Gå til innhold

EA's uhyrlig forræderi mot Nintendo


Anbefalte innlegg

Begynner å bli drøyt med disse

 

Bare vent til zelda, mario eller smash bros kommer

 

Dessuten kjøper man ikke nintendo for tredjepartsspill, man kjøper den for å spille NINTENDO spill, så hvorfor gidder du syte over at den ikke får bf4 eller andre titler som i utgangspunktet ikke hører hjemme på en nintendo konsoll?

 

.......?

 

EA har tydeligvis skjønt det.

Endret av nagina
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

wii U klarer ikke å kjøre new super mario bros i bedre enn 720p en gang.

Ettersom nintendo selv har sagt, og jeg har hørt fra mange, så kjører da new super mario bros i 1080P? Har spillet selv og jeg ser ikke akkurat noe 720P der i gården nei.

 

czjx7xg.jpg

HmP0Yap.jpg

ssPEhYy.jpg

rTwW5Q7.jpg

 

disse tweetene fra bob summerwill ble slettet men de summer opp hva ea tenker om nintendo og wii-u.... og det ser ut som at det er flere utviklere som er enig i dette. så det begynner å se mørkt ut for nintendo...

Zombi Zombi, når skal du lære deg at dine meninger forblir dine meninger og at du ikke vil få snudd synet til nintendo fans pga dine håpefulle forsøk her på å tråkke nintendo ned i asfalten for å kunne dra kjeksbox 720 og PS4 lengre opp?

 

Det er som å plassere to personer med forskjellig livssyn opp mot hverandre for å prøvde å overbevise den andre. Med andre ord de kommer aldri til å bli enige. Det er det samme som skjer her nå, vi er fortsatt ikke enig med deg(ikke alle da vel og merke).

 

Kjøp deg en Xbox eller en PS, og slutt med denne sykelige sytingen din over nintendo's avgjørelser.

Lenke til kommentar

Ettersom nintendo selv har sagt, og jeg har hørt fra mange, så kjører da new super mario bros i 1080P? Har spillet selv og jeg ser ikke akkurat noe 720P der i gården nei.

 

 

Zombi Zombi, når skal du lære deg at dine meninger forblir dine meninger og at du ikke vil få snudd synet til nintendo fans pga dine håpefulle forsøk her på å tråkke nintendo ned i asfalten for å kunne dra kjeksbox 720 og PS4 lengre opp?

 

Det er som å plassere to personer med forskjellig livssyn opp mot hverandre for å prøvde å overbevise den andre. Med andre ord de kommer aldri til å bli enige. Det er det samme som skjer her nå, vi er fortsatt ikke enig med deg(ikke alle da vel og merke).

 

Kjøp deg en Xbox eller en PS, og slutt med denne sykelige sytingen din over nintendo's avgjørelser.

Zombie er kanskje Playstation fanboy, Men dette inlegget var faktiskt helt normalt og du burde lære deg og diskutere i stedet for og slå døren igjen og ignorere personen totalt.

 

Zombie har mye rare ting i lufta, men nå snakker han seriøst og du oppfører deg som en idiot.

 

Hva var det som var galt med inlegget? alt han skrev har blitt sagt i pressen allerede ??

  • Liker 2
Lenke til kommentar

@NinjaChrister

 

nintendo sa i begynnelsen at mario-u var i 1080p men i etter tid fjernet de denne påstanden fra deres egne sider, og gikk for bare 'high definition'. mario-u var også demoet i 720p når det var først vist fram. så spillet er i 720p standard, om tven din kan opp skalere til 1080 så blir det ikke 'true' 1080p... men få ser forskjell uansett, så har ikke mye å si.. det som er mere interessant er at nintendo har skrytt av å gå for full 1080p, men i etter tid har trukket dette tilbake. så nok en gang beviser dette at wii-u konsolen ikke er sterk nokk til å skjøre i full 1080p..

