Gå til innhold

Neste Xbox blir avslørt i mai


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om Kinect er integrert i selve boksen er jo dette gull verdt. Man har i dag så mye styr i stereobenken, at jeg ikke en gang har alle konsollene koblet opp.

Det er jo genialt, men jeg har stor følelse på at det kommer to versjoner av neste Xbox, en med Kinect integrert, og en ren uten.

Det virker logisk fordi pris er det som ofte regjerer markedet, det beviste Wii og Xbox denne generasjonen.

Og prisen blir sikkert merkbar om min gjetning er riktig.

Lenke til kommentar

Om Kinect er integrert i selve boksen er jo dette gull verdt. Man har i dag så mye styr i stereobenken, at jeg ikke en gang har alle konsollene koblet opp.

 

Det er ikke bra i det hele tatt, ihvertfall ikke om konsollen krever nettfunksjon til enhver tid. Å ha en konsoll med kamera tilkoblet 24/7 er ikke noe jeg ønsker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror du noen sitter og kikker på i andre enden?

 

Jeg våger å tro, at om man ikke ønsker å bruke Kinect, at man kan deaktivere disse funksjonene om man ønsker.Jo mindre piss og vas jeg trenger å koble opp desto bedre trives både jeg og utstyret mitt der framme.

 

Er lite keen på å ha den lusne sensorbaren til Nintendo og en stygg ekkel Kinect bar stående å ruve. Kamera til Sony har vært pakket bort siden jeg fikk det bundlet med ps3 nr.2 i sin tid.

 

Har ikke noe gutterom lengre, og har alt dette her i stua.Musikkbiten betyr så mye for meg, så den er automatisk 1.pri og tar raskt opp plass.

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ikke bra i det hele tatt, ihvertfall ikke om konsollen krever nettfunksjon til enhver tid. Å ha en konsoll med kamera tilkoblet 24/7 er ikke noe jeg ønsker.

... Ikke kjøp den. Vote with your wallet.

 

Evt dekk til kameraet. Du har jo kamera på laptopen din som sannsynligvis er tilkoblet nett hele tiden. Telefon og. Kanskje nettbrett og stasjonær PC også?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er veldig spent på hva Microsoft har å vise frem, dem må virkelig overbevise nå at dem satser på core gamers og har eksklusive spill for denne gruppen spillere.

 

Integrering av sosiale funksjoner samt stor støtte for streaming tjenester og et spennende brukergrensesnitt er mer viktig nå en noen gang da disse nye konsollene vil i stor grad ha en sentral plass i stuen verden rundt.

 

Skal bli super spennende å se hva dem har satt samens.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Synes Microsoft har etterlatt oss hardcore-gamere i stikken de siste årene. Det virke litt som om de bare pusha for å få en god nok markedsandel, og så slutta helt å prøve. (Spesielt med tanke på eksklusiver osv)

 

Sony har derimot vist en vilje, både med PS3s siste år og lanseringen av PS4, at det er spill som er i fokus. De har også sluppet ekstremt mye flere eksklusive spill de siste årene.

 

Så nå gjenstår det å se om Microsoft klarer å overbevise.

 

For meg virker det som om Microsoft vil lage en boks som skal være senterert i stua de, uavhenging av om du spiller hardcore, casual eller skal se media, om det så skulle være netflix, tv eller whatevs.

 

Sony har jo også mye av disse funksjonene, men helt klart at Microsoft virkelig markedsfører xbox som den boxen du trenger i stua.

Lenke til kommentar

Tror du noen sitter og kikker på i andre enden?

 

Jeg våger å tro, at om man ikke ønsker å bruke Kinect, at man kan deaktivere disse funksjonene om man ønsker.Jo mindre piss og vas jeg trenger å koble opp desto bedre trives både jeg og utstyret mitt der framme.

 

Hvorfor skal de påtvinge folk å ha koblet til Kinect for at consolen skal funke da?(hvis ryktene stemmer)

 

Det er jo klart at med en console som må være koblet til internett og ha koblet til Kinect utstyr for å fungere så er det en baktanke. For eksempel kan de samle inn info om deg som alle de store websidene som FB, Twitter, Google etc gjør. FB appen til Android krever tilgang til å ta bilder/film når som helst uten å spørre deg for eksempel.

Neste Xbox kan ha støtte for å leie innhold som filmer og kan bruke Kinect kameraet til å passe på at det er kun du som ser på. Hvis noen andre går inn i rommet vil filmen bli pauset og du må betale litt mer for å fortsette å se.

 

Bare en tanke. Og nei hvis man dekker til kameraet vil ikke consolen funke :p

Hvis man tror at disse kravene til internett og Kinecttilkobling er der bare for at det skal bli enklere for deg([sett inn pro argument]) er du bra naiv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...