Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Min personlige trener ringte meg i fylla og prøver seg på meg?!


Anbefalte innlegg

OPPDATERING

 

 

I går møtte jeg på ei jente som også er kunde hos han - og tro det eller ei, hun har opplevd akkurat det samme som meg. Hun er faktisk blitt ringt opp av han hele to ganger, og han har lagt igjen flere telefonsvarere til henne - alltid i fylla. Eneste forskjellen er at han ikke snakker så seksuelt til henne, sånn som med meg.

Vi satt i bilen hennes og snakket i 1 time, om hva vi skal gjøre og hvordan vi skal løse dette her. Flere ting har vi lagt merke til han: Han baksnakker kollegene sine, og det grovt! Og han bryter taushetsplikt - ved å snakke dritt samt fortelle om sykdommer som andre kunder har. ++

 

TS

 

Men da har de endelig kontaktet meg. Jeg føler meg dog ikke helt trygg på den måten de valgte å løse det på. Han sa at han ville ta kontakt med lederen i distriktet og vedkommende skulle ta kontakt med denne PT'en, fortelle om alt jeg har sagt og gi han en sjanse til å forklare seg. Samtidig, jeg forstår at det ikke er så mye annet de kan gjøre. Men det virket slett ikke som han ville gjøre noe stor sak ut av det, fordi han sa på slutten av samtalen at dette her egentlig ikke er noenting i forhold til alt annet han har opplevd, og at folk gjør dumme ting i fylla og derfor vil han gi denne PT'en en sjanse.

 

TS Anonym poster: 7325dce0bcb6ddf9b4ee9e813f793305

 

Da slutter du å trene der PÅ GRUNN AV dette, og oppfordrer hun andre til å gjøre det samme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
OPPDATERING I går møtte jeg på ei jente som også er kunde hos han - og tro det eller ei, hun har opplevd akkurat det samme som meg. Hun er faktisk blitt ringt opp av han hele to ganger, og han har lagt igjen flere telefonsvarere til henne - alltid i fylla. Eneste forskjellen er at han ikke snakker så seksuelt til henne, sånn som med meg. Vi satt i bilen hennes og snakket i 1 time, om hva vi skal gjøre og hvordan vi skal løse dette her. Flere ting har vi lagt merke til han: Han baksnakker kollegene sine, og det grovt! Og han bryter taushetsplikt - ved å snakke dritt samt fortelle om sykdommer som andre kunder har. ++ TS Men da har de endelig kontaktet meg. Jeg føler meg dog ikke helt trygg på den måten de valgte å løse det på. Han sa at han ville ta kontakt med lederen i distriktet og vedkommende skulle ta kontakt med denne PT'en, fortelle om alt jeg har sagt og gi han en sjanse til å forklare seg. Samtidig, jeg forstår at det ikke er så mye annet de kan gjøre. Men det virket slett ikke som han ville gjøre noe stor sak ut av det, fordi han sa på slutten av samtalen at dette her egentlig ikke er noenting i forhold til alt annet han har opplevd, og at folk gjør dumme ting i fylla og derfor vil han gi denne PT'en en sjanse. TS Anonym poster: 7325dce0bcb6ddf9b4ee9e813f793305
Denne personen du har vært i kontakt med hadde nok vært interessert i det du opplyser oss om her, hvis han ikke vet at PT'en har prøvd å kontakte flere enn deg selv.

 

Ellers er det vel innlysende at du som minimum bør skifte trener, om du ikke ønsker å skifte treningssenter. Når du sier "jente", snakker vi da om enda en ung person?

Lenke til kommentar

For de som vil få et større innblikk i hele situasjon, vil jeg råde dere til å besøke denne siden:

 

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=754471

 

Fint om dere kan være med på å avgjøre om jeg skal gjøre som de siste der ber meg om å gjøre.. Kvier meg, merker jeg, men fint å høre meninger.

 

TS Anonym poster: 7325dce0bcb6ddf9b4ee9e813f793305

Lenke til kommentar

Dette er en stygg sak. Her har det skjedd grove personvernsbrudd.

 

En advarsel vil ikke bedre situasjonen. Det vil gå tre uker, et par pils, så er det på'n igjen. Denne karen fortjener fyken og en kjip attest, ikke noe annet.

 

Enkelte PT'ere blir mentalt blåst opp i huet og tror de er selveste Bond 007 på grunn av PT-tittelen. Når ansatte bruker treningssenteret som en arena for å ta kontakt med unge jenter, har det gått for langt. TS alder spiller ingen rolle mener nå jeg, smårips er også bær.

 

1. Få tak i mail til daglig leder i EVO.

2. Forklar detaljert hva som har hendt, og navngi vedkomne + aktuelt senter.

3. Krev pengene tilbake (dette skal du ha, om ikke er EVO kun fiasko)

4. Still et ultimatum: fyken + pengene tilbake ELLER mediamat

Endret av JAYZ
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Her er jaggu mange knallharde moralister, og ordet "tilgivelse" eller "ny sjanse", er visst helt fraværende.

 

Nei, her skal vi jaggu ikke løse problemer på lavest mulig nivå - ring media, og få gjerne også et lite helikopter svevende over den jævla pt'en - eller sett han i gapestokken, bruk gjerne pisk også - det har han bare godt av

 

Dette er snakk om en simpel telefonsamtale som har gått skeis (for begge parter) - ingen har vel dødd, enda?!?

Lenke til kommentar

Her er jaggu mange knallharde moralister, og ordet "tilgivelse" eller "ny sjanse", er visst helt fraværende.

