Gå til innhold

Mulig og importere Xbox one?


Ultrabad

Anbefalte innlegg

 

Har prøvd det, funksjonen i seg selv er fin, men det er et problem som gjør at jeg ikke lengre benytter meg av den. TV-sendinger i europa er på 50hz, i USA 60hz. Xboxen kjører 60hz, så bildet ender opp med små forsinkelser, frameloss og judder pga HZ-forskjellen.. Merkes enormt i sportssendinger. Får håpe dette lar seg rette på med en softwareoppdatering slik at tvbildet sendes i 50hz i fullskjerm, men om man "snapper" til menyen kan det kjøre 60hz igjen. Har forstått det slik at den gjør dette når du ser bluray i fullskjerm, så det burde kunne fikses.

 

 

edit: kilde: http://www.hdtvtest.co.uk/news/xbox-50hz-201311233468.htm

Blir lite smooth siden man da får en hdmi resync med Tv'en. Liten nytt hvordan det burde fikses.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir lite smooth siden man da får en hdmi resync med Tv'en. Liten nytt hvordan det burde fikses.

 

Er vel bedre med ett sekund svart skjerm ellerno, enn å se på 50hz tv i 60hz? Eller spille 60fps spill i 50hz..

 

Har ikke prøvd bluray-spilleren, men skal visst fungere der? 24p på bluray, 60fps i spill. Har som sagt ikke testet.

Lenke til kommentar

 

Hvor i landet bor du? Og hvordan var det å forholde seg til UPS? Tidspunkt for leveringen?

Bor i Bergen. Kunne ikke helt forholde meg til UPS, når jeg fikk sendingsbekreftelsen stod det at den kom Onsdag kveld, men når jeg sjekket onsdag morgen stod det torsdag kveld. Når jeg sjekket hos posten stod det også at de ikke hadde motatt noe pakke enda, men at de hadde fått melding om det var en på vei. Forventet at den skulle komme her på torsdag, men pluteslig ringte det på døren onsdag kveld :)

Hvor bor du?

Bergen

Lenke til kommentar

 

Du velger land når den booter opp første gang. Jeg valgte USA. Fant meg et postnummer i New York å la inn dette. Bruker den vanlige gamertagen min.

La inn Norsk MasterCard, men med "feil" adresse. Skal i utgangspunktet ikke gå, men det funket fint.

 

Xboxen funker flott, så å si alle funksjonene funker, bortsett fra TV guiden, der må man ha støtte fra GET, Canal digital + + +

Men det funker fint å kjøre TV gjennom boxen

Veldig fint å kunne si "Xbox watch TV" mens Forza5 installerer i bakgrunnen :D

 

Anbefales

Skal jeg si at jeg bor i England/USA og ikke Norge? Er det på denne måten du kan kjøpe ting på den?

Lenke til kommentar

For å få kjøpt spill osv på Marketplace må man da endre brukeren sin på Xbox Live til det landet man handler i fra? Har skjønt at det går fint å handle med norsk visa/MasterCard?

Nei, du velger land når du setter opp xboxen første gang, marketplace innhold er knyttet til lokasjon som xboxen er satt opp til, ikke gamertag avhengig.

Lenke til kommentar

Fa**s j**** posten!!!!! Her går pakka fra Nederland, via Tyskland, Sverige og så til Oslo før den ender opp på Hamar i løpet av et døgn. Så blir pakka liggende på Hamar i 2 døgn før jeg mottar pakken på Lillehammer som er 5mil unna!!!!!!! Grrrr...........!!

 

Da blir det enda et døgn til med venting :(

Endret av GreenEye
Lenke til kommentar

Har en kamerat som også har bestilt fra Coolshop i september. Han fikk hele veien beskjed om at alt var i orden og at han kom til å få konsollen ca 29.11. For to dager siden tok de en 180 og ga han beskjed om at det bare var å glemme å få konsollen i år. Resultatet er selvsagt at han avbestilte konsollen og nå er han på utkikk etter en annen butikk å bestille fra. Har noen av dere tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...