Gå til innhold

Augustfest 2013 - AnnetteM - Summer moved on.....kanskje

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En liten edit her :) Tusen takk for flotte input og tilbakemeldinger. Settes pris på :) Jeg får desverre ikke så mye mer luft fremme da det er min egen feil at jeg var kjapp med kamera, men det noteres til neste gang :)

9475213806_850160dafe_c.jpg

• Liker 1
Skrevet

Sorry folkens, men tidsklemmer har innhentet meg for fullt her. Skal likevel prøve å levere antall bilder :)

Dagens snapshot for det var hyrten og styrten mens hun hoppa i vannet.

9526096736_12deddb33a_b.jpg

• Liker 2
Skrevet

Bildet du postet 9. August er nydelig. Enig med awesnes at det hadde blitt enda bedre med jenten lenger til venstre som i din editerede versjon, men jeg liker lyset, stemningen og fargetonene.

16. August er også et herlig bilde med fine toner og perfekt timing.

Skrevet

Stadig spennende å se på det du leverer, AnnetteM. Artig å se at det siste bildet ditt er i samme scene-område som det første i tråden din, og i stor grad har innslag av samme stemning.

Skrevet

Tusen takk Substitute og Helena. Håper å komme sterkere tilbake etter førstkommende uke :)

Ingen barn som var villige her hjemme i dag så da blir det litt fra naturen.
Dette må da være et kommende høsttegn :)

9537591051_70f7ff6c08_b.jpg

Skrevet

prøver å henge med så godt jeg kan på tross av jobbing stort sett hele tiden, men uansett. Dagens "sommerbilde" Aktivitet på terassen før leggetid er ikke feil :)

9569684547_56b6a6e1b4_b.jpg

Skrevet

Dagens fotografer skal gjerne ha en "perfekt" hvitbalanse, der alle farger er "korrekt" gjengitt. Jeg liker godt denne "duse" tonen som er i bildet, den minner meg på mange måter på fargebildene (papirkopier) som jeg ser fra min ungdom. I tillegg så har du et godt hovedmotiv som sprer glede,

Skrevet

Tusen hjertelig takk polljen. Jeg er veldig svak for de mer duse fargene for tiden, men det går veldig i rykk og napp. Strandbilder passer veldig godt denne stilen :) Etter min mening :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...