Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Post fete bil-videoer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Likte steadicam oppsettet på følgebilen :wee:

Den står til demo på Motormessa på Lillestrøm i helga, artig og kikke på :)

Lørenskog dette :p

 

Den vimeovideoen fungerer ikke :)

Nei fant ut det jeg og, sikkert fordi jeg satt på mobil når jeg linka men video linken står under der også, + han som linka det etterpå

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Fikk så vidt kastet et blikk på følgebilen på messa i går. Er dette det Top Gear kalte "The Russian Arm"?

 

 

Den står til demo på Motormessa på Lillestrøm i helga, artig og kikke på :)

Nei fant ut det jeg og, sikkert fordi jeg satt på mobil når jeg linka men video linken står under der også, + han som linka det etterpå

 

Var du på messa i går? Så et par S14A kjøre ut av parkeringen ved Togterminalen ca. klokka 1. Den ene var en S14A i Emerald Green (tror det er det fargen heter), ihvertfall var det jeg som stirra som f*** :p

Lenke til kommentar

Fikk så vidt kastet et blikk på følgebilen på messa i går. Er dette det Top Gear kalte "The Russian Arm"?

 

 

 

Var du på messa i går? Så et par S14A kjøre ut av parkeringen ved Togterminalen ca. klokka 1. Den ene var en S14A i Emerald Green (tror det er det fargen heter), ihvertfall var det jeg som stirra som f*** :p

Ja var på messa i går, min sto parkert langs bilvegen nedenfor messeparkeringen, kom vel rundt 13 og dro igjen ved 16tida. Om den var HT reg, manglet skilt foran, driftmonkey apen i bakruta, xenon og orange park så var det meg :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Tror kanskje den jeg så var på jakt etter parkeringsplass på grusplassen bak messa. Kjørte først en sort S14 ut, deretter en grønn. Husker ikke så utrolig mye av den, men lurer på om den hadde gull/gunmetal felger :p

 

Den kjørte slik:

Lillestroslashmmessesx_zpsaae4fe00.png

 

 

Jeg savnet japsebiler på messa jeg. Det eneste jeg så var driftebiler, var egentlig keen på å spotte noen strøkne SX'er eller Skyline'er..

 

Var mye pent der da, likte spesielt E30Meet standen, E30 Touring i marrakesh brown <3

Lenke til kommentar

Tror kanskje den jeg så var på jakt etter parkeringsplass på grusplassen bak messa. Kjørte først en sort S14 ut, deretter en grønn. Husker ikke så utrolig mye av den, men lurer på om den hadde gull/gunmetal felger :p

 

Den kjørte slik:

Lillestroslashmmessesx_zpsaae4fe00.png

 

 

Jeg savnet japsebiler på messa jeg. Det eneste jeg så var driftebiler, var egentlig keen på å spotte noen strøkne SX'er eller Skyline'er..

 

Var mye pent der da, likte spesielt E30Meet standen, E30 Touring i marrakesh brown <3

Da var det nok ikke meg ;)

 

Ja lite japser, eneste strøkne var vel Corollaen og den svenske 350z'n.. Japsene blir dessverre oppbrukt i drifting, digger drifting men mer glad i strøkne japser :p

Før har det jo vært ett par sinnsykt nydelige R35 der, men bare 2 Racing R35 i år..

 

Men men, mine fav var Ferrari Enzo og GTO, + den med nesten 27 000l motor :p

Endret av olehenri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...