Gå til innhold

Bevis på at Islam er den rette religionen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IHS:

 

Jeg ser at du driver og responderer til meg, samt at jeg får varsling om at du har "sitert meg". Likevel, så leser jeg ikke et ord av det du skriver lengre og jeg har gitt deg klar beskjed om at jeg ikke er interessert i å høre mer fra deg og dine tanketomme, kunnskapsløse og lav-pannede fundamentalist-monologer.

 

 

 

Her har vi han igjen, i samme tanketomme stil (i svar til IHS) Denne debattanten her LiamH (er også rapportert), driver ren personforfølgelse og trakassering av meddebattanter (istedenfor å diskutere sak, og forsurer med det hele religion og livssyn avdelingen.

- Hadde dette vært et annet forum, hadde han blitt pælma ut, i det minste oftere blitt sensurert.

Lenke til kommentar

Je glorifiserer ikke kristendommen her, jeg forteller bare sannheten.

 

Og når ble det forbudt å være ærlig og fortelle sannheten ?

 

Din agenda er ofte mot Islam, helt greit det, men du sitter ikke alltid på sannheten og de beste kildene. Problemet er at du, uten unntak, påstår det. Det nytter derfor ikke å diskutere med deg.

 

Dette er f.eks. en påstand fra deg som faller på sin egen urimelighet:

 

"Det er jo litt ironisk at de fleste ateistene heller vil ha islam enn kristendom her i landet"

 

Hvor får du dette fra?

 

Her har vi han igjen, i samme tanketomme stil (i svar til IHS) Denne debattanten her LiamH (er også rapportert), driver ren personforfølgelse og trakassering av meddebattanter (istedenfor å diskutere sak, og forsurer med det hele religion og livssyn avdelingen.

- Hadde dette vært et annet forum, hadde han blitt pælma ut, i det minste oftere blitt sensurert.

 

Mr.K, vi er ferdige. Du nevnte noe om å "klikke mentalt". Vel, du ser ut til å miste litt grepet. Det er tydelig at jeg har truffet en nerve...

 

Har du noe å si om meg, så si det til meg, fremfor å spille offer og drama-queen over hele diskusjon.no.

 

Jeg og IHS har diskutert side opp og side ned. Det gikk langt før jeg satte han på "ignorer bruker"-listen.

Endret av LiamH
Lenke til kommentar

Din agenda er ofte mot Islam, helt greit det, men du sitter ikke alltid på sannheten og de beste kildene. Problemet er at du, uten unntak, påstår det. Det nytter derfor ikke å diskutere med deg.

 

Nytter ikke. Har du noengang hatt et argument? Denne debattanten her LiamH (er også rapportert), driver ren personforfølgelse og trakassering av meddebattanter (istedenfor å diskutere sak, og forsurer med det hele religion og livssyn avdelingen.

- Hadde dette vært et annet forum, hadde han blitt pælma ut, i det minste oftere blitt sensurert.

Lenke til kommentar

Nytter ikke. Har du noengang hatt et argument? Denne debattanten her LiamH (er også rapportert), driver ren personforfølgelse og trakassering av meddebattanter (istedenfor å diskutere sak, og forsurer med det hele religion og livssyn avdelingen.

- Hadde dette vært et annet forum, hadde han blitt pælma ut, i det minste oftere blitt sensurert.

 

Har du mistet litt fotfeste, Mr.K? Kanskje du skal prøve å få deg litt søvn.

 

Du trenger ikke lime inn denne posten om og om igjen også. Det er nok "klipp og lim" fra din side. Og forresten, når man snakker om personforfølgelse...

 

Og ja, jeg er ganske sikker på at jeg har hatt et argument. Det være seg i reele diskusjoner, vel og merke. Du har enda ikke diskutert her inne, så det er lite sak å ta tak i.

 

Nå sier jeg det for siste gang: Har du noe å si til meg utover dette, så ta det på PM. Vår dialog for offentligheten er avsluttet.