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke noe problem med at Nintendo fortsetter å være Nintendo, dvs. fokuserer på å lage plattformer for sine egne spill og lage spill som fokuserer gameplay fremfor grafikk og appellerer til alle aldersgrupper. Mario- og Zelda-spillene er på ingen måte barneleketøy; de er lette å komme inn i men selv en erfaren gamer må jobbe for å mestre dem. Er det noe som er barnslig, er det holdningen om at store pistoler og eksplosjoner er ensbytende med voksen underholdning - det er vel heller tvert imot?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

I det siste har jeg tenkt: "Tenk om de bare hadde droppet stasjonær hardware og heller satset på spillutvikling.."

 

Jeg hadde vært kjempefornøyd med zelda og mario i hd på box/ps3 etc...

 

De må da ha noen gode ideer på lur når de gidder å gå ut med en konsoll som i tillegg til å ikke være "next-gen" på ytelsesfronten også har en gimmicky gamepad? Jeg kan ikke annet enn å beholde trua på at de drar skuta i land. Har ikke annet valg enn å bare vente og vente :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I det siste har jeg tenkt: "Tenk om de bare hadde droppet stasjonær hardware og heller satset på spillutvikling.."

 

Jeg hadde vært kjempefornøyd med zelda og mario i hd på box/ps3 etc...

 

De må da ha noen gode ideer på lur når de gidder å gå ut med en konsoll som i tillegg til å ikke være "next-gen" på ytelsesfronten også har en gimmicky gamepad? Jeg kan ikke annet enn å beholde trua på at de drar skuta i land. Har ikke annet valg enn å bare vente og vente :(

 

nintendo må komme med en wii-u v2 rundt 2016, ellers så vil de slite enormt...

Lenke til kommentar

Ea all time low :nei: .. støtta de ikke nintendo under wii u lanseringa?

 

Det var det jeg og stussa på. Tror de sa at Wii U was a great system eller noe i den duren

Er ganske tragisk av EA å gjør slik, men det får bare være. Når dem ikke liker Wii U så storkoser jeg med den :). Problemet løst.

Endret av iL Sephiroth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Xbox360 kom ut i 2005

WiiU kom vel nu nettopp, 2012/13 kan man si.

 

Begge har likens CPU (så si), ca 7-8år siden Xbox360 kom. Skjønner godt selskaper som EA som lager krevende spill at de må ha hardware. Lage BF4 (eksempel) til WiiU ville bare gjort spilleopplevelsen crap og ikke minst vanskelig + de må kode noe ekstra for å få ting til å virke på nettbrettet til WiiU. + sikkert mye mer...

(time is money bro)

 

I tillegg så selges 3rd party spill jævlig dårlig på Nintendo maskiner. Så nettopp på salgstall på spill som er ute nå, og det er kun 2 spill som faktisk har solgt bra (forhold til andre) og de er selvsagt fra selveste Nintendo.

 

http://www.vgchartz....s-wii-u-launch/

 

Når spill ikke selges så er det klart at noen vil slutte å gi ut spill til maskinen, i dette tilfellet, Nintendo.

 

Er forsåvidt enig med EA fyren, selg heller spill til dagens konsoller, er jo det Nintendo duger til, lage gode spill. + hadde sluppet å kjøpe flere konsoller da Nintendo WiiU maskin duger ikke til noe annet enn spill og det er ikke akseptabelt i 2013.

 

Noen vil kanskje påstå at Nintendo er spillemaskin, OK.. hvorfor har de features som Netflix og Internettbrowser? nei nei, kom ikke med den "ren spillemaskin".

 

La Nintendo gå SEGA vei, da kunne man faktisk valgt 1 konsoll som har alt (enten xbox eller sony sin) AMEN.

Lenke til kommentar

Xbox360 kom ut i 2005

WiiU kom vel nu nettopp, 2012/13 kan man si.

