Gå til innhold

Microsoft vil gjøre livet surt for sinte spillere (XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så du kan sende inn en klage fordi en stakkarslig fyr ikke er kjent med spillet, og du mener han ødelegger?

 

Ja, det kan du.

 

Men hvis f.eks. jeg hadde sendt inn en klage som det hadde den nok ikke blitt tatt hensyn til da jeg ikke har merket meg selv som en pro spiller. Se zone på gamercard, det er 4 soner recreational, pro, family og underground.

 

card.png

 

Men derimot hvis du har merket deg selv som en pro spiller blir du satt sammen med andre som merket seg som pro spillere, og det er spillere som ønsker å spille med andre som spiller for å bli så bra som mulig. Hvis microsoft ser at flere folk rapporterer deg som kunnskapsløs om spillet over tid vil du da kansje bli tvangsoverført til underground, for du hører ikke hjemme i pro hvis du ikke har kunnskap om spillet.

 

Underground er zonen hvor du eventuelt blir tvangsflyttet hvis du blir vurdert av dine medspillere som å ikke følge den sosiale koden i de andre zonene, dette er zonen hvor du treffer de verste spillerene med tanke på oppførsel.

 

Med mindre du blir tvangsoverført til underground zonen kan du fritt endre zonen du ønsker å spille i avhengig av humør eller spillet.

Lenke til kommentar

Lost cause.

Eneste fiksen på dette er å få folk i sirkler, altså bare spille med kompiser.

Og deretter ta inn en og en inn i sirkelen, årsaken er at kjemien passer ikke alltid, og blander du og leker for mye, så vil det til slutt si pang.

Andre fordelen er at du vet hva du får, for mange herrens år siden når jeg spillte WoW, så sluttet jeg med random grupper, årsak?

1/10 var direkte søppelgrupper og mye bortkastet tid, jeg orket ikke å bruke en hel kveld på finne en bra blant skrotet, så jeg byttet system til folk jeg kjente.

Resultatet? 9/10 var innertiere mens de som gikk på trynet var som oftest grunnet saker og ting som skjedde i det virkelige liv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...