Gå til innhold

Anbefal meg en TV-serie!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har begynt å se på en ny serie, Elementary, den er ganske god, jeg har kost meg veldig med de 4 første episodene. Plottet er som følger: Det er satt i nåtiden, Sherlock Holmes har vert på rehab og stukket av, og flyttet til New York, faren har hyret inn en "sober-companion" Dr Joan Watson, som skal passe på at han ikke ryker utpå igjen. Så løser de krimgåter sammen.

 

Enkel morro, men overraskende spennende. Den var veldig mye bedre enn jeg trodde den ville være.

Lenke til kommentar

Hyggelig å se at flere oppdager fantastiske Rescue Me! Den er litt deprimerende til tider, skal være enig i det, men de gjør det på en veldig 'fin' måte.

 

Jeg liker mange av de samme seriene som du lister i første innlegget ditt, og kan anbefale Banshee (på HBO Nordic) og Shameless US. Gleder meg STORT til januar, når begge disse kommer med nye sesonger!!

Lenke til kommentar

Du bør se mer av Breaking Bad. Minner om Dexter, der hovedpersonen lever et dobbeltliv som kriminell, samtidig som du følger politiet. God spenningsserie med en del underliggende svart humor. (Er i femte og siste sesong, avsluttes til høsten)

 

Firefly er en serie man blir glad i. Sci-fi-serie med en genial hovedperson (og hele karaktergalleriet, egentlig) og veldig god humor. (Fikk bare én sesong på 14 episoder og en film, Serenity, for å avslutte det hele)

 

Prøver meg også med Extras. Dramakomedie med en hovedperson som alltid klarer å rote seg bort i pinlige sitasjoner. Pute-tv på den gode måten. (2 sesonger på 6 episoder hver sesong, og en julespesial som avslutning)

Endret av Alkjeks
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Under The Dome lover bra, og er basert på en bok av Stephen King. Det er noen forandringer fra boken, men King selv er med som executive producer og har godkjent alle forandringene. Foreløpig er bare en episode sendt, men den lovet bra. Som tittelen hentyder til handler det om at en stor, usynlig "kule" plutselig dekker en hel by, så ingen slipper inn eller ut. Litt teit, men det er jo King. :p

Lenke til kommentar

Under The Dome lover bra, og er basert på en bok av Stephen King. Det er noen forandringer fra boken, men King selv er med som executive producer og har godkjent alle forandringene. Foreløpig er bare en episode sendt, men den lovet bra. Som tittelen hentyder til handler det om at en stor, usynlig "kule" plutselig dekker en hel by, så ingen slipper inn eller ut. Litt teit, men det er jo King. :p

 

Jeg så første episode på TV i går, og like det jeg så!

Lenke til kommentar

-The Big Bang Theory (regner kanskje med at du har gitt det en sjanse tou)

-Top Gear (UK ofc)

-Homeland

-Californication

-Chuck

-Arrow

 

Andre serier som ikke nødvendigvis har noe spesiell sammenheng med smaken din:

-Entourage

-Modern Family

++..

 

House Of Cards har jeg hørt at er bra, men har ikke fått sett det selv enda.

 

Men hvordan du ikke finner sesong 1 av Prison Break spennende og bra kan jeg ikke fatte :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...