Gå til innhold

[Løst] Bestått fagprøve. Mellombels prov?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Gratulerer som fagmann!

 

 

det kommer et til deg midlertidig i posten innen kort tid etterpå. Fagbrevet får du jo ikke før til en utdeling.

 

 

Dersom du ikke kan vente til da, står jo nummeret til dine sensorer på prøven som du kan høre om de kan skrive ut et midlertidig bevis til deg.

Endret av Datasmurfen
Lenke til kommentar

Hei,

 

Gratulerer som fagmann!

 

 

det kommer et til deg midlertidig i posten innen kort tid etterpå. Fagbrevet får du jo ikke før til en utdeling.

 

 

Dersom du ikke kan vente til da, står jo nummeret til dine sensorer på prøven som du kan høre om de kan skrive ut et midlertidig bevis til deg.

 

Lommefagbevis fikk iallefall jeg ordnet kjapt etter bestått fagprøve. Bestillingssskjema kom vel i posten samtidig som jeg fikk papirer fra fylkeskommune (som jeg sikkert også kunne brukt som dokumentasjon på at jeg hadde bestått).

Lenke til kommentar

Hei,

 

Gratulerer som fagmann!

 

 

det kommer et til deg midlertidig i posten innen kort tid etterpå. Fagbrevet får du jo ikke før til en utdeling.

 

 

Dersom du ikke kan vente til da, står jo nummeret til dine sensorer på prøven som du kan høre om de kan skrive ut et midlertidig bevis til deg.

 

Takk takk!

 

Ringte sensorane, og det var dei som sa eg måtte kontakte Hordaland Fylkeskommune eller opplæringskontor for mellombels prov...

 

Dei sa og at eg skulle få bevis på at eg hadde bestått fagprøven om ein månad, men at det kunne ta lengre tid pga. ferie...

Om det var snakk om mellombels prov, eller fagbrevet kan eg ikkje sei sikkert...

 

Men ynskjer å søkje jobb i hytt og pine, med prov på at eg har bestått fagprøven, slik at eg kan kome meg i jobb igjen så fort som råd er...

 

Fann oppslag for Hordaland Fylkeskommune Opplæringsavdelinga, så trur eg ringjer der imorgo og høyrer om dei har meir informasjon til disposisjon :)

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar

Då har eg ringt og fekk beskjed om at eg kunne ringja imorgo til Kjersti Eide - 55239598 i Hordaland Fylkeskommune.

 

Så lenge ho har fått beskjed frå sensorane om at eg har bestått fagprøven, så kunne ho evt. sende ut mellombels kompetansebevis.

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Er eigentleg unødvendig å legge ut navn og nummer til din kontaktperson då det skal mykje til at andre med samme problem kan bruke dette nummeret. Men men.

 

 

Når eg søkte jobb etter fullført bachelorgrad så fekk eg høgskulen til å sende en bekreftende epost til min arbeidsgiver. Arbeidsgiver hadde ikkje bruk for noke meir konkret enn ein bekreftelse på at eg hadde bestått grad frå skulen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...