Gå til innhold

Bevis på at Islam er den rette religionen


Anbefalte innlegg

 

Hva er det nå å holde på å pusse å pusse å pusse, for noe - alt forsvinner likevel

 

:)

Har hatt de samme tankene jeg også ja, men så har du dette med latskap da... og ikke minst at vi gjerne vil ha det så behagelig og komfortabelt som mulig... Som på badet... Det badet vi pusset opp hadde maling som flakket av på veggene, gulvet var beinkaldt selv på sommeren og det kunne være nyskrubbet men så fremdeles begredelig ut... Altså lite komfort der... Jeg brukte vel rundt tre uker (to uker av ferie og en uke der jeg jobbet først) på å gjøre badet til hva det er i dag, med lyse og pene fliser, en flott dusj med et skikkelig blandebatteri som ikke skjolder deg hummerrød eller fryser deg ned når noen bruker vann andre steder i huset, deilige varmekabler i gulvet og alt det andre et flott bad skal ha, altså ren skjær komfort når man først skal bruke det... Et sted der jeg kan slappe av i ro og mak mens jeg gjør det jeg skal gjøre på badet...

 

For det gir en helt egen følelse å ha et flott soverom foreksempel, å våkne til noe som er pent å se på... Eller sitte på stor deilig veranda og nippe til en tynn en eller en iskald øl mens man funderer over de store spørsmålene.. he he..

 

Dessuten liker jeg å pusse opp jeg, hvis ikke hadde jeg jo leid inn folk til å gjøre det, da jeg faktisk har råd til å gjøre det, så det er ikke det det står på... (Bare å innrømme at jeg kunne ha jobbet noen overtids timer på jobben (har gått opp nesten 250 000 i året i lønn i løpet av de siste fem årene) og heller leid folk til å lage veranda, det hadde spart meg for bryet og hadde vært mye "billigere" i det store og hele, men jeg vil gjøre det selv jeg, jeg liker å holde på med slikt..)

 

Men liker du det ikke så leier du bare inn folk da... :) For det er jo greit å leve i et hus som gir et minstemål av komfort, er det ikke? Det er jo derfor jeg pusser opp ihvertfall, hva naboen tror og mener om mitt hus driter jeg tynt i, for å si det slik.-..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

 

 

Men liker du det ikke så leier du bare inn folk da... :) For det er jo greit å leve i et hus som gir et minstemål av komfort, er det ikke? Det er jo derfor jeg pusser opp ihvertfall, hva naboen tror og mener om mitt hus driter jeg tynt i, for å si det slik.-..

 

Problemet er nok at jeg liker det for godt.

 

Vet du, vi har 5 soverom, med to digre dobbeltsenger. Har ikke brukt de siden vi flyttet inn - de står der "til pynt". Og i mens har jeg og fruen brukt to syltynne madrasser som vi legger rett ned på golvet, og der sover vi så søtt så. Helt pussig

 

Og du må ikke tro at denne selvvalgte askesen kom med buddhismen, neida, den har vært der hele tiden, så lenge jeg kan huske.

 

velkommen til slumsøstrene ... :green:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Eg finn islam som ein lite attraktiv religion. Tenk å tru på ein gud som brukte sverdet for å spre sitt budskap, samt ein profet som var krigsherre. Kva er det for ein gud eigentleg?

Lenke til kommentar

Eg finn islam som ein lite attraktiv religion. Tenk å tru på ein gud som brukte sverdet for å spre sitt budskap, samt ein profet som var krigsherre. Kva er det for ein gud eigentleg?

Jeg også finner islam som en lite tiltrekkende og sympatisk religion, men det gjør jeg faktisk med kristendom også. Den guden de kristne tror på er jo også en usympatisk jævel av en gud, som egentlig driter i hva du har bedrevet som levende og som kun bryr seg med om du tror på ham eller ikke og på toppen av det er vel heller ikke kristendom fri for krigs herrer, er den vel? ER jo nok av både stamme høvdinger og konger som nyter godt av litt hjelp fra yahwe når de hadde satt seg fåre å slakte noen...

 

Islam har faktisk en del fra GT de også, stjålet og lånt over en lav sko samt tillagt og fratrukket det som ikke måtte passe såklart, så alt i alt er vel alle disse religionene som har sitt utspring fra jødedommen, herunder også jødedommen, usympatiske og lite tiltrekkende religioner som alt for lett tyr til vold i deres utbredelser og mot de som ikke tror det samme, gitt at de har makt til slikt....

