Gå til innhold

Hvor mye er sjela di verdt?

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hmm, lurer på om jeg kan pantsette sjela mi, for å kjøpe den tilbake når jeg tjener skikkelig med penger... :lol:

Byr kr 50,- (PM meg din adresse så skal jeg sette opp en kontrakt, jeg betaler inn beløpet når jeg får brevet med din underskift).

Dette er ingen spøk.

Skrevet
hmm, lurer på om jeg kan pantsette sjela mi, for å kjøpe den tilbake når jeg tjener skikkelig med penger... :lol:

Byr kr 50,- (PM meg din adresse så skal jeg sette opp en kontrakt, jeg betaler inn beløpet når jeg får brevet med din underskift).

Dette er ingen spøk.

hmm, 50kr var litt i minste laget for en sjel som er verdsatt til rundt £18000 :lol:

Skrevet

Dette er ingen spøk.

hmm, 50kr var litt i minste laget for en sjel som er verdsatt til rundt £18000 :lol:

byr 51,- hvis jeg får en Snickers med på kjøpet

Skrevet

, hmm, så folk tror altså at det er om å ha renest sjel..... HAHAHA

om sjelen, slik som den generellt oppfattes, faktisk fantes så hvorfor skulle det å ha den ren vært good shit??

OOOhhhh baaaad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...