Endret av LiamH
Lenke til kommentar

«Ett poeng, ett krav: Heng ateistene!» ropte demonstrantene mens de marsjerte i hovedstaden Dhaka. Det var islamistbevegelsen Hefajat-e-Islam som arrangerte demonstrasjonen, og ifølge politiets anslag deltok oppimot 200.000 mennesker.

 

- Snart får dere vel dette, istedenfor kristendom her til lands.

Gjør deg oppmerksom på at de aller fleste som har en tro og som mister den når de kommer hit er nettopp muslimer...

 

Kan rett og slett ikke fatte hvorfor en del kristne tror at vi, etter å ha blitt kvitt det ullne klamme teppe av overtro i form av kristendom, skal dra over oss nok et ullent og klamt teppe av overtro jeg... Hvor får de disse tankene fra? Personlig tror jeg det bunner i at de tror at hvis bare alle tror på jesus så vil ikke islam slippe til, men det er jo proposjonalt omvendt av all fornuft å tenke slik, for overtro bekjemper ikke overtro, tvert i mot er det skepsis, kristisk tenkning og rasjonalitet som bekjemer overtro, akkurat som kristendommen har blitt bekjempet med det her hjemme, så hvordan de tenker at kristendommen skal være svaret på å bekjempe islam er meg en gåte!!

 

Islam bekjemper seg selv det, for man trenger bare en lite titt på nyhetene for å se hvor islam vil føre oss, rett tilbake til jernalderen der ignoraeen blomstrer og hatet, intoleransen vil blomstre og alle lykke er blitt til uhygge... Nøyaktig dit kristendommen tok oss før vi begynte å bekjempe den...

 

Religion ala disse ørken religionene fører bare til intoleranse og hat fra dag en, da de ikkeverdsetter mennesker, men imaginære guder ingen har sett, men som ignorante lakeier som ikke forstår bedre er mer enn villige til å prakke på folk.

 

Så jeg sier det motsatte av ole brum, nei takk til begge deler! Kristendom og islam et et alen av samme stykke, de er bare kappet i hver sin ende av det stykket eller er de like dumme, ignorante, grusomme og hatefulle i sine påståelige "sannheter", sannheter som de mer enn gjerne kjører opp i ræva til folk enten det er i form at et jødelik på et tortur instrument eller en halvmåne og uten at bevis for de påstandene er så nøye... Dinne ignoransen SKAL fremmes samme hva liksom...

 

Hvorfor i all verden skulle noen ønske noe av dette? Det skjønner ikke jeg, når vi allerede har et samfunn som er overlegent noe av dette i både likeverd, menneskerettigheter og moral. Det er tross alt mennesker som bor på denne planeten og ikke noen av disse påståtte gudene og da sier det seg selv, eller i det misnte burde gjøre det, at det er menneskers lykke og mennesker ve og vel vi må ta vare på, og drite tynt i disse høyst usynlige og imaginære gudene!! Helt soleklart!!

 

Tror faktisk at det er stikk omvendt, at hvis vi fortsetter å holde stand og bruker kunnskap og viten som verktøy så vil islam gå til grunne av seg selv, uten den "hjelpen" kristne innbiller seg at kristendommen kan tilby. For det er kunnskap og viten som tar knekken på overtro, mer overtro har aldri tatt knekken på overtro.. Så vet du det neste gang du tenker at du tenker at det er lurt å fremme jødeliket på korset og overtroen som følger med kristendom for å komme overtroen i islam til livs... Du fremmer kun hat og intoleranse med begge deler...

Endret av RWS
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ingen som lenger tror at jesusen er basert på en sann historie.

 

Ingen som tror dette?! Er du seriøs? Hva er dette for en uttalelse?

 

Har jeg misforstått deg helt eller snakker du her på vegne av 7 milliarder mennesker der 1.8-2 milliarder tilhører Kristendommen? Jesus er heller ikke kun begrenset til Kristendommen. Både innenfor Islam, Hinduismen, Buddhismen, ja... til og med i Jødedommens nyere tid, har Jesus en rolle.

