Gå til innhold

Anmeldelse: Rayman Legends (PS3, Vita, WiiU, Windows, X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Suverent! Har aldri hatt sansen for Rayman tidligere, da jeg syntes designet på figuren sugde lut, men da Rayman origins kom, stemte plutselig alt. Dette blir en eneste stor godteributikk!

Skrevet

Haha, endelig et plattformspill som er enkelt nok for anmelderen, slik at det ender opp med 10/10. :p

Rayman Origins var forøvrig et flott spill, men skal vel en del til for at dette spillet kommer helt opp på 10eren. Ser ut som mer av samme moroa.

Skrevet

allerede forhåndsbestilt. er ikke så mange slike kvalitetsspill å finne i disse dager, dessverre.

kommer til å kjøre dette i parallels (iMac) m/ ps3-stikker over bluetooth :)

Skrevet (endret)

Burde vel nevne hvilke plattformer spillet kommer ut til:
Originally announced as a Wii U exclusive, the game will also be released for Microsoft Windows, PlayStation 3, PlayStation Vita and Xbox 360

Fant spillet for Steam/PC på Ebay for 140kr. ^^

Endret av Jan Skrotnes
Skrevet
Skrevet

Burde vel nevne hvilke plattformer spillet kommer ut til:

Originally announced as a Wii U exclusive, the game will also be released for Microsoft Windows, PlayStation 3, PlayStation Vita and Xbox 360

Fant spillet for Steam/PC på Ebay for 140kr. ^^

Skrev jeg ikke dette i anmeldelsen?

Spillet ble utsatt hele to ganger, og det som opprinnelig skulle være en lanseringstittel til Wii U er nå å kjøpe til alle de store konsollene.

Skrevet

Oi. Dette var imponerende! Fikk aldri kjørt igjennom forgjengeren, men hadde det morsomt i co-op. Rayman var det første jeg spilte på PS1, så har et nostalgisk forhold til den leddløse rakkeren.

Nytt Rayman og Oddworld i år. Ikke et verst år for plattformspill :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...