Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Post fete bil-videoer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rakk ikke hente fram PS3en før jeg snubla over denne. Fikk nesten vondt i magen når han stupte inn i karusellen. At en så low-power "saktegående" bil kan kjøre så fort er virkelig imponerende. Filmen viser også hva vi må være obs på om vi skal kjøre der. Det er mange i rimelig fete sportsbiler som har fått ei slik lita rotte flyvende forbi gjennom en sving...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Hehehe, jeg vet der er politisk ukorrekt, men jeg er litt svak for slike gamle down-to-earth offentlig vei-filmer. Har vel sett mange nok 1000hk+ biler på film, synes det er morsommere med vanlige biler. Det er selvfølgelig ikke etter boka å leke på offentlig vei, men det meste jeg så på filmen der var ryddig nok plassert uten "blind corners". Han i Chevyen var vel ikke akkurat et naturtalent da :p

Lenke til kommentar

 

10 år gammelt klipp av en anonym, men lykkelig kar i snøen... :p
Morsomt å se hvor lettkjørt den gamle Forden var, spesiellt i forhold til nyere biler med flere elektroniske krykker enn det er bokstaver i alfabetet.
I alle fall, her er et nostalgisk tilbakeblikk til tiden før verden besto av ABS, ESP, BHG SFO og Libero...

Lenke til kommentar

Hehehe, jeg vet der er politisk ukorrekt, men jeg er litt svak for slike gamle down-to-earth offentlig vei-filmer. Har vel sett mange nok 1000hk+ biler på film, synes det er morsommere med vanlige biler. Det er selvfølgelig ikke etter boka å leke på offentlig vei, men det meste jeg så på filmen der var ryddig nok plassert uten "blind corners". Han i Chevyen var vel ikke akkurat et naturtalent da :p

Jeg er svært enig med deg, litt god gammeldags lek på vei med liten sannsynlighet for å møte noen overgår det meste med god klaring.

 

Han i Blazeren var ikke noe naturtalent nei, men han hadde det nok veldig morsomt :)

 

10 år gammelt klipp av en anonym, men lykkelig kar i snøen... :p

Morsomt å se hvor lettkjørt den gamle Forden var, spesiellt i forhold til nyere biler med flere elektroniske krykker enn det er bokstaver i alfabetet.

I alle fall, her er et nostalgisk tilbakeblikk til tiden før verden besto av ABS, ESP, BHG SFO og Libero...

Ser ut som han koser seg veldig ja!

 

Jeg må skyte inn at jeg er overrasket over hvor leken E-klassen er, den fikk kjørt seg bra noen dager i vinter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...