Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

til iNtensimilla:

Du er klar over at xbox live game on demand har aldri hatt forhåndsbestilling? Forhåndsbestilling av digitale nedlastinger er uansett bortkastet med mindre du kan laste ned før utgivelse, noe jeg ikke tror er mulig på PS3 heller.

Endret av Civilix
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er klar over at xbox live game on demand har aldri hatt forhåndsbestilling? Forhåndsbestilling av digitale nedlastinger er uansett bortkastet med mindre du kan laste ned før utgivelse, noe jeg ikke tror er mulig på PS3 heller.

Ikke bortkastet, nei. Man får det på lanseringsdagen, og ikke et døgn senere. Enkelte spill har også ekstra digitalt innhold (hvilket jeg har veldig mye i mot for å være ærlig).

Lenke til kommentar

til iNtensimilla:

Du er klar over at xbox live game on demand har aldri hatt forhåndsbestilling? Forhåndsbestilling av digitale nedlastinger er uansett bortkastet med mindre du kan laste ned før utgivelse, noe jeg ikke tror er mulig på PS3 heller.

 

Du skal få lov til å være uenig med meg. Men det er sant det du sier. Xbox 360 har andri hatt forhåndsbestilling, noe PS3 tydeligvis har allerede. Får håpe at de har med dette i Xbox One. For deres egen skyld...

Lenke til kommentar

til iNtensimilla:

Du er klar over at xbox live game on demand har aldri hatt forhåndsbestilling? Forhåndsbestilling av digitale nedlastinger er uansett bortkastet med mindre du kan laste ned før utgivelse, noe jeg ikke tror er mulig på PS3 heller.

 

Forhåndsbestillinger kan lastes ned før utgivelsesdatoen på psn, har lastet ned ett par spill som: tales of xilla fikk jeg hele nedlastingen 1 uke før spillet kom og diablo 3 blir automatisk nedlasta den 29 august å spillet kommer i begynnelsen av september, å the last of us kan spilles etter ca 50% av spillet er nedlastet..... Har ikke prøvt andre forhåndsbestillinger så kan ikke uttale meg....

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes mye om ikke det meste faktisk av hva som er av Indie spill er ganske så sært?

 

Synes det er så mye simple og barnslige spill fra Indie utviklere.

 

Det dukker opp noen unike spill i ny å ne men for min del så er det meste noe jeg anser som barnslige og "enkle" spill. Jeg er for at utviklere skal slippe å gå igjennom en utgiver og ser at det kan åpne opp for mye spennende.

 

Men jeg synes hele dette fokuset på Indie spill er litt fjasete rett og slett. Jeg klarer ikke helt se for meg at millioner av konsoll spillere heller sitter med slike spill isteden for hva dem ellers gjør idag.

 

Det brukes kun nå for markedsføring.

 

Sony tar jo nå med disse spillene blant "eksklusivene". Høres jo bra ut å ha f.eks 30 eksklusiver. Kun et fåtall skjønner at 25 av dem er indie crap.

Endret av Knuttsen
Lenke til kommentar

Lev i håpet.

 

Denne gangen velger jeg faktisk ikke konsoll på grunn av eksklusive spill ved lansering, men hvilket selskap jeg stoler på. Jeg tror ikke en dritt på Microsoft for øyeblikket. Bare det faktum at man må laste ned en patch for å fikse opp i DRM-galskapen, og at man må koble til Internett og laste ned resten av Forza 5, selv om man kjøper spillet på disk irriterer meg. I tillegg annonserer de Fable Legend, som viser seg å være et spill der alle karakterene kan erstattes med AI, men som samtidig tvinger deg til å spille online. Idiotisk. Alt jeg ønsker er en spillkonsoll som ikke tvinger meg til å ha en sosial opplevelse med alt og alle. Microsoft er så gira på cloud cloud cloud cloud at jeg blir gal. Sony har gjort alt riktig, og de har ihvertfall ikke utsatt konsollen til langt ut i neste år. Der kan jeg spille "old school" uten masse innovasjon som suger. Alt jeg vil ha er nye spill, bedre grafikk, ny konsoll. Det er alt jeg ber om. Ikke masse tull.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...