Gå til innhold

Path of Exile - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Ser det er mulig å update på steam nå.

 

Det blir litt gaming i kveld, men vet ikke når. Har heller ikke satt meg inn i alle dissa league greiene som finnes. tidligere har jeg bare spilt normal non ladder eller hva enn det heter i POE :p

 

btw ser det har kommet flere servere nå, er det Amsterdam som gjelder? den blir auto selected pga ping. Eller vil man på London for å spille med the brits mon tro? :o

Endret av barezell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er en link til et sykt lett flame totem build. https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1303239/page/1

Jeg har spilt siden closed beta og dette buildet er noe av det enkleste jeg har prøvd å spille. Trenger ikke å trade i det hele tatt, og kan gjøre alt med en 3link eller 4link.

 

Malachai er temmelig hard. Mye aoe-effekter på bakken å unngå på én gang. Jeg har alltid spilt i hardcore leagues før, men denne gangen ble det warbands på meg.

Lenke til kommentar

Her er en link til et sykt lett flame totem build. https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1303239/page/1

Jeg har spilt siden closed beta og dette buildet er noe av det enkleste jeg har prøvd å spille. Trenger ikke å trade i det hele tatt, og kan gjøre alt med en 3link eller 4link.

 

Malachai er temmelig hard. Mye aoe-effekter på bakken å unngå på én gang. Jeg har alltid spilt i hardcore leagues før, men denne gangen ble det warbands på meg.

 

Startet nylig opp med spillet igjen her, og følger selv den builden du linker, dog som marauder. Virker interessant så langt, men føler jeg mangler litt skade, har bare nådd level 26 vel og merke, og har heller ikke fått tak i alt av gems, så det kommer seg vel.

Lenke til kommentar

Startet nylig opp med spillet igjen her, og følger selv den builden du linker, dog som marauder. Virker interessant så langt, men føler jeg mangler litt skade, har bare nådd level 26 vel og merke, og har heller ikke fått tak i alt av gems, så det kommer seg vel.

 

 

Jeg starta som Witch. Har litt mer spell damage nodes i starten da. Tror nok du vil gjøre mer skade etter hvert når du begynner å få litt totem damage og elemental damage nodes. Det er også veldig merkbart på skaden hver gang flame totem skill-gemmen levler opp.

Lenke til kommentar

Begynte å spille igjen i går etter rundt 1 år uten spilling. Startet opp uten å se på det nye talent treet eller noe. Endte opp med Shadow og går nå en Crit-Dagger Frost Blades(LMP, Attack Speed) build. Veldig aggressiv start som jeg alltid pleier å kjøre, må begynne å bevege meg mot litt mer defence. Spillestilen minner meg mye om Frost Shot(eller hva det heter igjen) bare at man holder seg litt nærmere fiender pga. lavere attack range. Fortsatt en veldig aktiv spillestil, noe som jeg liker. Anbefaler veldig en slik build om man ønsker noe lett og raskt å spille.
 
2.76APS(0.36s attack time med Frost Blades) med rundt 40% crit chance og 300% crit damage med 1100dps på Frost Blades i lvl 40. Ikke spesielt mye, men veldig artig å få i gang en slik build i ny season. Er squishy som faen og har svært lave resistances og veldig lite HP(800), men utrolig nok så holder jeg meg i live. Får se hvordan det går utover cruel og merciless. Regner med jeg klarer å bygge meg opp litt defence innen det. Løper fortsatt rundt med ganske dårlig gear. Tviler på at jeg vil klare high level maps, men det var heller ikke målet. Regner med jeg når 60-65 i morgen.

 

Edit: 1 level til syndromet slår til igjen. Det går for fort i starten til at man klarer å stoppe.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Startet opp igjen på søndag med en kompis, gikk Warbands siden han ikke er alt for stor fan av HC. Er akkurat kommet til Malachai, og det er noen ganger i løpet av Act 4 jeg har vært ganske glad for at vi gikk SC. Har prøvd første del og litt av andre delen av Malachai-fighten, men må så langt si jeg synes Kaom og muligens Piety var vanskeligere.

 

Valgte også denne gangen å gå for et egenlaget build, noe jeg antageligvis kommer til å merke senere. Går Shadow Trapper, bruker Lightning/Fire traps på trash og Vaal Lightning og Fire traps på packs. Har enda bare en 2 link for Fire traps, som jeg bruker increased burning damage på, mener nå det funker, hvis ikke er det bare placebo-effekten. :)  Har Lightning/Vaal Lightning traps linket med increased trap damage og lightning penetration. Utrolig irriterende når man møter på tormented souls eller hva det nå er de heter, ganske vanskelig å klare å ta de før de stikker. må se om jeg kan få linka mer dmg opp til cold snap, så den blir frozen lit lengre.

 

Har enda ikke peiling på hva mer jeg skal linke til fire traps, men finner vel ut av noe etter hvert.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Da var karakter nummer 2 nærmere level 80, denne gangen gikk jeg for Ranger, helt klart langt mindre gear avhengig enn forrige classen min.

 

en god bue koster jo 1 exalt+ ! For ikke snakk om quiver....

 

 

Alt som er god koster en del, nokså logisk.

 

Men forrige classen/buildet mitt kostet enda mer, da trengte jeg "alot" of crit, dvs... Rat's nest (5ex?) Maligaros gloves, super dagger osv.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Kjør på med et totem build. Jeg har gått møkk lei spamme-builds og flame-totem/shockwave-totem er et fint lite avbrekk. Trenger svært lite gear for å komme i gang samt at det involverer liten risk i hardcore om man spiller smart. 

 

Leveler opp Templar nå med et flame totem build. Igjen helt uten struktur, men føler det fungerer mye bedre enn forrige build jeg gikk. Snart level 75 igjen så det går greit unna med FT.

Lenke til kommentar

Kjør på med et totem build. Jeg har gått møkk lei spamme-builds og flame-totem/shockwave-totem er et fint lite avbrekk. Trenger svært lite gear for å komme i gang samt at det involverer liten risk i hardcore om man spiller smart. 

 

Leveler opp Templar nå med et flame totem build. Igjen helt uten struktur, men føler det fungerer mye bedre enn forrige build jeg gikk. Snart level 75 igjen så det går greit unna med FT.

Ja, jeg har brukt flame totem + item rarity + culling i en 3-link for bosser, så jeg vet at den skillen er veldig sterk for tiden. Mulig jeg kjører på med en super safe dual totem build i HC for å klare tempest challenge.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...