 

Begge har likens CPU (så si), ca 7-8år siden Xbox360 kom. Skjønner godt selskaper som EA som lager krevende spill at de må ha hardware. Lage BF4 (eksempel) til WiiU ville bare gjort spilleopplevelsen crap og ikke minst vanskelig + de må kode noe ekstra for å få ting til å virke på nettbrettet til WiiU. + sikkert mye mer...

(time is money bro)

 

I tillegg så selges 3rd party spill jævlig dårlig på Nintendo maskiner. Så nettopp på salgstall på spill som er ute nå, og det er kun 2 spill som faktisk har solgt bra (forhold til andre) og de er selvsagt fra selveste Nintendo.

 

http://www.vgchartz....s-wii-u-launch/

 

Når spill ikke selges så er det klart at noen vil slutte å gi ut spill til maskinen, i dette tilfellet, Nintendo.

 

Er forsåvidt enig med EA fyren, selg heller spill til dagens konsoller, er jo det Nintendo duger til, lage gode spill. + hadde sluppet å kjøpe flere konsoller da Nintendo WiiU maskin duger ikke til noe annet enn spill og det er ikke akseptabelt i 2013.

 

Noen vil kanskje påstå at Nintendo er spillemaskin, OK.. hvorfor har de features som Netflix og Internettbrowser? nei nei, kom ikke med den "ren spillemaskin".

 

La Nintendo gå SEGA vei, da kunne man faktisk valgt 1 konsoll som har alt (enten xbox eller sony sin) AMEN.

 

Det er ingenting som tilsier at Wii U ikke kunne kjørt Frostbite 2/3 og Battlefield 4.

 

Det handler mer om at DICE og EA ikke vil bruke ressurser på å lage dette til Wii U, litt grunnet dårlig kjemi mellom EA og Nintendo om dagen. Den "testingen" til DICE var nok kjørt på dårlige kits og alt var nok veldig halvhjertet. Maskinkraften i Wii U er totalt sett på et høyere nivå enn X360 og PS3, så hvis man virkelig ville lage Battlefield 4 til Wii U, så hadde man fått til det.

 

Det stemmer dog at mange 3de parts spill ikke selger så bra på Nintendo's konsoller, med unntak av de håndholdte kanskje.

 

VGcharts forteller dog bare litt av sannheten, da det er en del salgskanaler den ikke tar med i betraktningen.

 

Call of Duty: Ghosts kommer sannsynligvis til Wii U, det er allerede mye preorders ute og går i ymse nettbutikker.

 

EA gikk plutselig i går kveld ut og sa at de utvikler spill til Wii U likevel, selv om Xbox One og PS4 vil få mer fokus. Vil tippe at det dreier seg om Star Wars titler og sånt.

Lenke til kommentar

Seriøst, for alle dere som klager på nintendo sin hardware osv.

 

Nintendo har alltid satset på spillmåte og revolusjonerende spilling foran grafikk. Helt til nå har de knust konkurrentene salgsmessig med nettopp denne metoden.

 

WiiU er en fantastisk konsoll som kun mangler storspill som super smash, mario, zelda, F-Zero osv. Det var nok neppe mange som kjøpte Wii pga grafikk, når de kunne få en ps3 eller xbox 360 med mye bedre grafikk.

 

Jeg kjøper nintendo konsoller for å spille NINTENDO spill, og jeg ser ingen grunn til å kjøpe den bare for å spille battlefield når man har konkurrenter som utklasser den på det punktet.

 

Derimot er det ikke hardwaren i wiiU som selger, det er spillene den har. Endelig får vi spille mario etc i full hd, noe som ikke har skjedd tidligere. De som begynner å klage ytligere utover dette, har bare et mål for en spillkonsoll, nemlig grafikk.

 

Så om grafikk er så sinnsykt viktig for deg/dere, så er jo valget helt enkelt, kjøp en xbox eller en playstation, og la wiiU være i fred. Enkelt og greit er det ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...