 

Nei, her skal vi jaggu ikke løse problemer på lavest mulig nivå - ring media, og få gjerne også et lite helikopter svevende over den jævla pt'en - eller sett han i gapestokken, bruk gjerne pisk også - det har han bare godt av

 

Dette er snakk om en simpel telefonsamtale som har gått skeis (for begge parter) - ingen har vel dødd, enda?!?

kan ikke huske du var så tilgivende i andre innlegg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

kan ikke huske du var så tilgivende i andre innlegg.

 

Joda, det var jeg. Jeg sa noe om å sette grenser, og eventuelt gå videre med saken hvis grensen ikke blir respektert

Lenke til kommentar

Hvis ikke du blir fornøyd med konsekvensene dette får for denne mannen, ville jeg kontaktet media med saken. Ettersom det ikke bare er deg som har blitt trakassert, kan du kaste fra deg alle tanker om at det er en egoistisk avgjørelse. Se på det mer som "en god gjerning" for fremtidlige kunder.

 

Det er bedriftens ansvar å ordne opp i dette, og dersom de ikke klarer det, får de ta følgene.

Lenke til kommentar

Her er jaggu mange knallharde moralister, og ordet "tilgivelse" eller "ny sjanse", er visst helt fraværende.

 

Nei, her skal vi jaggu ikke løse problemer på lavest mulig nivå - ring media, og få gjerne også et lite helikopter svevende over den jævla pt'en - eller sett han i gapestokken, bruk gjerne pisk også - det har han bare godt av

 

Dette er snakk om en simpel telefonsamtale som har gått skeis (for begge parter) - ingen har vel dødd, enda?!?

Les de siste innleggene fra trådstarter før du skriver igjen er du snill. Det er ikke første gangen, det virker som EVO setter seg på bakbena samt forsvarer PT og PT selv vil ikke påta seg skyld men i (skjulte)ord legger skylden på henne.

Endret av Vizla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er helt enig i at det ikke var profesjonelt, men jeg er ikke sikker på om han fortjener å miste jobben. Sjefen bør gi han en eller annen straff.

 

Jeg liker å gi folk nye kjangser, ikke bare straff.

 

Hvis du driver en treningskjede eller en annen virksomhet, så kan du være så tilgivende du vil, men jeg er redd for at du vil finne ut at du taper på det.

 

Jeg er ikke sikker, det burde ingen av oss være. Jeg sier at dette KAN være et enkelttilfelle og bør behandles som det frem til noe annet er bevist.

 

Nå har det jo kommet fram at dette ikke er en engangshendelse, men uansett gjør TS rett i å kontakte ledelsen. Det er uansett ikke hun som tar avgjørelsen om PT-en skal miste jobben.

 

OPPDATERING

 

 

I går møtte jeg på ei jente som også er kunde hos han - og tro det eller ei, hun har opplevd akkurat det samme som meg. Hun er faktisk blitt ringt opp av han hele to ganger, og han har lagt igjen flere telefonsvarere til henne - alltid i fylla. Eneste forskjellen er at han ikke snakker så seksuelt til henne, sånn som med meg.

Vi satt i bilen hennes og snakket i 1 time, om hva vi skal gjøre og hvordan vi skal løse dette her. Flere ting har vi lagt merke til han: Han baksnakker kollegene sine, og det grovt! Og han bryter taushetsplikt - ved å snakke dritt samt fortelle om sykdommer som andre kunder har. ++

 

TS

 

Men da har de endelig kontaktet meg. Jeg føler meg dog ikke helt trygg på den måten de valgte å løse det på. Han sa at han ville ta kontakt med lederen i distriktet og vedkommende skulle ta kontakt med denne PT'en, fortelle om alt jeg har sagt og gi han en sjanse til å forklare seg. Samtidig, jeg forstår at det ikke er så mye annet de kan gjøre. Men det virket slett ikke som han ville gjøre noe stor sak ut av det, fordi han sa på slutten av samtalen at dette her egentlig ikke er noenting i forhold til alt annet han har opplevd, og at folk gjør dumme ting i fylla og derfor vil han gi denne PT'en en sjanse.

 

TS Anonym poster: 7325dce0bcb6ddf9b4ee9e813f793305

 

Hvis du og den andre jenta synes at EVO tar for lett på saken, så kontakter dere VG eller liknende, så vil de bli nødt til å sende ham på hue og ræva ut.

Lenke til kommentar

ser ut som ts fikk tilbake pengene og en beklagelse fra pt på sms.

Nå har jeg fått en melding av PT'en hvor han beklager for at jeg følte det sånn. Han sier ingenting om at han gjorde noe galt, kun at det var trist at jeg opplevde det sånn og ikke vil trene med han mer. Jeg får pengene tilbake for resterende timer, og han fortsetter der som PT, akkurat slik som før. Jeg er på randen til å gi opp, og bare la det være sånn. Veldig slitsomt synes jeg.

Er dette en beklagelse?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Nå har jeg fått en melding av PT'en hvor han beklager for at jeg følte det sånn. Han sier ingenting om at han gjorde noe galt, kun at det var trist at jeg opplevde det sånn og ikke vil trene med han mer. Jeg får pengene tilbake for resterende timer, og han fortsetter der som PT, akkurat slik som før. Jeg er på randen til å gi opp, og bare la det være sånn. Veldig slitsomt synes jeg.

 

Er dette en beklagelse?

se fet skrift
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå har det jo kommet fram at dette ikke er en engangshendelse, men uansett gjør TS rett i å kontakte ledelsen. Det er uansett ikke hun som tar avgjørelsen om PT-en skal miste jobben.

 

Det kom frem etter mitt innlegg, og som du ser så endret jeg standpunkt da dette kom frem. Dette visste hverken du, jeg eller resten av de her inne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...