Gå til innhold

Nordmenn har ikke fått sansen for HBO ennå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Direkte resultat av dårlig timing (siste man inn), oppstartsproblemer, elendig publisitet (grunnet komplett fraværende kjennskap til norske markedsføringslover) og krav om binding for at prisen skal være akseptabel.

 

"Butbutbut...we are HBO!!"

 

lammeste CEO'en jeg noen gang har sett

Lenke til kommentar

Betaler for HBO Nordic fordi de lager bra serier, men det er med dårlig smak i munnen med tanke på hvor dårlig tjenesten dems er. Det er rett og slett TRAGISK. Jeg som mange andre tyr til ulovlig nedlasting selv om jeg betaler.

Endret av BlackH
  • Liker 3
Lenke til kommentar

HBO Nordic har effektivt sett ingen abonnementsplan uten binding.

Forskjellen er at den ene har 12 måneder og den andre har 3 måneders bindingstid (aka "oppsigelsestid").

 

Dette, kombinert med resten av idiotiet de har holdt på med, har ødelagt veldig mye for dem.

Skandinavia sto klare til å kaste pengene sine på dem og de dreit seg totalt ut. Selvgjort er velgjort.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fikk over 2 måneder med gratis testing siden jeg var en av de første som fikk tilgang til tjenesten, og jeg var ikke så negativ til HBO Nordic i starten. Sa opp min gratis prøveperiode 28 februar, men har enda et aktivt abonnement der og betaler tydeligvis fortsatt.... Har vært i kontakt med dem flere ganger og det var først for noen dager siden at de klarte å forstå at jeg ville si opp. Har betalt 3 ganger. Pengene skulle ha kommet tilbake, men jeg venter enda.

 

Ikke bare derfor misliker jeg HBO Nordic, men selve videospilleren er buggete som fy og kvaliteten på streamen er dårlig.

 

Eneste jeg abonnerer på idag er TV2 Sumo, men bare pga fotball. (Sumo er ganske dyrt men bedre enn piratstreams)

Lenke til kommentar

Elendig bildekvalitet og en latterlig dårlig avspiller. Den spiller ikke av neste episode automatisk og husker ikke hvor du var. Snakk om å kaste bort penger.

 

HD fungerer helt fint og har ingenting å utsette på bildekvaliteten, spilte nettopp av siste episode av Game of Thrones via pc'en til dama kobla til tv'en. Stoppet den for å se de siste 10 minuttene på min egen pc og den fortsatte fra der jeg stoppet på den siste avspilte enheten (Jada, har testet på alt jeg har)

 

Det jeg har å utsette på tjenesten er at den en gang innimellom stopper men dette skjer svært skjeldent og jeg bruker tjenesten på tre forskjellige pc'er av SVÆRT forskjellig kvalitet samt en galaxy tab og en iphone.

At den ikke spiller av neste episode automatisk skal jeg si meg enig i er et minus så håper de får med det snart.

 

Og sånn forøvrig til et par andre på kommentarfeltet her;

Å påstå at tjenesten er ubrukelig er reinspikka vrøvl.

At det er klare rom for forbedringer javisst men går an å holde seg til et snev av saklighet ihvertfall.

 

Lenke til kommentar

Netflix er herlig lagt opp. Brukervennlig, enkelt og innholdet er ikke så dårlig som folk skal ha det til, synes jeg. Nei, de har kanskje ikke alle de nyeste og største filmene (filmer som jeg ofte allerede har sett), men jeg har funnet mye gull som er nytt for meg.

 

Med serier som House of Cards og Hemlock Grove ser det også ut til at Netflix med tiden kan begynne å konkurrere med HBO på kvalitetsinnhold, for det der er to veldig gode, eksklusive Netflix-serier.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg begynte å abonnere på HBONordic for èn eneste grunn! og det var for at jeg kunne se Game of Thrones mandagen etter at episoden var blitt vist på nattestid i USA, natt til mandag. Men HBO Nordic legger episodene ut først på Tirsdagen! så derfor må jeg ty til nedlastning for å se min episode, mens HBO Nordic sitter med øredobbene langt plassert ned i postkassa. HOW EVER, jeg velger fortsatt å abonnere på HBO fordi de har Curb Your Enthusiasm og jeg vil støtte produsentene av Game of thrones. Men de må jobbe med streaming avleseren sin! Den er helt krise. de bør også skaffe seg et søkefelt, det suger å måtte klikke seg frem til enhver ting.

 

Jeg er mannen med pipe, Takk for meg

I'm the man with the pipe, Thank you Cleveland.

*klapp* *klapp* *klapp*

Lenke til kommentar

HBO Nordic har mange av de beste seriene, men brukervennlighet og mangel på plattformer man kan streame via er hårreisende dårlig. I realiteten så er det kun PC og Samsung smart TVer som gjør det sebart på TVen man har i stua. Hadde de hatt like god og bred støtte for mulighetene til å streame som Netflix har så ville det nok hjulpet betraktlig. Vilkårene for å abonnere på HBO Nordic er nok en stor stor ulempe og som gjør at de antagelig mister mange potensielle kunder tror jeg.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg en WD TV Live multimediaboks i fjor. HBO støtter ikke denne, men det gjør Netflix. Jeg kommer ikke til å kjøpe meg en ny boks bare for HBO, dermed velger jeg Netflix fremfor HBO. Jeg sendte til og med en mail til HBO for å spørre om fremtidig støtte, men det var unnvikende og kunne ikke gi meg et fornuftig svar.

 

Da kan HBO ha det så godt for min del fordi de er ikke så fantastiske at jeg gidder å kjøpe meg en ny multimediaboks, enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...