Gå til innhold

Betaling over nettbank funker ikke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan vet de før jeg har ringt, at neste innringer er en 18 år gammel lærling?

Mener du banken overvåker samtalen din?

Hvem mener du overvåker deg?

 

Så de svarer ikke på e-poster generelt?

Jo, de svarer nok i løpet av ett par dager.

 

Hva skal jeg gjøre hvis jeg drar til banken og mangler flere innstillinger? Skrive under på en haug av papirer jeg ikke vet hva er?

Må du skrive under på noe, les og forstå det du skriver under på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men du trenger ikke oppgi personnummeret, kun navn, evt. fødselsdato, som ingen har noe nytte av.

Hackere osv, sitter ikke å avlytter telefoner, det er alt for vanskelig og tidkrevende, med mindre du er særdeles interessant å avlytte da(f.eks statsministeren osv)

 

 

Du vil ikke skrive under på noe du ikke vet hva er, men vil ikke lese hva du skriver under på heller?

Du får velge en av de, du kan ikke vingle mellom sånn du driver på her.

F.eks kontakt banken eller lev med det.

Les og skriv under, ikke les og skriv under, eller ikke skriv under.

 

Du kommer ingen vei her i livet ved å gjøre verken det ene eller det andre alternativet.

 

Har du kontaktet banken?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Evt. tar det seg bra ut å lese fordi det viser at du bryr deg om hva du skriver under på.

Uansett, du må nesten garantert ikke skrive under på noe, må du det leser du enten og skriver under, leser ikke og skriver under, eller skriver ikke under.

 

Ta ett valg og gjør det du velger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes du lager jævlig mye krøll ut av noe som er enkelt, nemlig å ringe banken og si at kontoen ikke funker.

Å i hele tatt begynne å dra inn overvåkning i dette er helt sprøtt med mindre du er lillebroren til Arfan Bhatti.

 

Du vil bli bedt om å oppgi fødselsnummer. Hvis du nekter kan banken tro du er en annen som prøver å få tilgang til kontoen din, så det må du bare godta. Banken kan selvsagt finne deg uten fødselsnummeret, men med en gang banken har slått deg opp i systemet, så ser de fødselsnummeret. De vil du skal si fødselsnummeret for å sile ut uvedkommende (og du vil kanskje måtte svare på andre kontrollspørsmål)

 

Men hvis du ikke er 18, og en telefon til banken åpnebart er helt uoverkommelig for deg så bør du be moren din eller stefaren din (hvis han er din verge) om å ringe.

Endret av Quevaal
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...