Gå til innhold

Gratis hotell for turister


Anbefalte innlegg

SV ønsker, ifølge Dagbladet, å "gi dusj, toalett og seng til romfolk", se

 

http://www.dagbladet...nriks/26863219/

 

Er dette forslaget godt gjennomtenkt? Romfolk fra Romania og Bulgaria er neppe de eneste turistene som kommer til Oslo og ønsker seg gratis hotell. Unge interrailere med dårlig økonomi vil nok også la seg friste av et gratis ferieopphold i Oslo, nå når arbeidsledigheten blant unge europeere når stadig nye høyder.

 

Tilbyr vi gratis hotell til romfolk, må tilbudet være åpent for alle tilreisende, uansett hudfarge. Å avvise overnattingsgjester fordi de har "feil" etnisitet, vil være rasistisk og temmelig sikkert ulovlig.

Endret av EFB
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik jeg ser det har Norge ingen ansvar for disse menneskenes økonomi, og bør ikke påta seg noe Ansvar.

 

Når jeg reiser på ferie til utlandet har jeg med egne penger, betaler hotell selv, betaler taxi og mat selv, forventer ikke at landet jeg reiser til skal betale, da blir jeg heller hjemme.

 

Skal dem reise til Norge for å arbeide får dem leie hotell for pengene dem tjener.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

SV ønsker, ifølge Dagbladet, å "gi dusj, toalett og seng til romfolk", se

 

http://www.dagbladet...nriks/26863219/

 

Er dette forslaget godt gjennomtenkt? Romfolk fra Romania og Bulgaria er neppe de eneste turistene som kommer til Oslo og ønsker seg gratis hotell. Unge interrailere med dårlig økonomi vil nok også la seg friste av et gratis ferieopphold i Oslo, nå når arbeidsledigheten blant unge europeere når stadig nye høyder.

 

Tilbyr vi gratis hotell til romfolk, må tilbudet være åpent for alle tilreisende, uansett hudfarge. Å avvise overnattingsgjester fordi de har "feil" etnisitet, vil være rasistisk og temmelig sikkert ulovlig.

 

Det finnes gratis overnatting og dusj steder i alle amerikanske storbyer som tilbys for de fattige og særlig de hjemløse. Etnisitet spiller ingen rolle og en kan bruke det hvis man er rike men det finnes ingen rikinger og folk som har råd som ønsker å bo med hjemløse og ekstrem fattige som er skitne og ofte har narkotika og mentale lidelser Jeg er sikkert de fleste nordmenn ikke ville overnatte med tiggende gatefolk heller. Løsningen er å tilby overnatting til de fattige, uavhengig av etnisitet

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er enig i at man bør tilby noe til fattige nordmenn - men disse er turister. Om de ikke kan sørge for eget opphold så er det faktisk politiet som skal sende dem ut.

 

Det finnes mange lover man kan bruke mot romfolkene, men ingen politiske vilje til å opprettholde lov og orden fordi vi har en rødgrønn regjering som er reddere for å støte folk av en annen hudfarge enn de er av sitt eget folks ve og vel.

 

Husk at politikerne våre stort sett er ifra distriktene. De som er ifra Oslo bor enten på vestkanten eller er raddiser og hipstere. Alle som én kjøres de med bil ned i stortingsgarasjen. De trenger ikke gå spissrotgang mellom tiggere og lommetyver som oss andre.

Lenke til kommentar

Det finnes gratis overnatting og dusj steder i alle amerikanske storbyer som tilbys for de fattige og særlig de hjemløse. Etnisitet spiller ingen rolle og en kan bruke det hvis man er rike men det finnes ingen rikinger og folk som har råd som ønsker å bo med hjemløse og ekstrem fattige som er skitne og ofte har narkotika og mentale lidelser Jeg er sikkert de fleste nordmenn ikke ville overnatte med tiggende gatefolk heller. Løsningen er å tilby overnatting til de fattige, uavhengig av etnisitet

Jeg tror ikke det er så mange narkomane skittene uteliggere på Hemsedal eller andre steder jeg har tenkt til å utnytte meg av dette så det går nok helt fint. Dessuten så er vel rommene og dusjene separate så da er det jo ikke noe problem uansett.

Endret av flesvik
Lenke til kommentar

Det finnes gratis overnatting og dusj steder i alle amerikanske storbyer som tilbys for de fattige og særlig de hjemløse. Etnisitet spiller ingen rolle og en kan bruke det hvis man er rike men det finnes ingen rikinger og folk som har råd som ønsker å bo med hjemløse og ekstrem fattige som er skitne og ofte har narkotika og mentale lidelser Jeg er sikkert de fleste nordmenn ikke ville overnatte med tiggende gatefolk heller. Løsningen er å tilby overnatting til de fattige, uavhengig av etnisitet

I USA slipper de ikke inn turister som ikke kan ta vare på seg selv eller kan dokumentere at de skal reise tilbake innen en gitt tid.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I USA slipper de ikke inn turister som ikke kan ta vare på seg selv eller kan dokumentere at de skal reise tilbake innen en gitt tid.

