Gå til innhold

Denne prosessorkjøleren har noe ingen andre har


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kommer til å koste!

 

Blir godt å se nye produkter fra denne fronten igjen, de har vært opptatt med dette en stund nå.

 

Forhåpentligvis får vi se varmelededere laget av kobber og diamant, et prosjekt de ikke har sett testresultatene av enda. Les mer her.

Endret av Stian Aarskaug
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vill det da ikke gjøre det vaskelig å finne mekaniske feil når noe har gått i stykeker ?

Da bare skrur du av støyreduksjonen. ;)

 

Forhåpentligvis så er det ikke et mål for deg å høre det mekaniske til en hver tid surre rundt, sånn i tilfelle du hører at noe er galt. ;)

Endret av Stian Aarskaug
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da bare skrur du av støyreduksjonen. ;)

 

Forhåpentligvis så er det ikke et mål for deg å høre det mekaniske til en hver tid surre rundt, sånn i tilfelle du hører at noe er galt. ;)

 

Problemet med slik er jo at man ikke hører bråk hvis det blir dempet med mot-lyd.

Normalt er jo det bare en fordel

Det er også helt supert når normal "bråk" blir fjernet

 

Det er når unormalt bråk blir fjernet uten at man har muligheter til høre det det blir problematisk

Forhåpentligvis så fjernes bare de normale ulydene

Lenke til kommentar

Jeg håper de vil selge disse viftene løse også. Fra hva jeg har sett skal disse gå opp til 2300-2500RPM i stedet for 1200/1300RPM som standard variantene gjør. Den økte ytelsen det vil gi vil være en fin oppgradering for bruk til radiatorvifter. Jeg bruker vanlige NF-P12 på min H100 siden de er veldig stille i forhold til ytelse, og jeg kunne godt tenke meg å oppgradere til disse :)

(Muligens samtidig med ny custom vann-loop)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg håper de vil selge disse viftene løse også. Fra hva jeg har sett skal disse gå opp til 2300-2500RPM i stedet for 1200/1300RPM som standard variantene gjør. Den økte ytelsen det vil gi vil være en fin oppgradering for bruk til radiatorvifter. Jeg bruker vanlige NF-P12 på min H100 siden de er veldig stille i forhold til ytelse, og jeg kunne godt tenke meg å oppgradere til disse :)

(Muligens samtidig med ny custom vann-loop)

De har en viftemodell de kommer til å lansere også. ;) Den skal være på Computex 2013 den også, men Hardware.no hadde det kanskje travelt.

 

I tillegg jobber de med vanntette vifter til bedriftsmarkedet.

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

At ingen har gjort dette før skjønner jeg ikke noe av. Eliminering av lyd har vært kjent lenge, og dette burde nesten vært allemannseie.

 

Bra at det endelig har kommet da

 

En noe spesiell måte de fikser biffen på da. Men selvsagt, hadde man bare satt inn en høyttaler så hadde det vært lett

 

De har en viftemodell de kommer til å lansere også. ;) Den skal være på Computex 2013 den også, men Hardware.no hadde det kanskje travelt.

 

I tillegg jobber de med vanntette vifter til bedriftsmarkedet.

 

Sist jeg leste mente Noctua at det kom til å være noen år med R&D før de var klar med et støykanselleringssystem smått nok til å passe i en vifte.

 

Kilder? :D

Lenke til kommentar

Dersom du har støv i kabinettet gjør du noe feil.

 

Du har tydligvis ikke vært borti nok kabinetter. ALT samler støv. Ja, også de kabinettene med inntaksvifter og støvfilter. Du får åpne kabinettene dine for deretter å dra tommelen litt rundt omkring; så kan du fortelle oss hvordan det smaker!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gjør man ting riktig får man ikke større mengder støv i PC-en enn at man aldri trenger å rengjøre den med unntak av støvtørking vha klut ved luftinntakene (av estetiske årsaker) i løpet av hele PC-ens levetid. Hvis man er dum nok til å ha tepper og fult av tekstiler i hjemmet gjør man ting feil og har seg selv å takke.

 

Som servicetekniker på PC har jeg sett en del støv.

 

Det har mer med rommet man har PC-en i enn selve PC-en. Etter 4 år har jeg serdeles lite støv i min arbeidsstasjon. Det er et tynt støvlag på utsiden ved luftinntakene, ikke verre enn at det blir borte ved et drag av en klut.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, maskinen står på bordet og det har vindu ;)

Uansett ser jeg ingen grunn til å velge et monster fra Noctua over feks en Corsair H-etellerannet. Sexy og (minst) like bra.

 

Hvorfor i alle dager har du vindu på kabinettet. Jeg begynner å tro du har en skjult interesse av å kikke på datadeler eller noe slikt :rofl:

 

Jeg har aldri skjønt det med estetikk rundt en datamaskin. Jeg brukte lenge et kabinett som var fra tidelig 90tallet helt frem til 2009, uten sidedører. Men det ble ikke så praktisk med tanke på kjøling,støv osv, så jeg måtte desverre kjøpe et nytt. Da ble det en nøytral sort boks,hehe. Funksjonalitet er ordet du burde smake litt mere på ;-)

Endret av Ruarcs
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...