dysfunctional Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Han er vel på utlån, vel? Er en spiller jeg kan innrømme jeg ikke har følgt med så mye på, men har ikke hørt at han er tilgjengelig for førstelagsspill pdd.
Brandshal Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Selv Azpilicueta har farligere en Torres denne kampen..
Brandshal Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Han er vel på utlån, vel? Er en spiller jeg kan innrømme jeg ikke har følgt med så mye på, men har ikke hørt at han er tilgjengelig for førstelagsspill pdd. Han var utlånt til Vitoria de Guimaraes, men trur det låneoppholdet er ferdig, grunnet jeg så et garderobe bilde med han og malouda som han twitret igår.
Posemedchips Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Oioioioi, Spurs er griseheldige der på den kontringen
Corporal Jenkinson Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Skaff deg ordentlige sko da for faen, tredje eller fjerde gangen han detter
Posemedchips Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Han er langt fra førstemann idag som sklir.. Litt mye vanning av banen?
Brandshal Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Fy faen så dårlig Spurs er på dødball. Og når skal Allsaker lære seg at han heter HuddlestOne? Derfor man ser på Sky Sports, og ikke tv2!
dysfunctional Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Liten nitpick, men Lundekvam kalte Gary Cahill for Tim Cahill også.
Brandshal Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Det er derfor man ikke følger norske sportskommentatorer.
InsertNumLock Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Faen, se på det der. Vertonghen fører ball bedre en Huddlestone.
Posemedchips Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Ut med Huddlestone, inn med Carrol siste 15... (lov å håpe)
Latias Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Ut med Huddlestone, inn med Carrol siste 15... (lov å håpe) Håper heller på Defoe, han vet i hvert fall hvor målet står.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå