Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Normalt forhold?


Anbefalte innlegg

Hei har komt i en klemme i forholde synest jeg.Litt om oss .har 1 barn og er forlovet etter eit 12 års forhold.Bor i en leilihet midt i byen å begge har fast jobb.Men til poenget: Jeg synest forholdet er merklig , Jeg må rett å slett mase for å vere intim , hun har blitt veldig selvopptatt siste 6 mnd ,slanking å trening.Legge ut bilder av seg selv heletide.Når barnet har lagt seg så sitter hun med dataen for seg selv hele kvelden uten å si noe til hun legger seg, ikke så mye som godnatt. Føler rett å slett hun drite i forholdet å tar alt forgjeves.har prøvd med blomster å mye rart uten noe hell , får aldri noe tilbake med hennes insjativ. Er sliten å har ingen å snakke med dette om ,om jeg overeagerer eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke for å skremme deg, men når jeg personlig erfarte at forholdet mitt begynte å gå dårlig, trente jeg mye for å "gjøre meg klar" til det ble slutt, om du skjønner. Det er flere studier som viser at om en person i et forhold begynner å trene (uten at man er overvektig), kan det ofte bety utroskap eller tap av interesse for partneren. Som sagt, dette er ikke noen selvfølge, og jeg kan ta veldig feil, men jeg tenkte det kunne være lurt å opplyse deg om det.

 

Det aller beste du kan gjøre er å snakke med henne om hva du føler og spørre henne hvorfor det har blitt sånn. Det er ingen andre her som kan gi deg noen konkrete svar da ingen av oss kjenner verken deg eller kjæresten din.

Lenke til kommentar

Ikke for å skremme deg, men når jeg personlig erfarte at forholdet mitt begynte å gå dårlig, trente jeg mye for å "gjøre meg klar" til det ble slutt, om du skjønner. Det er flere studier som viser at om en person i et forhold begynner å trene (uten at man er overvektig), kan det ofte bety utroskap eller tap av interesse for partneren. Som sagt, dette er ikke noen selvfølge, og jeg kan ta veldig feil, men jeg tenkte det kunne være lurt å opplyse deg om det.

 

 

Følte meg sånn smått truffet av det du skriver her. For ikke mange ukene siden ble det slutt mellom meg og dama. Følte i forkant at det lå noe i lufta og lurte men hadde ingen anelse om at forholdet vårt skulle ta en slik vending. Men de siste månedene føltes det veldig som at interessen av meg (hos henne) dalte veldig, vi pratet sjeldnere og kommuniserte generelt dårligere.

Hun begynte blant annet og trene og ville ha mer tid til seg selv og vennene som hun sa. Kjemien mellom oss virket også dårlig. Jeg tenkte i dette tidsrommet at det skyldtes hennes påståtte mangel på overskudd og energi grunnet kyssesyka hun hadde hatt året før og at alt ville omsider bli bedre vis jeg bare ga henne litt tid og albuerom.

Men så en vakker tirsdag var det etter en prat med henne slutt. Jeg fikk aldri helt forståelse for hvorfor og har etterspurt flere ganger om et mer konkret svar på hvorfor hun valgte å gjøre det slutt uten at jeg har blitt noe klokere av di svarene jeg har fått.

 

Jeg lurer enda på hva som kan ligge bak alt dette og om det er noe hun ikke forteller ? Det var derfor at innlegget du skrev ble litt interessant for meg.

 

For er det en ting jeg har intrykk av så er det at kvinner virker å være flinkere å skjule og holde det hemmelig om de har vært utro enn menn.

 

Any thoughts ?

Lenke til kommentar

Det at hun trener er ikke nødvendigvis fordi hun forbereder seg til den dagen det blir slutt. Jeg pleier å trene oftere når jeg er i et forhold siden jeg vil være fin for typen. Du burde ikke henge deg opp i akkurat det, men heller at handlingene tyder på at hun vil leve livet som singel (setter seg heller på PC-en, tar ikke initiativ, er ikke intim osv.)

 

Det er egentlig ikke så mye du får gjort, sånn som jeg ser det. Du sier selv at du har prøvd det meste, du tar initiativ og gir henne blomster. Gjør noe nytt, ta henne med på en ferie etc. Hvis det ikke funker, så må du bare finne deg i situasjonen eller bryte forholdet.

Lenke til kommentar

Minner litt om hvordan min ekskone begynte å oppføre seg etter 20 (!) års forhold.

Viste seg at hun hadde en på si og dett var dett....

 

Det er ikke dermed sagt at det samme skjer hos dere, men du bør nok ta en prat med henne og høre hvor hun står når det gjelder deres forhold. Virker ikke særlig ok... :(

Lenke til kommentar

Jeg har begynt å trene, jeg er definitivt ikke utro. Og jeg går ofte til sengs tidlig uten å ha så mye alenetid med mannen min, men det er fordi jeg ikke har overskudd (derav treningen, for å få mer overskudd).

 

Nøkkelen til et stabilt og godt forhold er kommunikasjon. Det er første bud.

Lenke til kommentar

Any thoughts ?

 

Hva slags forskjell utgjør det uansett? Om det er slutt, er det slutt. Om du får vite hun var utro, f.eks, hva ville det hjelpe med? Resulterer sannsynligvis i at du blir litt deppa, selv om dette er en stund siden. Absolutt ingen vits å tenke på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...