Gå til innhold

Alkohol tampong!

Dikky

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare en liten sak jeg lurte på ..

Blir jenter fulle av å bruke tamponger dynket i alkohol?

Hva hvis man bruker tampong i 2'ern?

Takk for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både gutter og jenter kan bli fulle av tampong fest :D Bare

putte tampongen å tvååan... Eller under armen, noe som jeg trur ville vært mere behagelig...

Men du kan jo bare teste å gi oss tilbakemeldinger ! :D

Skrevet

Så vidt jeg vet så er det ganske farlig å bruke spritdynkede tamponger, både under armen, i ræva og i vagina. er visst folk som har dødd av det. Slikt lært dere vel på konfirmasjonen?

Skrevet

hehe.. bare prøv dere :lol::lol::lol:

men ikek skyld på meg.... hvis der dør... :D

det er faktisk livsfarlig.... :( man blir livsfarlig full...

ivertfall når man har den i rassa.... for da går alkoholen rett inn i blodårene, så da nytter det ikke med pumping....

hvis du er døden nær etter å ha prøvd det, og havner på sykehuset, så er det visst ikke så veldig mye de kan gjøre der heller.... :-?

Skrevet
Eller under armen, noe som jeg trur ville vært mere behagelig...

Funker ikke :roll:

ikke at jeg har prøvd, men noen jeg kjenner lurte ei fjortistøs til å gjøre det! lol

Skrevet
Bare en liten sak jeg lurte på ..

Blir jenter fulle av å bruke tamponger dynket i alkohol?

Hva hvis man bruker tampong i 2'ern?

Takk for alle svar!

syke gutt....!

Skrevet

Trur dikky har problemer med damer... Får han ikke sjenket dem så skal han kneble dem og putte tamponger med sprit i hue og ræva på dem slik at dem blir drita... Og p.u.l.e vettet ut av dem...

min teori...

Skrevet
Trur dikky har problemer med damer... Får han ikke sjenket dem så skal han kneble dem og putte tamponger med sprit i hue og ræva på dem slik at dem blir drita... Og p.u.l.e vettet ut av dem...

min teori...

ØYH!

For ******! Drit i å tenk så næsty om meg da! :shrug:

Skrevet

ØYH!

For kjøss! Drit i å tenk så næsty om meg da! :shrug:

ja, hvorfor ellers spørr du kun spesifikt om jenter blir fulle på tamponger med sprit ? :D

Er alltid en baktanke... Du er jo gutt, og du har jo dine behov! Støtter deg for dine behov for sex.. er helt normalt... *klappe på*

Skrevet

Husker at for noen år siden kom det en advarsel om den "nye" trenden der kjerringer gjorde dette tampong/alkohol trikset men så var det en dødsfall eller to som fikk en rask stopper på dette her.

Alkohol skal drikkes og nytes :evil:

Skrevet
Problemet med alkoholforgiftning er at det ikke finnes noen motgift, eneste som hjelper til en viss grad er spying.

eller kaste seg ned på gresset og se på stjernene og går rundt deg, som ender opp med at du sovner... ( snakker av erfaring da jeg bodde i arendal ) ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...