Gå til innhold

Den store Youtube-tråden! Diskuter dine og andres videoer. *Oversikt over kanaler* (Les førstepost|Oppdatert 12.10.2013


KatrinaS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Gjest Bruker-292501

Ser ikke ut som youtube vil endre tilbake kommentar systemet, vell var hyggelig så lenge jeg kjente youtube rip. Nå er jeg jo mye her så jeg har på en måte erstattet youtube med diskusjon.no:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Er det noen her som vet om jeg har lov til å legge ut filmer fra nrk på you tube uten at jeg bryter opphavsretten. Og hvis jeg legger ut filmer fra de. Bryr de seg i det hele tatt? :)

Ingenting er lov å laste opp på youtube men folk gjør det uansett og tar sjansen

Lenke til kommentar

Joda, er mye som er lov å laste opp på YouTube. Selv ting en ikke selv "eier"

 

Mye regler og ting og tang, fair use osv osv.

 

Du har ikke LOV å legge ut filmer du ikke selv eier, dvs filmer fra feks NRK. Du bryter opphavsretten, men er nok ingen som bryr seg med mindre du er en rimelig stor kanal som tjener penger på det du laster opp, og gjør du heller ikke det så tar du ingen store sjangser på å laste opp ting du ikke eiger.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Joda, er mye som er lov å laste opp på YouTube. Selv ting en ikke selv "eier"

 

Mye regler og ting og tang, fair use osv osv.

 

Du har ikke LOV å legge ut filmer du ikke selv eier, dvs filmer fra feks NRK. Du bryter opphavsretten, men er nok ingen som bryr seg med mindre du er en rimelig stor kanal som tjener penger på det du laster opp, og gjør du heller ikke det så tar du ingen store sjangser på å laste opp ting du ikke eiger.

Jeg har 700 klipp av en serie på youtube hvor eierene ikke har grepet inn en eneste gang så sjansen for å faktisk bli tatt er liten

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Denne er genial,

 

Maximus Decimus Meridius ......... trenger 10 timer for å uttale navnet sitt. Reaksjonen når han er ferdig, er også bra

 

 

 

Minner meg litt om postene dine, samme om igjen og om igjen :tease:

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

 

Joda, er mye som er lov å laste opp på YouTube. Selv ting en ikke selv "eier"

 

Mye regler og ting og tang, fair use osv osv.

 

Du har ikke LOV å legge ut filmer du ikke selv eier, dvs filmer fra feks NRK. Du bryter opphavsretten, men er nok ingen som bryr seg med mindre du er en rimelig stor kanal som tjener penger på det du laster opp, og gjør du heller ikke det så tar du ingen store sjangser på å laste opp ting du ikke eiger.

Jeg har 700 klipp av en serie på youtube hvor eierene ikke har grepet inn en eneste gang så sjansen for å faktisk bli tatt er liten

 

 

Som eg sa, er du liten og ubetydelig i YT verdenen så er sjangsen liten for å bli tatt ja. Men skal ikke mer til enn at ÉN person rapporterer innholdet ditt så blir det fjernet, du får smekk på lanken (Strike) evt de bare stenger kanalen din om du har mange videoer du ikke er rettmessig eier av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...