Gå til innhold

Den store Youtube-tråden! Diskuter dine og andres videoer. *Oversikt over kanaler* (Les førstepost|Oppdatert 12.10.2013


KatrinaS

Anbefalte innlegg

Jepp har det. LunaticFanatic

Den er grei. Legger til når jeg har mulighet :)

 

Har nettopp startet en youtube kanal for div eksprimenter..

Eksplosiver, elektro, diy greier osv.

 

Ta en titt og kom gjerne med tips til nye videoer eller grafikk til kanalen :p

TitaniumExperiments

Det er kult. Legger til i førstepost når jeg har mulighet. Du har vel ikke en trailer for kanalen jeg kunne lagt fram? Du ser i førstepost hva jeg mener :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er grei. Legger til når jeg har mulighet :)

 

Det er kult. Legger til i førstepost når jeg har mulighet. Du har vel ikke en trailer for kanalen jeg kunne lagt fram? Du ser i førstepost hva jeg mener :)

Da denne kanalen er såpass ny, har jeg svært lite.. Planlegger å benytte div bilder fra en del filmer i grafikken og logoen, og da kanskje også en trailer.. Men føler jeg må få litt mer dreisen på filmer og få en del mer først..

Kan dette legges til senere ? :)

Lenke til kommentar

 

Da denne kanalen er såpass ny, har jeg svært lite.. Planlegger å benytte div bilder fra en del filmer i grafikken og logoen, og da kanskje også en trailer.. Men føler jeg må få litt mer dreisen på filmer og få en del mer først..

Kan dette legges til senere ? :)

Det må ikke nødvendigvis være en trailer, men bare en video som viser hva kanalen din har å by på. Da legger jeg den til i førstepost, og du kan velge en ny en når som helst :)
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...