Gå til innhold

– Vi drepte MMO-sjangeren med World of Warcraft (Mac, Windows)


Anbefalte innlegg

World of Warcraft ja, for et spill det var og så utrolig mye moro jeg hadde med det spillet. Leveling fra 1-60 på Burning Blade var veldig gøy. Jeg var en smule begrenset av ISDN og tid til spilling så det tok en stund, men gøy var det. Må også si at moltencore og alt det der var ganske gøy.

 

De tok nok ikke live av noen sjanger med WoW, men de utviklet WoW i en negativ retting og tok med seg sjangeren ned den veien. WoW kunne blitt utrolig mye bedre, men sånn ble det altså ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

World of Warcraft sugde da det kom og det suger nu. Skammer meg selv over at jeg klarte å spille det tilsammen 1.5 måned. Spiller heller Angry Birds omså enn å spille World of fucking Warcrack igjen. Spillet kan være den digitale avhengighetskapende versjonen av heroin i software form, men det suger like mye for det. La for all del heller dette spillet dø ut og la bedre spill ta over.

 

World of Warcraft er greit det. Bedre enn MGS2 hvertfall ;)

Lenke til kommentar

jeg har spilt FireFall i snart 4 år var og med i early alpha og jeg kan si med sikkerhet at FireFall kommer til og vekke langt mer interesse en noe annet spill jeg vet dette siden jeg har sett opp turene og ned turene og vert med på og forme det til det spillet er i dag. det er ennå Håp for FireFall

Lenke til kommentar

Noe av årsaken må jo skyldes tiden et MMO tar. Sier seg selv man blir utbrent etter 1000+ timer... Vanilla WOW var bra*! Imidlertid ga jeg meg før the burning crusade da jeg så hvor det bar med økt skill-cap. Var uansett lei levellinga -- ja selv i WOW -- grind er grind uansett. Har lav toleranse for slike kjedelige oppgaver. Kan knapt kalles gameplay - er vel mer et "ego-stroke".

 

*Low-mid level (open world+WG/AB) PvP FTW. I killed you =P

 

For øvrig smart PR-stunt.

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

World of Warcraft er greit det. Bedre enn MGS2 hvertfall ;)

 

No its not. Spiller gjerne MGS2 i repeat dagen lang enn å noengang røre World of Warcraft igjen.

BTW Cutscenan som e i MGS spillan har aldri plaget meg. Syns dem som e i f.eks MGS4 e akkurat passe lang til å være at storyen der er såppas bra. Story derimot i World of Warcraft ? Textboxes to read. Get the fuck out of here.

Lenke til kommentar

Vanilla WOW var bra*! Imidlertid ga jeg meg før the burning crusade da jeg så hvor det bar med økt skill-cap. Var uansett lei levellinga -- ja selv i WOW -- grind er grind uansett. Har lav toleranse for slike kjedelige oppgaver.

Føler det samme.

Har prøvd mange MMO (for å nevne noen - Horizons, Lineage 2, Age of Conan, Eve Online, Aion, Warhammer Online, Lotr Online, D&D Online og mange andre jeg ikke kommer på i farta) før og etter WoW og de fleste går ut på den samme kjedelige grindingen med en liten vri i ene eller andre rettningen.

Kjenner jeg blir kvalm og trøtt når jeg prøver ett nytt spill som bruker samme gamle oppskriften med litt nytt krydder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...