Jazzbob Skrevet 16. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2013 Jeg bestilte pakken med ghosts 11 desember fra Irland, den kommer med ups nå kl 12 Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 16. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2013 Noen som har bestilt spill eller spilltilbehør fra Coolshop noen av de siste dagene/ukene? Ser de garanterer levering i mellom 3-5 dager hvis de har varen på lager. Stemmer dette? Veit jo det har vært mye useriøst fra dels side når det gjelder selve konsollen. Derfor jeg spør. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 16. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2013 Noen som har bestilt spill eller spilltilbehør fra Coolshop noen av de siste dagene/ukene? Ser de garanterer levering i mellom 3-5 dager hvis de har varen på lager. Stemmer dette? Veit jo det har vært mye useriøst fra dels side når det gjelder selve konsollen. Derfor jeg spør. Det stemmer. De er 100% å stole på. Er bare konsollen det ble tull med pga antall maskiner de fikk inn Lenke til kommentar
MariusZalo Skrevet 16. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2013 Snakket med kundeservice hos ms store tyskland nå om orderen jeg la inn på day one edition den 30.11. Det var ikke kommmet inn på lager ennå og kunne ikke si sikkert når den kom. Men sa at jeg kunne bytte til den versonen de har på lager nå for å være sikker på å få den før jul.Så den skulle bli sendt idag. Jeg gjorde det samme. fikk beskjed om at day one mest sannsynlig ikke kom. Om det betyr før jul eller noen gang vet jeg ikke. Satser på å ha xbox til helgen nå hvert fall Lenke til kommentar
jlarssen Skrevet 16. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2013 Jeg gjorde det samme. fikk beskjed om at day one mest sannsynlig ikke kom. Om det betyr før jul eller noen gang vet jeg ikke. Satser på å ha xbox til helgen nå hvert fall Snakket du med de idag? Har du fått sporingsnummer? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2013 Jeg skal en tur til Tyskland i Januar. Er det bare å løpe og kjøpe hvis de har den i en butikk ? Dersom boxen tar kvelden senere, hvordan er det da med support ? Spiller det noen rolle om den er kjøpt i Norge eller Tyskland ? Om den skulle ta kvelden senere tipper jeg det er mye tryggere å bestille fra Microsoft. Noen som har bestilt spill eller spilltilbehør fra Coolshop noen av de siste dagene/ukene? Ser de garanterer levering i mellom 3-5 dager hvis de har varen på lager. Stemmer dette? Veit jo det har vært mye useriøst fra dels side når det gjelder selve konsollen. Derfor jeg spør. De har rotet med selve konsollen. Ellers har jeg hatt rundt 50 problemfrie bestillinger i løpet av året. Lenke til kommentar
Orpheo Skrevet 16. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2013 Skjønner at MS store fjerner EU moms og legger til den norske, men hva med andre avgifter? Toll, importavgift o.l ? Lenke til kommentar
MariusZalo Skrevet 16. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2013 Snakket du med de idag? Har du fått sporingsnummer? Har ikke fått sporingsnummer enda. Men bestilte jo kl 11 så tar vel litt tid Lenke til kommentar
GeneralKenobi Skrevet 16. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2013 Har ikke fått sporingsnummer enda. Men bestilte jo kl 11 så tar vel litt tid Tror ikke noen som har bestilt denne puljen har fått sporingsnummmer enda. Selv bestilte jeg på fredag og har ikke fått. Kommer nok i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 16. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Noen som vet hvor jeg kan spore orderen fra MS Tyskland? Har ikke fått noe enda nei, status: Bestellung wird bearbeitet (Orderen vil ble behnadlet) x) Endret 16. desember 2013 av Hakonnn Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 16. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2013 Skjønner at MS store fjerner EU moms og legger til den norske, men hva med andre avgifter? Toll, importavgift o.l ?Det er ingen øvrige utgifter. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2013 Skjønner at MS store fjerner EU moms og legger til den norske, men hva med andre avgifter? Toll, importavgift o.l ? Importavgiften er lagt til, og det er ikke toll på slike produkter MVA er også inkludert. Den prisen som står er den du får. Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 16. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2013 Får dere bestillt fra MS Tyskland nå? Tar de imot bestillinger? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 16. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2013 Noen som vet hvor jeg kan spore orderen fra MS Tyskland? Microsoftstore.de og logg inn. Lenke til kommentar
Orpheo Skrevet 16. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2013 Importavgiften er lagt til, og det er ikke toll på slike produkter MVA er også inkludert. Den prisen som står er den du får. takker for kjapt svar. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 16. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2013 Xboxene blir sendt med super saving express seint ikveld (22-23ish) og er i norge i morgen de i oslo område får vel sin i morgen, resten må vente på bring Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 16. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2013 Jeg bestilte pakken med ghosts 11 desember fra Irland, den kommer med ups nå kl 12 Hvor bor du? Og når ble den sendt? Var det express shipping? Lenke til kommentar
1Rub1 Skrevet 16. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2013 Bestilte xbox one fifa 14 bundle 13/12 fra microsoft store, fortsatt processing Hvor lang tid pleier det å ta? Lenke til kommentar
jlarssen Skrevet 16. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2013 Bestilte xbox one fifa 14 bundle 13/12 fra microsoft store, fortsatt processing Hvor lang tid pleier det å ta? Bestilte det samme idag på ms store tyskland. Han på kundeservice garanterte at jeg skulle ha den til jul da. Krysser fingrene for det. Lenke til kommentar
1Rub1 Skrevet 16. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2013 Ja får virkelig håpe det Hvilket land sitt kundeservice pratet du med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå