Gå til innhold

Mulig og importere Xbox one?

Ultrabad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe et spill eller to på den måten for å spare noen kroner etter å ha cashet ut for konsollen i dag :)

Hvor finner du disse kodene om jeg kan spørre ? link ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Men du som allerede har konsollen oppe å gå, hva koster det å kjøpe spill kode direkte fra Marketplace?

Har ikke sjekket alle spillene, men jeg kjøpte Killer Instinkt Ultra edition for 38$ + tax ( ca 41$ totalt , i underkant av 300kr )

Endret av XboxAlex
Skrevet

Men koster jo omtrent 250kr å kjøpe kodene der også så da kan man jo bare kjøpe de på Marketplace :) Får du sjekka pris på for eks FIFA 14 eller BF4 på Marketplace på din XO? :)

Skrevet

Har ikke sjekket alle spillene, men jeg kjøpte Killer Instinkt Ultra edition for 38$ + tax ( ca 41$ totalt , i underkant av 300kr )

Bare for å være helt sikker. Det går fint ann å kjøpe FIFA 14 på Xbox One med norsk kredittkort, så lenge du bytter adresse?

Skrevet

Bare for å være helt sikker. Det går fint ann å kjøpe FIFA 14 på Xbox One med norsk kredittkort, så lenge du bytter adresse?

Jeg kan ikke garantere noe, men det funket fint for meg :)

Men koster jo omtrent 250kr å kjøpe kodene der også så da kan man jo bare kjøpe de på Marketplace :) Får du sjekka pris på for eks FIFA 14 eller BF4 på Marketplace på din XO? :)

Sjekker etterpå.. poster prisene her

Skrevet

Så har du fått beskjed at du får den før helga? :O Jeg bestilte i dag tidlig og fikk beskjed om at jeg får den rundt 16.des :/

Har ikke fått noe beskjed, men 16. desember er jo alt for lenge! :O

Skrevet

Har ikke fått noe beskjed, men 16. desember er jo alt for lenge! :O

Snakket med kundebehandler før i dag og han sa leveringsdato 16. desember til meg. Noen snakker om at de har på lager men det kan ikke jeg se noe sted.

Skrevet

Snakket med kundebehandler før i dag og han sa leveringsdato 16. desember til meg. Noen snakker om at de har på lager men det kan ikke jeg se noe sted.

jeg også pratet med kundebehandler i dag de sa 5-7 dager

til meg . :huh:

Skrevet

Hvor fikk du snakket med kundebehandler?

skype med en lannen tysk dame som ikke kunne engelsk . ble satt over til noen som pratet litt engelsk ivhertfall . sa de sender de ut om 5-7 dager fra lager . så skulle man få ny mail med sendings nr osv.

Skrevet (endret)

Ok. Håper hu du pratet med har rett :) Når bestilte du?

lørdag

fik denne nå

Xbox One

Price: € 499.99 incl VAT

Quantity: 1

Status: Complete
Send

Endret av aoottis24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...