Niklasp Skrevet 5. april 2013 Rapporter Del Skrevet 5. april 2013 Selv ekspertene gjør det for å beskytte seg mot hackere.– Dekk til webkameraet ditt! Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 5. april 2013 Rapporter Del Skrevet 5. april 2013 Så da trenger jeg ikke lengre føle meg dum/overparanoid for at jeg har tenkt at det er best å snu webkameraet opp i taket... *phew* 4 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. april 2013 Rapporter Del Skrevet 5. april 2013 Eg har deaktivert Webkameraet i Device Manager. Satsar på at det er godt nok. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 5. april 2013 Rapporter Del Skrevet 5. april 2013 Et webkamera er et øye med ukjent eier som ser på deg. Lenke til kommentar
th1nk Skrevet 5. april 2013 Rapporter Del Skrevet 5. april 2013 Så da trenger jeg ikke lengre føle meg dum/overparanoid for at jeg har tenkt at det er best å snu webkameraet opp i taket... *phew* Samme tenkte jeg. Jeg har alltid hatt et rundt plaster over webcam på laptopen. Lenke til kommentar
opusx Skrevet 5. april 2013 Rapporter Del Skrevet 5. april 2013 Jeg kjenner ikke til designen på webkameraer, men såfremt lysdioden ikke ligger på en egen krets, så skal det ikke være mulig å deaktivere lyset uavhengig av kameraet. Jeg vil tro En logisk design ville være å legge lysdioden parallelt med enable signalet (inngangen på kameraet) og derved gjøre lysdioden uprogrammerbar...men er bare en gjetning 7 Lenke til kommentar
Varizio. Skrevet 5. april 2013 Rapporter Del Skrevet 5. april 2013 Aldri sett poenget med disse innebygde webcamsa.. 1. Innebygde webcams er ofte av dårligere kvalitet enn eksterne 2. Denne artikkelen. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 5. april 2013 Rapporter Del Skrevet 5. april 2013 Jeg kjenner ikke til designen på webkameraer, men såfremt lysdioden ikke ligger på en egen krets, så skal det ikke være mulig å deaktivere lyset uavhengig av kameraet. Jeg vil tro En logisk design ville være å legge lysdioden parallelt med enable signalet (inngangen på kameraet) og derved gjøre lysdioden uprogrammerbar...men er bare en gjetning Det er fult mulig å deaktivere lysdioden mens kameraet er aktivt. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 5. april 2013 Rapporter Del Skrevet 5. april 2013 Kommer man inn på maskinen så kan man vel enable det også. Vil si 60% av pcene jeg får inn på service som eies av unge jenter har lapp forran kameraet. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. april 2013 Rapporter Del Skrevet 5. april 2013 Etter en litt uheldig episode så har jeg alltid tape på web kamerat og bruker det aldri likevel så det er ikke noe problem... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. april 2013 Rapporter Del Skrevet 5. april 2013 Er ikke mulig å komme forbi lyset. Den aktiverer når strøm går til kamera. Med mindre hacker får fysisk tak i maskinen og gjør noe "MacGyver" shit med maskinen da... 2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. april 2013 Rapporter Del Skrevet 5. april 2013 Etter en litt uheldig episode så har jeg alltid tape på web kamerat og bruker det aldri likevel så det er ikke noe problem... Du får holde pikken i buksa og hendene over buksa neste gang da 2 Lenke til kommentar
JonasPB Skrevet 5. april 2013 Rapporter Del Skrevet 5. april 2013 For Guds skyld, hvis en bleikfeit jævel har lyst til å se en annen bleikfeit jævel i nettoen så gjør det meg ikke all verdens. Bring it fuckers, i'll give you a show 3 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. april 2013 Rapporter Del Skrevet 5. april 2013 Du får holde pikken i buksa og hendene over buksa neste gang da jeg pleier ikke dra på meg strapon forran pc'n, men ellers takk for tipset 3 Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 5. april 2013 Rapporter Del Skrevet 5. april 2013 Eg har deaktivert Webkameraet i Device Manager. Satsar på at det er godt nok. Hmm, egentlig ikke. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 5. april 2013 Rapporter Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Jeg dekker alltid til kameraet når jeg ser voksenfilmer, av den "romantiske" typen Endret 5. april 2013 av Re-Offender Lenke til kommentar
War Skrevet 5. april 2013 Rapporter Del Skrevet 5. april 2013 Unødvendig, de ser jo uansett ikke hvilken film du ser. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 5. april 2013 Rapporter Del Skrevet 5. april 2013 Det er fult mulig å deaktivere lysdioden mens kameraet er aktivt. Det ville i såfall vært et sikkerhetshull i selve hardwaren og blitt en stygg sak om noen dreit på draget. Meg bekjent er dioden koblet fysisk opp mot selve elektronikken og lar seg derfor ikke manipulere med software! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. april 2013 Rapporter Del Skrevet 5. april 2013 Hmm, egentlig ikke. Godt nok til at eg ikkje tenker over det. Sjansen for at det slår seg på er så liten uansett. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 5. april 2013 Rapporter Del Skrevet 5. april 2013 Eg har deaktivert Webkameraet i Device Manager. Satsar på at det er godt nok. Trur ikke det hjelper så veldig mye. Det deaktiveres for programmer i Windows, ikke for "hackerere" eller Virus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg