Gå til innhold

Dette er TV-seriene som ble piratkopiert mest


Anbefalte innlegg

De fleste har jo fått med seg at hbo syns piratkopieringen var positiv, det som skremmer og stusser meg er slike naive påstander som argoniel kommer med. ikke løye de fleste filmselskapene tviholde på den gamle utdaterte modellene så lenge det finnes slike hoder.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De fleste har jo fått med seg at hbo syns piratkopieringen var positiv, det som skremmer og stusser meg er slike naive påstander som argoniel kommer med. ikke løye de fleste filmselskapene tviholde på den gamle utdaterte modellene så lenge det finnes slike hoder.

 

Naiv påstand? Fler kjøper = mer cash. Dæven så naivt.

 

Ja, jeg har fått med meg at de synes det er helt ok. Det vil fortsatt ikke mer penger i kassa. Dersom de hadde vært smarte så hadde de lansert HBO GO/Nordic billigere, med bedre tilbud enn nå. Færre nedlasntinger, flere kunder.

 

Som jeg også sa, mange av de som laster ned som kjøper senere. Men så har du alle drittsekkene som ikke gidder å betale en eneste kr..

Lenke til kommentar

Naiv påstand? Fler kjøper = mer cash. Dæven så naivt.

 

Ja, jeg har fått med meg at de synes det er helt ok. Det vil fortsatt ikke mer penger i kassa. Dersom de hadde vært smarte så hadde de lansert HBO GO/Nordic billigere, med bedre tilbud enn nå. Færre nedlasntinger, flere kunder.

 

Som jeg også sa, mange av de som laster ned som kjøper senere. Men så har du alle drittsekkene som ikke gidder å betale en eneste kr..

 

Det er ikke det som er problemet med påstanden, men at du insinuerer at piratkopiering fører til at færre kjøper.

 

AtW

Lenke til kommentar

Naiv påstand? Fler kjøper = mer cash. Dæven så naivt.

 

Ja, jeg har fått med meg at de synes det er helt ok. Det vil fortsatt ikke mer penger i kassa. Dersom de hadde vært smarte så hadde de lansert HBO GO/Nordic billigere, med bedre tilbud enn nå. Færre nedlasntinger, flere kunder.

 

Som jeg også sa, mange av de som laster ned som kjøper senere. Men så har du alle drittsekkene som ikke gidder å betale en eneste kr..

 

De trenger absolutt ikke bli billigere, det er bare tull (synes jeg). Hvis prisen er 99,- eller tilogmed 199,- så ville "alle" ha betalt hvis utvalget hadde blitt bedre, tiden det tok før filmer og serier kom ble lavere og at de hadde forbedret biblioteket sitt generellt overalt. Slike alternativer til TV og nedlasting er geniale, desverre så er de ufulstendige (eller kanskje i betaversjon??) og de sliter med å streame høyoppløselig materiale med surround. Når den nye typen bit torrent kommer så kan dette endre seg raskt.

 

Edit; Se på Spotify (99,-/mnd), musikknedlastinger ble kraftig redusert når man fikk et godt og komplett tilbud på den fronten. Dessuten så får man ny musikk der med en gang.

Endret av blablabling
Lenke til kommentar

Ta f.eks Game of Thrones, de fleste jeg kjenner klagde på den "store" kampen når Stannis dro til Kings Landing, tenk med større budsjett så kunne de kanskje ha lagd en KUL og awsome scene, og i større skala enn det lille vi så. Kommer nok flere hær vs hær i fremtiden også..

 

Det er ikke de store "Kule" scene som gjør en film bra kommer mere ann på hvrdan manuset er skrevt og skuespllet. De "kule" og "awesome*" scenen kan man spare til midelmådige action filmer som ikke har annet å vise

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tenk så mye mer penger de kunne tjent og brukt enda mer på å gjøre seriene gode? Sukk..Men så vet jeg at det er mange (dog ikke alle) som laster ned f.eks Game of Thrones og kjøper det når det kommer ut på release. Fordi ingen gidder å gi tilgang i norge på nye ting. Men så er det de idiotene som laster ned og aldri betaler.

