Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Unge jenter er alt for sexualisert


Anbefalte innlegg

Så jeg var ute å farta en natt med noen venner, jeg er 24 år. Noen unge jenter kommer å spør om skyss hjem, jeg kjører de gjerne siden vi skulle samme vei uansett. Å den ene jenta spurte om å være med meg hjem, flørta veldig mye. Hun dro det så langt att hun spurte 3 ganger. Hun var 15 år. Jeg ble sjokkert, å jeg sa til henne att du skal hjem å sove.

Jeg gjorde det rette med å avise den invitasjonen uansett om jeg fikk lyst til å ta henne med hjem, hun så jo" voksen" ut. Er unge jenter virkelig så opphengt i sex i så tidlig alder? Ser ut som media og ukeblader gjør en glimrende jobb med å hjernevaske disse unge sjelene. Å hun ble skuffet når hun ble avist. Så hun avsluttet det hele med att hun blir 16 snart.(med flørtete ansikt) Wtf.

 

Sykt

 

Men jeg kjente jeg fikk lyst, jeg ble jo tiltrukket av hennes sjarm. Det må jo være normalt? Jeg er ikke noe barnerytter, men jeg ble faktisk tiltrukket av en jente som var 9 år mindre en meg.

 

Noen mener det er feil men jeg tror det ligger i oss alle menn å bli sexuelt tiltrukket av jenter som blomstrer. hva tror dere?

Endret av behappybro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som krikkert spøkefullt påpeker, så har nok småjenter lett for å bli imponert av alderen og bilen din og hvor spennende det ville vært å være med deg hjem. Men jeg tror ikke at det er media sin feil.

 

Og ja, det er sikkert lett å bli fristet av tenåringer kledd i trange klær og neddynket i sminke, slik at de ser litt ekstra voksne ut, men du gjorde rett i å ikke utnytte situasjonen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Utnytte situasjonen...? Hvem utnyttet hvem, eller prøvde på mener du?

 

Jenta prøvde å forføre trådstarter. Han prøvde ikke å utnytte hennes ønske om å oppleve Twilight/Sex and the city-liknende tilstander med en eldre og spennende mann.

 

Du trenger ikke å være enig i at det ville vært utnyttelse, men det finnes allerede et snes andre tråder om det temaet og jeg har deltatt i noen av dem, så det er ingen diskusjon vi behøver å ta her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dette er faktisk en jævlig fin måte å få pult på. Man må bare slippe dem litt eldre inn (no jailbait), hiv på en Lenny Kravitz låt, og BOOM! Faktisk har det funket godt for jenter godt opp i 20-årene og jeg har ikke trengt å bruke et fnug av energi for å få dem hjem. Om det er motorlyden eller singleten som får dem kåt vites ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jenta prøvde å forføre trådstarter. Han prøvde ikke å utnytte hennes ønske om å oppleve Twilight/Sex and the city-liknende tilstander med en eldre og spennende mann.

 

Du trenger ikke å være enig i at det ville vært utnyttelse, men det finnes allerede et snes andre tråder om det temaet og jeg har deltatt i noen av dem, så det er ingen diskusjon vi behøver å ta her.

 

Dette er tåpelig, og "hvit ridder"-tanke. Hva kvinnen tenkte vet du intet om, hun ville flørte evnt mer. Det er eksakt hva du har å forholde deg til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...