Gå til innhold

Er det egentlig smart å sage av kontakten til skjermkortet? (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Jeg tror det blir veldig vanskelig å få hw.no til å holde samme faglige høyde som feks anandtech nettop fordi norge er ett bitte lite land, og det er noe av problemene man har av å være så små.
I såfall burde eierne innse det uunngåelige, ta tapene før de blir større og dekommersialisere hele siden.

Men med den nylige maskinvareutvidelsen som nylig ble gjort for å ta unna enda mer trafikk er vel det ønsketenkning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kvaliteten på forumet er langt høyere enn artiklene, til tross for at forumbrukerene ikke er lønnet med en eneste krone.

Moro-artikler som denne var det flust av i overklokking.no-perioden. Ekte engasjement og kompetanse produserer alltid bedre enn en standard 8 til 4-jobb etter 3 år med journalistikk på høgskolen.

 

Hjernedød videreformidling av pressemeldinger har vi hatt hos itavisen og dinside i over et tiår. Å skulle livnære en stadig voksende stab på noe så idiotisk har aldri vært bærekraftig. Spesielt ikke med en eier i ryggen som krever større og større overskudd.

 

Ja, og jeg leser forumet hver dag. Dog, det er veldig vanskelig å ha mange artikler som holder høy kvalitet.

 

Antall lesere og brukere som vil ha/forstår de tyngre artiklene er det ikke så veldig mange av heller. Også synes jeg det er fint med artikler som forklarer ting slik at jeg kan hendvise mindre kunnskapsrike sjeler til dem.

 

I såfall burde eierne innse det uunngåelige, ta tapene før de blir større og dekommersialisere hele siden.

Men med den nylige maskinvareutvidelsen som nylig ble gjort for å ta unna enda mer trafikk er vel det ønsketenkning.

 

Hvorfor kan vi ikke ha begge deler? Gode, dype artikler i ny og ne, og artikler for "hvermansen" litt oftere.

Er det en artikkel jeg synes ser teit ut, så velger jeg bare å ikke lese den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hvorfor kan vi ikke ha begge deler? Gode, dype artikler i ny og ne, og artikler for "hvermansen" litt oftere.

Er det en artikkel jeg synes ser teit ut, så velger jeg bare å ikke lese den.

En overdrevent stor stab av lønnete journalister blir betalt for å generere flest mulig visninger. Dermed blir det et press på å trøkke ut mest mulig drit, og lite tid/entusiasme igjen til å gjøre skikkelige arbeid.

Det samme finner vi igjen i vanlige aviser. Funksjonen som "den femte statsmakt" er redusert til et absolutt minimum, og Bieber, Tone og ministerens føflekk har tatt over mesteparten av spalteplassen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Begynnelsen på slutten? Jeg blir ikke å betale noe her. Det kryr av alternativer der ute internasjonalt, HW.no tilbyr ingenting andre ikke har, kanskje med unntak av norsk.

 

29kr er pokker meg ingenting sammenligna med lønnsnivået i Norge. Hva får man for 29kr på butikken? En flaske cola?

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...