen din bedre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Har aldri hatt det, og nå er jeg snart middelaldrende. Jeg tenker at når jeg ikke har hatt det til nå, så vil jeg kanskje aldri få det. Det er superdeprimerende!

 

Gjør noe med det.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hm og jeg som var deprimert fordi jeg er 21 og upult og aldri hatt kjæreste men når jeg leser dette her føler jeg meg ikke depirmert i det hele tatt, kan da ikke være så vanskelig og få seg dame at man blir 40+ uten og aldri ha hatt kjæreste. Har du prøvd nettdating? mange lekker bisker der :p

Lenke til kommentar

Hm og jeg som var deprimert fordi jeg er 21 og upult og aldri hatt kjæreste men når jeg leser dette her føler jeg meg ikke depirmert i det hele tatt, kan da ikke være så vanskelig og få seg dame at man blir 40+ uten og aldri ha hatt kjæreste. Har du prøvd nettdating? mange lekker bisker der :p

På nettdating florerer det dessverre av damer som ofte ignorerer en eller svarer med en kort og kald setning tilbake, samtidig så kan det jo bare være meg :p. Fordelen er jo helt klart at ting som nervøsitet og kroppspråk ikke er synlig for motparten.

Lenke til kommentar

Ikke si at det ikke er flere her som har samme oppfatning.

 

Når man først møter et kvinnfolk så er de så søte og vifter med rumpa opp i ansiktet på en for å få deg på kroken, men hvis man er så dum at man faller for det så går det ikke lang tid før kvinnens sanne natur viser seg, og da er det slutt på kos og hygge.

Og de slipper deg ikke før de har tømt lommebok, spiskammers og bank, og når det er tomt så tar de huset, bikkja, bilen og ungene og hiver deg på dør så de kan få ro til å lure enda en stakkar.

 

Nei, kvinnfolk er sannelig ikke mye kos.

 

MItt råd er, hvis du savner kos og kjærlighet så skaff deg en katt, bikkje eller hamster. Da blir du ikke så skuffa.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

På nettdating florerer det dessverre av damer som ofte ignorerer en eller svarer med en kort og kald setning tilbake, samtidig så kan det jo bare være meg :p. Fordelen er jo helt klart at ting som nervøsitet og kroppspråk ikke er synlig for motparten.

Nei det er sant men da slipper man møte dem face til face til å begynne med:)

Lenke til kommentar

En venn av meg driver å oppsøker sånn nettdating innimellom. Den tiden jeg har kjent ham så tror jeg han har minst hatt kontakt med 5 damer.

 

Jeg vet ikke navnet på tjenesten, men det kan virke som om han bruker samme tjeneste ukritisk uten å forstå at noe er galt med tjenesten. Dette er veldig vanskelig å informere ham om at kan være svaret, men det er vanskelig å få ham til å forstå hintene mine om at det gjerne er på tide å bytte til en annen nettdatingtjeneste.

 

Han opplever nemlig at ganske raskt, eller litt uti at han blir kjent dem via chat. Jeg ser for meg at han bruker tekstchat, siden han aldri har gått i detalj på hvordan han chat'er (med eller uten video).

 

Jeg sitter å innbiller meg at han egentlig sitter å chat'er med menn i land som india, afrika og liknende som sender ham sexy bilder av blondiner som de utgir seg for å være.

 

Det beste er at han er smart nok til å forstå at de går over grensen når de ALLE omsider begynner å tyte om ikke han kan hjelpe dem med å sende små summer med penger. Han avslutter alltid kontakten da.

 

Nå har han kontakt med en hvit jente som bor i Ghana av alle steder, selv om hun er fra USA i følge ham. Dette virker litt spesiellt, da alle de andre har vært fra og bodd i USA tidligere. Av en eller annen grunn vil han helst at de skal være fra USA. :)

 

Jeg har tenkt at han må bare brenne seg nok ganger til å innse at tjenesten er full av svindlere/spam'ere. Men, det er litt kjipt å sitte å betrakte det å lytte til alle de kjipe håpene som tennes i ham, men som snart slukkes når de begynner å spør etter penger.

 

Montro om han snart begynner å få vrangforestillinger om at alle jenter er golddiggere? ;)

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...