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Eg finn islam som ein lite attraktiv religion. Tenk å tru på ein gud som brukte sverdet for å spre sitt budskap, samt ein profet som var krigsherre. Kva er det for ein gud eigentleg?

 

I motsetning til den jødiske og kristne guden, som velger å straffe hele menneskeheten på grunn av at de to første barna hans begikk en feil som et hvilket som helst barn ville ha begått. Som utsletter hele befolkningen nå og da fordi folk ikke er fanatiske nok. Som også spredde religionen via et sverd, som lar sine følgere slakte og drepe andre så lenge de tror på ham. Som ber om menneskeofringer. Som godtar slaveri. Som sender sin "sønn" som en slags avatar, som krever at alle skal elske ham mer enn sine egne familier. En sønn som så blir ofret, slik at han kan fjerne synder som urettmessig blir pålagt oss av gud i utgangspunktet. Nå krever han at vi tilber ikoner av en menneskeofring, og at vi er takknemlige fordi han stakk innom jorda en tur (Noe som var litt av et ork for en av gudestanden) og fjernet et problem han hadde gitt oss til å begynne med. Å forresten, glemte at han har en form for kannibalfetisj, fordi han vil at vi skal drikke blodet hans og spise av kroppen hans og danne ritualer rundt det.

 

Det verste er vel at denne guden fjerner mellommenneskelig moral og ansvar. For til syvende og sist betyr det kun noe for ham, om du angrer til ham, og tilber ham.

 

Nå skal det sies at jeg har like lite respekt for Islam. De monoteistiske gudene er av samme ulla.

Endret av Ascorius
  • Liker 3
Lenke til kommentar

I motsetning til den jødiske og kristne guden, som velger å straffe hele menneskeheten på grunn av at de to første barna hans begikk en feil som et hvilket som helst barn ville ha begått.

 

De valgte å følge satan som er Guds fiende, og Gud lot dem da følge satan fordi han ikke ville tvinge dem.

De fleste har fortsetter å følge satan.

 

Den jødiske "guden" er forøvrig den samme satan som er Guds fiende og som de første menneskene valgte å følge, satan er også islams "gud" selv om han gjemmer seg bak måneguden allah.

 

Som utsletter hele befolkningen nå og da fordi folk ikke er fanatiske nok. Som også spredde religionen via et sverd, som lar sine følgere slakte og drepe andre så lenge de tror på ham. Som ber om menneskeofringer. Som godtar slaveri. Som sender sin "sønn" som en slags avatar, som krever at alle skal elske ham mer enn sine egne familier. En sønn som så blir ofret, slik at han kan fjerne synder som urettmessig blir pålagt oss av gud i utgangspunktet. Nå krever han at vi tilber ikoner av en menneskeofring, og at vi er takknemlige fordi han stakk innom jorda en tur (Noe som var litt av et ork for en av gudestanden) og fjernet et problem han hadde gitt oss til å begynne med. Å forresten, glemte at han har en form for kannibalfetisj, fordi han vil at vi skal drikke blodet hans og spise av kroppen hans og danne ritualer rundt det.

 

Det verste er vel at denne guden fjerner mellommenneskelig moral og ansvar. For til syvende og sist betyr det kun noe for ham, om du angrer til ham, og tilber ham.

 

 

De fleste velger å følge satan i dag også.

Du kan jo bare se på deg selv som et eksempel, for hvor har du fått alt hatet fra som leder deg til å komme med alle disse falske beskyldningene mot Gud og kristendom som du har listet opp her, selv om du kan lese det motsatte i Bibelen ?

satan er kilden til alt hat.

 

Allerede i GT legges vekt på kjærlighet

Hosea 39 Men det andre er like stort: ‘ Du skal elske din neste som deg selv. 40 På disse to budene hviler hele loven og profetene.»

 

Dette er bare to eksempler, men både GT og NT inneholder massevis av henvisninger til kjårlighet både til Gud og mellom mennesker, men menneskene velger altså bort kjærlighheten i det de velger å følge satan og denne verdens myndigheter.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Baltazar94, her viser du et prakteksempel på at din gud er et problem når det gjelder moral. Skjer det noe forferdelig med noen? Helt greit! De fortjente det! De fulgte Satan!

 

Men jeg orker ikke diskutere med fanatikere som deg. Det er umulig å identifisere om dere er trolls eller rett og slett ignorante.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dette er bare to eksempler, men både GT og NT inneholder massevis av henvisninger til kjårlighet både til Gud og mellom mennesker, men menneskene velger altså bort kjærlighheten i det de velger å følge satan og denne verdens myndigheter.

