Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Min personlige trener ringte meg i fylla og prøver seg på meg?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kom frem etter mitt innlegg, og som du ser så endret jeg standpunkt da dette kom frem. Dette visste hverken du, jeg eller resten av de her inne.

 

Nei, det er ikke det jeg sier. Jeg sier at selv om dette hadde vært den første gangen PT-en gjorde noe slikt, så ville det vært riktig å dele det med hans overordnede. Det er jo deres avgjørelse om han får beholde jobben eller ikke.

Lenke til kommentar

Ja, han bør få sparken, men det er vel opp til arbeidsgiveren hans. Andre mennesker som jobber med service og kundebehandling som kontakter kundene og gjør slike utaktfulle tilnærmelser, må være forberedt på å bli bedt om å ta hatten sin og gå, enten man er full eller ikke. Slike ansatte er som regel en større ulempe enn en fordel for virksomheten.

Hvis en bedrift velger et bastant og rigid løsning som sparken, så kan det virke som et litt for enkelt og rask beslutning. Man er somregel mere tjent med å finne på (gode) løsninger istedet. Alt negativt kan bli god omtale når ting blir rettet på, som en unnskuldning og forsikring om forbedringer og advarsel om sparken. De fleste kan nok skønne at han hadde drukket for mye og fulle folk kan gjøre de mest idiotiske ting. Sikkert en forelskelse der følelsene ble veldig blåst opp etter noen øl for mye. En slik tabbe er noe man lærer av. Endret av arcaders
Lenke til kommentar

Når dette er episoder som har skjedd flere ganger med forskjellige kunder, og gjøken i tillegg ikke kan beklage og innse at han har gjort noe galt, så ser jeg ikke at noen er tjent med å ha slike ansatte. Jeg legger hvertfall denne episoden på minnet og den vil være med på å representere noe av det EVO står for. Dette er heretter en bedrift som jeg i utgangspunktet ikke ønsker å støtte ved å bli kunde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis en bedrift velger et bastant og rigid løsning som sparken, så kan det virke som et litt for enkelt og rask beslutning. Man er somregel mere tjent med å finne på (gode) løsninger istedet. Alt negativt kan bli god omtale når ting blir rettet på, som en unnskuldning og forsikring om forbedringer og advarsel om sparken. De fleste kan nok skønne at han hadde drukket for mye og fulle folk kan gjøre de mest idiotiske ting. Sikkert en forelskelse der følelsene ble veldig blåst opp etter noen øl for mye. En slik tabbe er noe man lærer av.

 

Av og til er oppsigelse den beste løsningen.

 

Når det gjelder denne saken spesielt, så synes vel ikke folk, altså kunder og potensielle kunder, at PT-er er unnskyldt for slik oppførsel fordi de er beruset? For EVO koster det mye å ha ansatte som skremmer bort kundene, men det koster lite å ansette en ny PT.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er et kremeksempel på hvem vi ikke vil at skal være trener for barn og ungdom eksempelvis i idrettsforeninger.

 

Jeg synes trådstarter i det minste bør få vurdert hvorvidt adferden som her beskrives er på riktig side av lovverket eller ei.

 

Det vil vel muligens kunne betegnes som trakassering, og er i tilfelle verdt en anmeldelse. Anonym poster: 0a2c758adedb8b280636839dd7713aa8

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke at treningssenteret vil sparke fyren, fordi det er snakk om et treningssenter, som nærmest har monopol i byen TS bor i. TS har sagt at treningssenteret har bare to PT, og tap av fyren vil føre til at de bare har en igjen, og kanskje vanskeligheter med å finne nye. Det blir nesten som å rette baker for smed.

Lenke til kommentar

Så det bunner egentlig ut i: Styr unna EVO da de i prinsippet støtter eller gir faen i om deres ansatte seksuelt trakasserer kundene deres. Dette er vel et stort varsko til spesielt jenter. Hva er grunnen til å velge EVO dersom man slipper unna seksuell trakassering hos Sats?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg føler ledelsen tok litt mer ansvar nå.

 

Ble ringt opp i dag og han sa at de beklager utrolig mye på hans vegne og at de ville gi meg 2 mnd gratis trening. Venninnene mine sier jeg er dum som tok imot tilbudet og at jeg heller burde gått til mediene med saken. Men jeg kjenner at jeg ikke er helt keen på å gjøre noe mer ut av det. Er bare ikke typen til det...

 

TS Anonym poster: 7325dce0bcb6ddf9b4ee9e813f793305

Lenke til kommentar

Uthenging i media er ikke rett vei å gå, ingen tjener på det (dvs, kunn media tjener på det).

Skulle du gjort noe mer burde du gått til en annmeldelse.

Uthengig i media ville ført til fortjent dårlig publisitet for EVO, PT ville fått sparken på dagen og kansje ville flere kvinner stått frem.

 

Venninnene mine sier jeg er dum som tok imot tilbudet og at jeg heller burde gått til mediene med saken. Men jeg kjenner at jeg ikke er helt keen på å gjøre noe mer ut av det. Er bare ikke typen til det...

Må si med enig med venninnene i siste del, men ikke at du var dum. Du ble utsatt for dette og styrer selv hvor saken går, jeg mener du lar EVO og PT slippe billig unna. Det vites ikke hvor mange andre kvinner som har blitt utsatt for dette, dog at du faktisk fant en annen kvinne som har blitt utsatt for det samme taler for at dette har skjedd flere ganger før også.

Endret av Vizla
  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...