Gå til innhold

Nytt MMO - Wildstar


Anbefalte innlegg

Jeg fikk ikke anledning til å teste sist gang det var stress test, men jeg gleder meg til helgen nå :D

 

Får vi tilgang til beta videre? Eller kun denne helgen?

 

Beklageligvis så gjelder det kun denne helgen.

 

Med det sagt: Slik var det forrige test også, det skulle kun være den ene helgen. Og se hvor vi er nå ;) Ikke godt å si hva Carbine folka finner på i fremtiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror nok at Wildstar blir min nye "drug" en tid fremover. Selv om jeg ikke har tid/lyst/ork til hardcore spilling mer så er det alltid greit å ha litt å pusle med.

 

for å summere opp W* ganske greit:

Its not about one big unique feature, its more about making the best all-round progression themepark mmo there is, by combining all the best features that are in the genre (and improving on them) and putting them into a single mmo, with challenging content.

So you have an Aim based telegraph action combat system, in an mmo with full gear and character progression, that includes features such as :

  • Dungeons (with Holy trinity combat)
  • Level scaling/mentoring (optional)
  • Adventures (Dungeons with player choice and alternative paths)
  • Shiphands (1-5 man scalable mini dungeons)
  • 20 and 40 man Raiding with content that changes
  • Player Housing
  • Path System (Optional player chosen content alongside questing)
  • Limited Action slot system (LAS) - Players build their loadouts for the content, role and playstyle.
  • ...and loads of smaller features like Costumes, Dyes, customizable mounts, full add-on support ...etc

Solgt. :) Liker spesielt customizable mounts, av alle ting. Liker å føle meg unik, så kostymer er et must. Men customizable mounts? Tror aldri jeg har sett det i et MMO, med mindre de bare mener nye skins osv. Ikke sikker på om jeg har sett det engang. :)

 

Men når det er sagt kommer jeg likevel til å vente med dette. Vet av erfaring at å prøve å logge på den første uken er dømt til å gå galt. Om man i det hele tatt klarer å logge seg på går serveren ned til stadighet, man blir fort sparket ut, det er bugs og glitches, jevnlig maintenance (og da snakker vi daglig) osv. Bedre å vente en uke eller to til ting har roet seg. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Kommenterte i en annen tråd, men ser det er litt mer liv her.

Spilte rett og slett fletta ut av stress-test, og kom meg til lvl 25 med min Chua Medic (lå inne sperre for hvor høyt man kunne komme). Herregud, jeg er hektet! Enorm nostalgifølelse for en gammel WoW-veteran mtp grafikkstil, og alt bare klaffet. Elsket bort i mot alt, bortsett fra enormt dårlig optimalisering som ga meg lav FPS (20-40, med drops til 10 på world events) selv på en rimelig high-end maskin.

Tvinner tommeltotter etter full beta-key, og er det noen som er seriøse etter å kvitte seg med en mot et vederlag, så er PM veien å gå.

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Mimrer stadig tilbake til WoW dagene, når det faktisk var morsomt å spille. Nårtid er release? Har lyst å prøve

 

Q1/Q2 er det offisielle.

Mange på forumet snakker om Juni, og det virker ikke helt utenkelig.

 

I Mars skjer det vist saker, da eksisterende beta-testere har til midten av Mars til å komme seg til lvl 32 for å garantert være med videre i beta. Slik jeg har forstått ønsker de å få mer fokus på end-game testing, og da er det vist ønskelig å rydde i rekkene for å gjøre plass til nye testere.

 

I tillegg skal det vist komme hyppigere weekend-tester.

Lenke til kommentar

Kommenterte i en annen tråd, men ser det er litt mer liv her.

Spilte rett og slett fletta ut av stress-test, og kom meg til lvl 25 med min Chua Medic (lå inne sperre for hvor høyt man kunne komme). Herregud, jeg er hektet! Enorm nostalgifølelse for en gammel WoW-veteran mtp grafikkstil, og alt bare klaffet. Elsket bort i mot alt, bortsett fra enormt dårlig optimalisering som ga meg lav FPS (20-40, med drops til 10 på world events) selv på en rimelig high-end maskin.

Det gikk som sørpe på min maskin også i starten. Jeg skrudde på noen sliders. Render Target Scale til 1.0 og View Distance til sånn ca. rundt midten hjalp mye.

 

 

Q1/Q2 er det offisielle.

Mange på forumet snakker om Juni, og det virker ikke helt utenkelig.

"Våren 2014" er det som er sagt og skrevet. Hva Carbine legger i det vet vi ikke men skal de gi ut spillet på denne siden av sommeren burde det komme en annonsering snart.

Lenke til kommentar

Av gammel vane, og med betraktning grafikkstilen, så kjørte jeg alt til max umiddelbart. La fort merke til at Render Target Scale kødder man ikke med :p

Ser for meg en annonsering i Mars, sammen med en opphevelse av NDA. De holder åpenbart på å koke i hop noe, så får man bare smøre seg med tålmodighet.

Lenke til kommentar

Uten å bryte NDA-en så altfor mye, så vil jeg bare poste at denne betaen var det mest interessante jeg har sett fra MMO-fronten på veldig, veldig lenge. Alt fungerte så og si knirkefritt og jeg hadde det ekstremt morsomt i de 10-15 timene jeg spilte i helgen.

 

Optimaliseringen er naturligvis ikke på plass og det virker som om de jobber seg oppover sonene, da den første sonen virket langt mer optimalisert enn den andre.

 

Gleder meg veldig til spillet kommer ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...