 

Vi snakker derfor om flere milliarder mennesker som ser på Jesus som en historisk person og du sier ingen...? :no:

Endret av LiamH
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi snakker derfor om flere milliarder mennesker som ser på Jesus som en historisk person og du sier ingen...? :no:

 

Det finnes ingen skreven kilder fra Jesus's tid som forteller noesomehelst om Jesus. Romerene som var ivrige rapportskriver og hersket i Israel på den tiden har ingen informasjon om Jesus.

 

Man skulle tro at begivenhetene som omtales i det nye testamentet hadde blitt registrert av romerene også.

 

De eldste skriften som forteller noe om Jesus er skrevet rundt 200 år etterpå. Og helt sikkert ikkje av de som det blir påstått har skrevet de, siden de var samtidige med Jesus.

 

Hele greie er bare løgn og oppspinn, som alle andre religioner.

Lenke til kommentar

Det finnes ingen skreven kilder fra Jesus's tid som forteller noesomehelst om Jesus. Romerene som var ivrige rapportskriver og hersket i Israel på den tiden har ingen informasjon om Jesus.

 

Man skulle tro at begivenhetene som omtales i det nye testamentet hadde blitt registrert av romerene også.

 

De eldste skriften som forteller noe om Jesus er skrevet rundt 200 år etterpå. Og helt sikkert ikkje av de som det blir påstått har skrevet de, siden de var samtidige med Jesus.

 

Hele greie er bare løgn og oppspinn, som alle andre religioner.

 

Om Jesus eksistens stemmer eller ei, er overhodet ikke poenget og heller ikke en del av problemstillingen her. Problemet er at det å si at ingen tror dette er ekte, er regn løgn og så ukorrekt som det kan bli.

 

Det er flere milliarder som tror at Jesus har levd. Ikke bare at han har levd, men de tror også at han er/var Guds sønn.

 

Jeg tar ikke for meg om myten/historien er reel eller ikke. Jeg tar for meg om noen faktisk tror at den er reel og jeg finner det svært kunnskapsløst av noen å si "ingen". Det er så langt unna sannheten som man kan komme.

Endret av LiamH
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Islam er ikke den beste religionen eller den ene og rette, stol på meg.

 

Problemet med muslimer er at de plaprer om hvor flott deres religion er og alle burde bestemme og følge Koranen.

Mine egne foreldre sa til meg at de ville drepe meg om jeg forlot religionen, kan du tro det? Problemet var for meg at jeg aldri trodde på Allah-Halla. Jeg skal være ærlig jeg tror mer på at Jesus var en awesome hippie enn at den Islamske en styrke for godhet, Islam tar det du liker, må det være kjærlighet eller det du tror på. Hvorfor burde vi det hjelper oss her i Norge om å fortsette videre?

Endret av Liker godteri
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Islam er ikke den beste religionen eller den ene og rette, stol på meg.

Jeg skal være ærlig jeg tror mer på at Jesus var en awesome hippie

 

Det står i bibelen at Jesus var motstander av legalisering av weed - så han var nå ikke helt fullbefaren hippie

 

:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Her har representanter for den "fredelige" religionen islam vært ute for å spre sitt "fredelige" budskap.

 

http://religionrevol...ian-school.html

 

Denne episoden er noen år, og jeg husker den ganske godt. Det var noen muslimer fra sørlige filippinene som skulle gjøre en "barmhjertig" handling før ramadam.

Det var altså de som drepte disse kristne indonesiske skolejentene.

 

Denne pesten som kalles islam burde utryddes en gang for alle, og jeg forstår ikke at muslimer flest i det hele tatt har samvittighet til å fortsette å være muslimer.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Her har representanter for den "fredelige" religionen islam vært ute for å spre sitt "fredelige" budskap.

 

http://religionrevol...ian-school.html

 

Denne episoden er noen år, og jeg husker den ganske godt. Det var noen muslimer fra sørlige filippinene som skulle gjøre en "barmhjertig" handling før ramadam.

Det var altså de som drepte disse kristne indonesiske skolejentene.

 

Denne pesten som kalles islam burde utryddes en gang for alle, og jeg forstår ikke at muslimer flest i det hele tatt har samvittighet til å fortsette å være muslimer.

isteden skal man følge din kristelig gud?

tumblrm6zxgfwylz1qesuye.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...