 

Også har du meg, som kunne se GoT på HBO Nordic men som likevel lastet det ned pga elendig tjeneste fra HBO.

Lenke til kommentar
Stort budsjett gir ikke nødvendigvis bedre kvalitet på serien. I en HBO produksjon ligger kvaliteten på papiret (les: manus) og ikke effektene.
Helt enig, som jeg sa større sjangse :) men dersom det kommer noen scener der det skal være hær vs hær så blir det litt kjedelig når alt vi ser er 20 mann løpe mot hverandre fordi budsjettene suger :p nå har nok GoT gode budsjetter, men tenk så mye bedre de kunne vært uten pirater.

 

Tydeligvis så har Game of Thrones et av de største budsjettene av alle serier :O

 

http://www.contactmusic.com/news/game-of-thrones-costs-6-million-per-episode_1333082

Lenke til kommentar

Tenk så mye mer penger de kunne tjent og brukt enda mer på å gjøre seriene gode? Sukk..Men så vet jeg at det er mange (dog ikke alle) som laster ned f.eks Game of Thrones og kjøper det når det kommer ut på release. Fordi ingen gidder å gi tilgang i norge på nye ting. Men så er det de idiotene som laster ned og aldri betaler.

 

Gode? D e jo søppel for basicfaced folk som tar seg en fap etter en økt med wow. Alle de seriene ovenfor er "pop garagebands for mainstreamers" i forhold til "Mozzart"

"Amatory entertaiment" for "avarage Joe"

Lenke til kommentar

Summerte raskt nå, og ser at jeg betaler 14.000 i året for NRK, grunnpakke fra Canal Digital, 12/5 bredbånd, Spotify og Netflix.

 

Koster å bli underholdt gitt :)

 

Sier opp Netflix nå, det er altfor lite interessant til å abonnere på, selv om det ikke er rare slanten i måneden.

Lenke til kommentar

Humor er subjektivt, og flertallet har tydeligvis litt annerledes smak enn deg (no offence). Selv syntes jeg ihvertfall at TBBT var morsomt de første 3 sesongene, men har dabbet veldig av etter det. HIMYM er da også trivelig om ikke det beste som går på fjernsynet...

Endret av HulkHaugen
Lenke til kommentar

Tenk så mye mer penger de kunne tjent og brukt enda mer på å gjøre seriene gode? Sukk..Men så vet jeg at det er mange (dog ikke alle) som laster ned f.eks Game of Thrones og kjøper det når det kommer ut på release. Fordi ingen gidder å gi tilgang i norge på nye ting. Men så er det de idiotene som laster ned og aldri betaler.

 

"Som laster ned og aldri betaler". Og så? Jeg hadde ikke kjøpt GoT hvis det ikke var mulig å laste det ned gratis.

 

Med andre ord; min nedlasting er intet tapt salg.

 

Dessuten, leste du dette: http://www.hardware.no/artikler/piratkopiering-skader-ikke-game-of-thrones/117321?utm_source=related_articles

Endret av CasterAnd
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Tenk så mye mer penger de kunne tjent og brukt enda mer på å gjøre seriene gode? Sukk..Men så vet jeg at det er mange (dog ikke alle) som laster ned f.eks Game of Thrones og kjøper det når det kommer ut på release. Fordi ingen gidder å gi tilgang i norge på nye ting. Men så er det de idiotene som laster ned og aldri betaler.
Gode? D e jo søppel for basicfaced folk som tar seg en fap etter en økt med wow. Alle de seriene ovenfor er "pop garagebands for mainstreamers" i forhold til "Mozzart""Amatory entertaiment" for "avarage Joe"

 

Hva i allverden er det du prater om? Snakker om average, og så klarer du ikke skrive det riktig engang.

 

Opplys meg gjerne forøvrig om serier som er bra nok for deg, slik at vi andre kan komme til dit nivå. Må være slitsomt å være så hevet over alle andre hele tiden da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...