Gå til innhold

Betaling over nettbank funker ikke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det virkelig ikke noe mer et forum kan hjelpe deg med. Plukk opp telefonen og ring. Har du fobier med å ringe, sender du dem en mail. Skriv at du lenge har hatt problemer med å betale i nettbanken og at hvis Nordea ikke fikser det, bytter du bank.

Endret av M.K.E.A.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har Nordea, og når jeg går inn på kontoen min, og trykker på ''Betaling'', så står det alltid: ''Denne tjenesten er for øyeblikket ikke tilgjengelig''.

 

Har du Java 7 Update 25?

Det er siste versjon. Hadde selv problemer hos DNB før jeg ble klar over (trodde jeg hadde automatisk oppdatering).

Endret av Fjellvåken
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tar kontakt? Vi er jo allerede i en interaksjon med hverandre der og da.

 

Det å si personnr. over tlf. er vel heller ikke trygt, det kan til og med være helt fra at tlf. blir overvåket.

 

Hvis du ringer banken blir du bedt om å si fødselsnummeret, for det er ditt kundenummer. Selv om du nekter, og bare sier f.eks. navn og alder, så vil kundebehandleren se fødselsnummeret ditt i systemene. Hvis telefonlinja di blir avlyttet, så vet de i alle fall hva du gjør på internett, så da har du helt andre problemer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At du oppgir info de som evt overvåker deg allerede har?

De trenger uansett ikke personnr, kun navn eller fødselsdato.

Ellers er det garantert ingen som overvåker deg.

 

Du har strengt tatt 2 valg, ring de og få fikset det eller ikke ring de og ikke få fikset det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tar kontakt? Vi er jo allerede i en interaksjon med hverandre der og da.

 

Det å si personnr. over tlf. er vel heller ikke trygt, det kan til og med være helt fra at tlf. blir overvåket.

 

Har du sendt e-posten nå? Med "tar kontakt" mener jeg at de svarer deg. Mest sannsynlig blir det på mail tilbake. Hvis du absolutt ikke vil snakke med noen over telefon kan du enten gå ned til banken eller nevne i e-posten at du ikke vil snakke over telefon. Det tar de nok hensyn til. Angående avlytting er det veldig usannsynlig at noen overvåker en 18 år gammel lærling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...