Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2014


Jusst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Startet i går med trening igjen jeg også, og kommer også til å trene styrke man, tirs, tors og fre. Har tenkt å svømme på onsdager og jogge i helga. Får se hvordan jeg ligger ann med svømminga, er det helt begredelig får jeg heller endre treningsuka mi slik at det blir mer svømming :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ble forresten stoppet i en kontroll da jeg var ute å kjørte igårkveld.

Møtte på en betjent med utlandsk bakgrunn og vi tok en liten prat ang opptaket.

Spurte blant annet om intervjuet og lønn

Fikk svar om å bare være meg selv og kunne begrunne litt om hvorfor jeg vil bli politi osv

Startlønna var på 450000 kr i året og med ekstramateriale og tillegg osv kan man godt tjene opptil halv mill i året ifølge han.

Kan leve greit med det :D

Endret av John Rambo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ble forresten stoppet i en kontroll da jeg var ute å kjørte igårkveld.

Møtte på en betjent med utlandsk bakgrunn og vi tok en liten prat ang opptaket.

Spurte blant annet om intervjuet og lønn

Fikk svar om å bare være meg selv og kunne begrunne litt om hvorfor jeg vil bli politi osv

Startlønna var på 450000 kr i året og med ekstramateriale og tillegg osv kan man godt tjene opptil halv mill i året ifølge han.

Kan leve greit med det :D

Heldig du var da;)

Takk for svar!) håper å komme inn i år!

Lenke til kommentar

Startlønna er ikke 450 000 kr som nyansatt uten ansiennitet. Det er enkelt å se ut fra lønnstrinna til en nyutdannet. Ligger vel på lønnstrinn 41 tror jeg. Dette tilsvarer rundt 360 000 i startlønn.

 

Jeg lurer på hvilken planet denne politibetjenten har detti ned fra når han sier at lønna kan komme på en halv mill. Dette må være i så enestående enkelttilfeller at det ikke er vits i å håpe på en gang. Da skal man nok ha noen spesielle utdanninger fra før.

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med hvordan man beregner karakterpoeng når man har fag fra både Reform 94 og Kunnskapsløftet?

 

Sendte mail til PHS å ble henvist til nettsiden til Samordna opptak, men synes det er vanskelig å finne ut av hvordan man regner ut slikt. Sendte også mail til Samordna opptak om dette, men de svarte ikke på enkelthenvendelser angående dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...