Gå til innhold

Football Manager - Hvilken versjon har best multiplayer?


Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg og en kompis har lyst til å spille football manager på multiplayer. Vi ønsker å gjøre dette på forskjellige steder i landet ikke LAN.

 

Har prøvd å lese meg litt opp på de forskjellige versjonene sine multiplayer, men ærlig talt så er jeg ganske forvirret...

 

1) Har forstått det sånn at de nyere versjonene kun lar deg spille 1 sesong eller såkalt versus modus? Det høres utrolig døvt ut.. stemmer dette?

 

2) Noen som har anbefalinger og som har spilt multiplayer med venner på denne måten? Vi håpet at det kunne være nesten sånn at man tok 'trekk' i sjakk (teit sammenligning) slik at vi ikke ble for hekta.. for FM kan jo være mildt avhengighetsskapende som dere vet. ;)

 

Noen andre spørsmål også...

 

Må det være en vert som hoster spillet, og isåfall må den dataen alltid være på for at den andre spilleren kan spille? Kan man lagre spillet?

 

På forhånd takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg har aldri greid å forstå dette spillet helt, ikke for å stjele tråden din men noen som har en god guide til hvordan spillet fungerer? Føler jeg går meg vill i menyene hver gang jeg prøver.

Lenke til kommentar

 

Og hvem vet, kanskje du til og med kan vinne PL igjen med Man Utd?

Tror nok ikke til og med jeg har sjanse til å greie noe sånt

 

Ohh, ¤snap¤. ;) Nei, men seriøst folkens, noen må ha prøvd seg på litt FM multiplayer? Lurer rett og slett på om jeg må tilbake til 11/12 utgaven (eller rundt der) for å spille 'ordentlig' multiplayer. Hvis ingen vet, er det noen som har forslag til det beste FM forumet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...