Gå til innhold

Betaling over nettbank funker ikke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har andre i familien samme nettbank? Funker det for dem?

 

Kjenner du noen andre som har nordea? Hvis det funker hos dem, kunne du prøvd å logge deg inn via samme PC? Da ville du hatt veldig klart bevis på at dette ikke er et problem hos deg, men noe nordea må ordne opp i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor ba du stefar om ikke å ringe? Riktignok synes jeg du skal gjøre det selv hvis det er du som disponerer over pengene. Ring Nordea en gang til, fikser de ikke problemet ditt bytter du enkelt nok bare bank. Pengene er dineog vil overføres til din nye bank.

Endret av M.K.E.A.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hallo! Ring Nordea.

 

I min bank kan jeg komme på 7-9 innstillinger som må være riktige før du får betalt fra en konto.

I ditt tilfelle, siden du virker rimelig ung, kan jeg tenke meg det ligger en alderssperre eller manglede disponentrett der.

 

Når du ringer kundeservice, så er det ikke sikkert de kan så mye om dette, for de skal være allroundere. (disponentrett og sperringer bør de likevel se)Men Nordea må ha en teknisk avdeling som kan se nærmere på kontoen din.

Ring selv, og be om å få snakke med noen erfarne der. Nå om sommeren er det sikkert en del sommervikarer som ikke vet så mye.

 

Det er greit å skifte bank når du er misfornøyd, men så vidt jeg kan se har du aldri gitt dem sjansen til å ordne opp. Det bør du gjøre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Ja, at man er myndig spiller en rolle i forholdet til banken. Men å være under 18 skal ikke skape disse problemene.

 

Hvis det er en sparekonto kan det godt være sperret til kunden blir 18. Det er et vanlig problem og det ble jo nylig laget en tråd om dette her på forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...