Gå til innhold

Path of Exile - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Ingen klasser få den som quest reward. Men du kan kjøpe den i act 4, etter at du har tatt det første questet, dersom du er Marauder, Templar, Duelist, eller Scion.

 

Witch, Shadow, og Ranger må dessverre vente på et random drop, eller trade den. Men i og med at den kan kjøpes av en vendor, så er den veldig billig.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Jeg er ny i spillet og har kommet meg til lvl47 (elns)

 

Er det noen måte jeg kan crafte våpen eller kjøpe våpen/armor på? Jeg finner bare crap og bruker items som jeg fånt på lvl20-30 nivået. 

 

Er det sånn som i diablo3 at spillet "starter" først når man har kommet til maks nivå?

Lenke til kommentar

Jeg er ny i spillet og har kommet meg til lvl47 (elns)

 

Er det noen måte jeg kan crafte våpen eller kjøpe våpen/armor på? Jeg finner bare crap og bruker items som jeg fånt på lvl20-30 nivået. 

 

Er det sånn som i diablo3 at spillet "starter" først når man har kommet til maks nivå?

 

Crafting er vel ett av PoE's strongpoints.

 

Følger du en build?

Man klarer seg selv omtrent frem til cruel act IV, det er der de fleste møter en vegg, og ser at utstyret ikke er bra nok.

 

Først og fremts resist, sørg for å være så nærme resist capped som mulig.

 

Etterhvert err ett nødvendig onde å lære seg og trade med andre spillere ==> poe.trade

Lenke til kommentar

Har nylig (ja, velkommen etter.. :) ) begynt med PoE, og har det veldig gøy.. fantastisk dybde og variasjon.

 

Men lurte.. fins det noen norske/gamer.no guilds? Hadde vært gøy å kanskje kunne spilt med andre noen ganger.. eller bare hatt det sosiale, litt trading  osv.

Endret av pax1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et guild hadde vært greit ja :)

 

Er det andre som sliter med store lagspikes? Kommer skjeldent, men kommer alltid i meeeeeget upraktiske tider som i rift eller laberynt. Varer par minutt og så funker det igjen. Andre spill funker helt fint. Har prøvd 5ghz og 2,4ghz nettet. 

Diablo3 sliter faktisk med 5ghz nettet av en merkelig grund.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva?! Fantastisk at de fremdeles lager såpass mye nytt, så lenge etter utgivelsen. Jeg skal utvilsomt ta opp PoE igjen når dette kommer!

Ja, utrolig bra!!! :)

 

For øvrig.. er det noen aktive spillere her om dagen? Noen guilds?

 

Må innrømme jeg har blitt litt hekta.... 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...