Gå til innhold

PayDay 2 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøv å flytt nedlastingssted under innstillinger.

 

Har 9 timer i spillet siden i går klokken 21.00. Veldig bra spill og forbedrer nummer en i serien med mange ganger. Oppdragene forandrer seg og man møte egentlig aldri det samme flere ganger på oppdragene. Dog er ikke spillet helt fritt for bugs enda og skulle ønske de holdt spillet i beta et par måneder til. Det største problemet er når politiet gjemmer seg bak objekter. Det er da umulig å treffe de fra enkelte vinker, selv om man har ser skuddene treffe luften foran dem. Enkelte vanskeligere fiender får også helt rusa treffsikkerhet iblant og ender opp med å hamre deg ned fra andre siden av kartet. Generelt sett er AI'en til fienden litt dodgy og ikke helt 100%. Alt i alt er dette spillet å anbefale til alle som likte Payday: The Heist og alle som liker co-op spill.

 

Om noen er interessert i å ta noen stealthy bankran er det bare å legge meg til på steam, Refsa22.

Lenke til kommentar

Prøvde å joine et spill, men finner ikke noe mulighet, og når jeg prøver å lage et spill går får jeg error.

 

Så har bare spillt på singleplayer for å venne meg til brettene men er jo umulig å spille uten ekte medhjelpere, må si våpen feelen og lyden er digg på riflene, mens pistolene virker litt veike.

Lenke til kommentar

Prøvde å joine et spill, men finner ikke noe mulighet, og når jeg prøver å lage et spill går får jeg error.

 

Så har bare spillt på singleplayer for å venne meg til brettene men er jo umulig å spille uten ekte medhjelpere, må si våpen feelen og lyden er digg på riflene, mens pistolene virker litt veike.

 

Sliter selv med det samme. Får ikke bli med i spill online eller hoste..Irriterendes!

 

Forøvrig overraskendes lett å gjøre jewellery store på et minutt eller to på very hard/overkill

Endret av mafsa
Lenke til kommentar

Prøvde å joine et spill, men finner ikke noe mulighet, og når jeg prøver å lage et spill går får jeg error.

 

Så har bare spillt på singleplayer for å venne meg til brettene men er jo umulig å spille uten ekte medhjelpere, må si våpen feelen og lyden er digg på riflene, mens pistolene virker litt veike.

 

 

Jeg hadde samma problemet i går... Leste at man burde restarte steam, av alle ting, et par tre ganger, og det funka... Så om du fortsatt har problemer, og ikke har prøvd å restarte steam er det et tips.

 

Forøvrig er jeg veldig hypp på å spille med noen, så gjerne add meg på steam: Kaarekork

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...