Gå til innhold

Mulig og importere Xbox one?


Ultrabad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor kan du snakke med kundeservice?

Håper også jeg får sendingsbekreftelse enten i kveld eller imorgen - bestilte noen litt senere på dagen, så håper ikke jeg må vente til 16. desember

 

Kommer bare av og til "Live Chat" øvest på hjemmesiden dere ved siden av "Kontakt" oppe til høyre. I mellom kl 09-19. Jeg bestilte på formiddagen på søndag og fikk akkurat nå sendingsbekreftelsen av Microsoftstore/UPS. Krysser fingre og tær for at jeg har den torsdag :) (Eller kanskje i morgen?)

Lenke til kommentar

 

Kommer bare av og til "Live Chat" øvest på hjemmesiden dere ved siden av "Kontakt" oppe til høyre. I mellom kl 09-19. Jeg bestilte på formiddagen på søndag og fikk akkurat nå sendingsbekreftelsen av Microsoftstore/UPS. Krysser fingre og tær for at jeg har den torsdag :) (Eller kanskje i morgen?)

Fikk mail om den var sendt idag også, så håper jeg får den til helgen! :)

Lenke til kommentar

Jeg ser at Coolshop får inn Day One Edition med FIFA og Forza 5 til 7500 kr. Det ser også ut som at de som har bestilt i oktober ikke blir å få sin i år.

 

Hadde selv lagt inn en ordre hos coolshop i oktober og den hadde fortsatt procsessing som status i dag, la og inn en hos MS Tyskland på søndag og fikk bekreftelse om sending og sporingsnummer i dag! (slik som mange andre her). Coolshop har tydeligvis ikke peiling, og informasjonen det går ut med stemmer heller ikke, meget useriøst firma etter min opplevelse. Kjøp hos MS i Tyskland så får du den i løpet av uken.

Endret av IceBre4ker
Lenke til kommentar

Med en gang konsollen ble sendt med UPS, hvor lang leveringstid stod det da? Forandret den seg etterhvert? Ser at på min står anslått levering på mandag neste uke. Men det er jo ekspresslevering og det er jo bare til Lillehammer? Skulle tro det gikk fortere når pakka mest sannsynlig er i Oslo i morgen tidlig. Hmm

Endret av GreenEye
Lenke til kommentar

Om den ble sendt i dag er den i Oslo rundt kl 5 i morgen tidlig. Deretter blir den levert til Posten, som sender videre med Bedriftspakke (1-2 dagers levering, tok 1 dag til Trondheim). Så du er nok ganske garantert en konsoll til helga.

Hvorfor står det mandag da? Fordi da garanterer de så får de heller overraske? Vil i såfall datoen hos UPS forandres etter den har kommet til Norge eller får man tilsendt nytt sporingsnummer da av Posten?

Endret av GreenEye
Lenke til kommentar

Med en gang konsollen ble sendt med UPS, hvor lang leveringstid stod det da? Forandret den seg etterhvert? Ser at på min står anslått levering på mandag neste uke. Men det er jo ekspresslevering og det er jo bare til Lillehammer? Skulle tro det gikk fortere når pakka mest sannsynlig er i Oslo i morgen tidlig. Hmm

 

Jeg har to X1 på vei,begge sendt i går (tirsdag kveld) og den til Bergen blir anslått levert i dag (Onsdag). Mens den andre som skal til sunnmøre blir anslått levert på torsdag. Regner med det bare står feil hos deg, den kommer sikkert på døren om 1-2 dager.

Lenke til kommentar

Krysser fingrene for det :)

Vil i såfall datoen hos UPS forandres etter den har kommet til Norge eller får man tilsendt nytt sporingsnummer da av Posten?

 

Konsollen kom til Oslo kl 08 i dag tidlig. Rekker den da å bli med posten i dag eller blir den liggende til i morgen?

Endret av GreenEye
Lenke til kommentar

Det rekker den fint. Prøv samme sporingsnummer du fikk fra UPS, bare fjern et-tallet som er først. Da funker det å spore på posten.no

 

:eek::eek::eek::eek:

 

Måtte jo teste dette jeg også:

 

Sendingen er lastet opp for utkjøring
27.11.2013 09:42 5542 KARMSUND

 

Da BØR jeg jo ha den i løpet av dagen :D

Lenke til kommentar

 

:eek::eek::eek::eek:

 

Måtte jo teste dette jeg også:

 

Sendingen er lastet opp for utkjøring 27.11.2013 09:42 5542 KARMSUND

 

Da BØR jeg jo ha den i løpet av dagen :D

:)

 

Hvor var første plass pakken din ble registrert på posten.no? I Oslo eller ble den først registrert et annet sted siden den allerede er bekreftet i Oslo via UPS. (Litt i forhold til når jeg kan håpe på å få den)

Lenke til kommentar

:)

 

Hvor var første plass pakken din ble registrert på posten.no? I Oslo eller ble den først registrert et annet sted siden den allerede er bekreftet i Oslo via UPS. (Litt i forhold til når jeg kan håpe på å få den)

 

Som han sa, Sir Wolf, Terminalen i Oslo, så dukket den opp her i byen :) Kan ikke være lenge til det ringer på døra nå!

Lenke til kommentar

Det så er så rart med den overlevering for min del var igår mens eg var på jobb så sjekket eg posten sin sporing og der sto det bare melding om pakke mens ups sier de hadde utkjøring på pakken i oslo! (bor i stavanger) også klokken 13.37 hadde de levert xboxen mens ingen av appene var oppdatert og sa pakken var levert! godt muttern var hjemme når han kom! :) for eg sjekket i pausen min så var rundt 14 så sto det antatt levering onsdag 27/11! men mutteren ringte meg i 15 tiden og sa nå hadde budet våre her med pakke :)

Så fri idag og sitter og venter på ups/posten igjen skal levere spillet og oppladbare batteri pakken fra amazon.co.uk selvom den er antatt levering imorgen 28/11! så håpe det e tilfelle som det var med xboxen at eg får ann i dag selvom det står antatt levering imorgen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...