Gå til innhold

Betaling over nettbank funker ikke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har Nordea, og når jeg går inn på kontoen min, og trykker på ''Betaling'', så står det alltid: ''Denne tjenesten er for øyeblikket ikke tilgjengelig''.

 

Det har det stått konstant. Uten unntak. Nettbank-betaling via andre sine kontoer må jeg gjøre da i stedet, og skylder de naturligvis penger, men på deres kontoer fungerer det. Hva er feil med min? Er Check-In-kunde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ba stefar om å ikke ringe, men overhørte at han gjorde det likevel. Problemet er ennå ikke løst. La oss begynne med det kompliserte, der vanligvis løsningen ligger.

Skrevet

Vel, merkelig nok er det ingen her som har tilgang til kundeforholdet ditt hos Nordea og da kan svare. Du må fortsatt ringe noen hos Nordea...

  • Liker 4
Skrevet

Problemet er ennå ikke løst.

ennå ikke løst

ennå

 

Dvs det kommer til å løse seg.

Skattepengene kommer i dag, så sikkert bare litt tekniske problemer mtp trafikk e.l

Skrevet

Vi gjordet jo det, les hva jeg skrev...

Men dere er ikke de første som opplever at problemer fortsetter etter en telefon. Av og til er det ganske enkelt bare slik at man må ringer flere ganger.

Skrevet

For å vite hva som er galt med din konto må man nødvendigvis ha informasjon som du ikke bør dele med fremmede på et internettforum. Hvorfor i all verden vil du ikke løse dette gjennom den eneste naturlige kanalen?

  • Liker 1
Skrevet

Sånn. Nå har eg trykket på en knapp her. Prøv nå, og om det ikke fungerer så ringer du til Nordea.

 

Du må gjerne opplyse de om at eg har trykket på knappen for de, så de ikke kaster bort tid med å prøve fånyttes.

  • Liker 8
Skrevet

Dette har ingenting med at skattepengene utleveres i dag, osv. Da dette har vedvart jevling i flere mnd.

Ja, så ta kontakt med nordea og få det fikset! Om de mot formodning er så inkompetente at de ikke får fikset det, så bytter du bankforbindelse. Det er virkelig ikke noe som du kan få hjelp til på et tilfeldig internettforum.

  • Liker 2
Skrevet

Nomore: Knapp?

Ja, eg har en sånn knapp her som fikser slike problemer du nå har.

 

Virket det? Ikke alltid det gjør det, og da må du ringe til Nordea.

  • Liker 1
Skrevet

Er ukjent med Nordea, men hadde i lenger tid et liknende problem DnB: Hver gang jeg skulle betale via nettgiro fikk jeg en melding om dette ikke var tilgjengelig men at det antakelig var fikset neste dag. Men det var det ikke.

 

Måtte ringe banken og det ble fikset, men fikk et inntrykk av at feilen ikke var blant de mest åpenbare. Noe med at jeg ikke jeg ikke var blitt satt opp med riktig tilgang da jeg hadde begynt å bruke nettbanken.

 

Verken jeg eller andre på forumet kan gjøre noe med dette, kun Nordea.

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...