Gå til innhold

Path of Exile - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Er ikke ment for casuals akkurat, det kan jeg si rett ut. Synes egentlig det er litt dårlig men personlig liker jeg det, at det faktisk er litt vanskelig, krever enn del tenking og planlegging. Kan ta for eksempel mitt første karakter, Templar... huff, fucked up, tullet med passive points til de grader, gadd bare det ikke mer og laget ny karakter men denne gangen har jeg tatt tiden å planlegge litt osv osv... Er liksom ikke straight forward som de andre lignende spill, se for eksempel D3.

 

Trading er for pussy's da, selffound yo.

 

Lage server med det gear du vil ha? eh...

Lenke til kommentar

Er ikke ment for casuals akkurat, det kan jeg si rett ut. Synes egentlig det er litt dårlig men personlig liker jeg det, at det faktisk er litt vanskelig, krever enn del tenking og planlegging. Kan ta for eksempel mitt første karakter, Templar... huff, fucked up, tullet med passive points til de grader, gadd bare det ikke mer og laget ny karakter men denne gangen har jeg tatt tiden å planlegge litt osv osv... Er liksom ikke straight forward som de andre lignende spill, se for eksempel D3.

 

Trading er for pussy's da, selffound yo.

 

Lage server med det gear du vil ha? eh...

I diablo 2 kunne du lage en server der du navnga hva du hadde å trade å hva du trengte så folk kunne joine den å trade. Her kan du ikke det alt er bare kaos, umulig å finne d du vil ha uten mange timer med spamming.

 

Du kan jo finne selv som du sier, men syntes de skulle fiksa på trade systemet litt.

Endret av Satyrion
Lenke til kommentar

ga opp etter 20 timer eller noe, ble fort kjedelig. Har ikke tid til å stå å spamme i byen for å trade gear, yuck minner meg om Diablo 2 bare at her har de hjort d enda dårligere da du ikke en gang kan lage en server med gear du vil ha elelr trader.

Beste måten å trade på er å lage en post på trading forumet. Du finner også søkemotorer som søker igjennom forumet etter ting du vil kjøpe.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

bumbitybumb

 

Har tatt opp PoE igjen, og spiller Torment league.

Lagde først en cleave build, som senere skal bli til Cyclone når jeg får løst mana problemene. Er 71 nå, og har begynt på maps.

 

Build 2, er Incernate, med cast on damage for artic shield, imortal call, lightning warp, molten shell.

Litt av en glass canon, men meier ned alt jeg møter. Er 54, og er nettopp ferdig med Brutus på merciless.

Mangler litt equipment for og få greie resist, men cold er capped, så når jeg får tid, er Merveil historie, og tanken er da og grinde Fellshire ruins til ~65.

 

Jeg følger builds som jeg fant på det offisielle forumet, noe som gjør spillet 100 ganger mer moro enn og prøve og feile selv.

 

Trading har jeg ikke brukt meg av enda, spiller sammen med 2 andre, og vi deler utstyr som vi finner.

Dog har lest meg litt opp på det, og med Aquisition + poe.trade, er det ganske så greit.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Tenkte prøve igjen. Usikker på om jeg skal starte ny eller fortsette på en av de jeg har.

 

 

Selvfølgelig bør du starte på nytt nå!

 

Skill treet er ganske annerledes, nye skills, ny act IV, jewels i skill treet, 2 nye leagues for og nevne noe!

Lenke til kommentar

Vet noen om det er noe spesielt man må gjøre for å spille? eller starter steam update når det går live i kveld?

Aner ikke, skal bare logge meg på klokka 9 med steam og håpe på det meste? Blir du med på å spille noe group i kveld? Har somregel spilt solo tidligere, men hadde vært artig å spilt i ett par timer i kveld med noen andre. Tenker å lage en dual wield shadow med claws

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...