 

Mulig du ikke vet at det finnes minst 12.000.000 udokumentert meksikanere i USA og har aldri krysset grensene mellom Canada/Mexico/USA med bil. Lett å bo i USA uten papirer når du ikke kommer fra Europa.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Mulig du ikke vet at det finnes minst 12.000.000 udokumentert meksikanere i USA og har aldri krysset grensene mellom Canada/Mexico/USA med bil. Lett å bo i USA uten papirer når du ikke kommer fra Europa.

Disse har jo tatt seg ulovlig inn i landet , eller er etterkommere av ilovlige immigranter. Men i motsetning til de vi ser i Oslo's bybilde så er de ulovlige meksikanske immigrantene en ressurs for USA. De sitter ikke i gata og tigger men er produktive folk som faktisk tar alle drittjobbene som folk flest ikke gidder å ta. Hvor lenge tror du ulovlige meksikanske immigranter hadde fått være i USA dersom de oppførte seg på samme måte som romfolk gjør her i Norge? Hvor lenge tror du svensker ville være populære i Norge dersom de begynte å oppføre seg slik romfolket gjør? Endret av Vice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Disse har jo tatt seg ulovlig inn i landet , eller er etterkommere av ilovlige immigranter. Men i motsetning til de vi ser i Oslo's bybilde så er de ulovlige meksikanske immigrantene en ressurs for USA. De sitter ikke i gata og tigger men er produktive folk som faktisk tar alle drittjobbene som folk flest ikke gidder å ta. Hvor lenge tror du ulovlige meksikanske immigranter hadde fått være i USA dersom de oppførte seg på samme måte som romfolk gjør her i Norge? Hvor lenge tror du svensker ville være populære i Norge dersom de begynte å oppføre seg slik romfolket gjør?

 

Du er naivt hvis du mener alle ulovlige immigranter aldri tigger. De jager dem bort fra turistedene men det finnes bortifra og blandes med andre lovlige statsborgere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du er naivt hvis du mener alle ulovlige immigranter aldri tigger. De jager dem bort fra turistedene men det finnes bortifra og blandes med andre lovlige statsborgere.

Jeg sier ikke at alle ulovlige immigranter aldri tigger. Hvor har du det fra egentlig?? Fakta er at de meksikanske ulovlige innvandrerne er en ressurs for USA, men de lovlige romfolkturistene her i Norge er en byrde og plage. Holdningen er fullstendig en annen hos de illegale meksikanerne. De flykter/flyktet fra landet sitt for å skaffe seg et bedre liv og mange klarer det fordi de er villige til å yte en innsats for å få noe tilbake. Til tross for at de lever under dårlige kår og har de dårligste jobbene så er de viktige borgere, og det er USA klar over.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I USA slipper de ikke inn turister som ikke kan ta vare på seg selv eller kan dokumentere at de skal reise tilbake innen en gitt tid.

http://weeklyworldnews.com/headlines/23825/gypsies-invade-cleveland/

 

Since then, Gypsies have roamed all over Europe – Eastern and Western. Recently, thousands of Roma gypsies deported from France are heading for the midwest of the United States. Many have been spotted in Pennsylvania and Michigan but there has been a large number seen in recent weeks in Ohio, with close to 50,000 setting up camps in Cleveland and the surrounding suburbs.

 

Lenke til kommentar

http://weeklyworldne...vade-cleveland/

 

Since then, Gypsies have roamed all over Europe – Eastern and Western. Recently, thousands of Roma gypsies deported from France are heading for the midwest of the United States. Many have been spotted in Pennsylvania and Michigan but there has been a large number seen in recent weeks in Ohio, with close to 50,000 setting up camps in Cleveland and the surrounding suburbs.

Hva er det egentlig du prøver på? "Weekly World News" er en satireavis. Du fremstår som et medlem av "Folk er folk". Useriøs, ekstremistisk og fanatisk. Har du i det hele tatt lest artikkelen du poster? Er dette kilder du vanligvis bruker for å opplyse deg selv?

post-10980-0-47056400-1367008832.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vice er inne på noe når det gjelder at disse immigrantene i USA ofte er viktige for ting går gjennom. På samme måte er en del invandrere i Norge, som tar en del jobber som en del etniske nordmenn ikke ønsker. Selv om jeg også synes at Norge tar inn alt for mange innvandrere fra ikke-vestlige land.

 

Romfolket gjør faktisk ingen nytte for seg i Norge. Ikke jobber der, og de er en utgiftpost, i tillegg til å være en pest og plage i enkelte byer i Norge.

 

Men det er jo typisk SV dette her, og selv for dem er dette ganske idiotisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...