Hvorfor glemmer du å referere til alt det andre i GT og NT som inneholder massevis av massedrap og trussler samt onde handliger? Det er vell mer av det enn kjærlighet?

 

Bibern har jeg brent for lenge siden, så snakkas i helvete. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det finnes ingen bevis for at noen religion er den eneste rette.

 

Det finnes ingen religiøse skrifter som er skrevet av gud.

 

Alle religiøse skrifter er skrevet av ett eller flere mennesker som har trodd at deres ideer og vrangforestillinger er guds ord. Også har de klart å få andre til å tro på det samme.

 

Men at noen så tror på dette er ikkje bevis for noesomhelst.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det finnes ingen bevis for at noen religion er den eneste rette.

 

Det finnes ingen religiøse skrifter som er skrevet av gud.

 

Alle religiøse skrifter er skrevet av ett eller flere mennesker som har trodd at deres ideer og vrangforestillinger er guds ord. Også har de klart å få andre til å tro på det samme.

Myter og vandre historier er hva religion er, samt gjettninger og påstander... Hadde det vært NOE i religiøse påstander som faktisk var SANT hadde det vært plukket opp og brukt av vitenskapen for lenge siden, noe som burde gi en ganske klar pekepinn på hvor sanne disse påstandene er, da vitenskap ikke har brukt NOE fra noen av disse såkalte gudsordene...

 

Men at noen så tror på dette er ikkje bevis for noesomhelst.

Hvis antall var bevis for sannhets gehalt ville vel nazisme og kommunisme vært sant også da, ville det ikke? Og all annen spinnvill ideologi som det er flere som tror på...

 

Alle kan ikke ta feil liksom... Jo, med religion tar ALLE feil, (på lik linje med at nazisme og kommunisme rer feil...) for dette er og blir skrevet og funnet på av mennesker, guder har aldri vært i nærheten av disse skriftene, for så dumme er det helt umulig for guder å være slik disse skriftene fremstiller dem... Gud er så ufattelig smart at vi mennesker ikke forstår dem får vi til stadighet høre, men hvorfor fremstilles de da som dumme nek uten hverken logikk eller sunn fornuft, eller kjærlighet, i disse bøkene da?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Jeg også finner islam som en lite tiltrekkende og sympatisk religion, men det gjør jeg faktisk med kristendom også. Den guden de kristne tror på er jo også en usympatisk jævel av en gud, som egentlig driter i hva du har bedrevet som levende og som kun bryr seg med om du tror på ham eller ikke og på toppen av det er vel heller ikke kristendom fri for krigs herrer, er den vel?

 

Guden i kristendommen tilgir deg for syndene dine viss du angrer på syndene, trur at Jesus (Gud i fysisk form), ga sitt liv for alle mennesker, slik at vi kunne få tilgivelse. Men kun dersom vi angrar, og forstår at synden vi har gjort er feil, og at vi er villig til å la han tilgi oss for syndene. Gud bryr seg lite om vi trur på han eller ikkje, han vil berre at vi skal høre på han, oppføre oss moralsk og fint, og forstå han. Slik at mennesket får det godt, og at alle skal være fri for synd. Slik at han kan tillate synderane sitt nærvær i himmelen.

 

Vidare er det mange krigsherrer som er kristne, men dei er ikkje ein del av kristendomen. Mohammed var nemlig ein krigsherre sjølv, og profeten i Islam. Nemlig spredde han ordet sitt med sværde, drap og jævelskap. Han, sjølve profeten, gjorde det. Og kven trur på ein slik Gud, då er det jo nesten ikkje verd å tru på det. Fordi kven vil komme til himmelen og være med ein slik gud. Ikkje eg i vertfall. Om så skulle eg like godt komt til helvette, for det er tydeligvis same skikkelse.

Lenke til kommentar

Vidare er det mange krigsherrer som er kristne, men dei er ikkje ein del av kristendomen. Mohammed var nemlig ein krigsherre sjølv, og profeten i Islam. Nemlig spredde han ordet sitt med sværde, drap og jævelskap. Han, sjølve profeten, gjorde det. Og kven trur på ein slik Gud, då er det jo nesten ikkje verd å tru på det. Fordi kven vil komme til himmelen og være med ein slik gud. Ikkje eg i vertfall. Om så skulle eg like godt komt til helvette, for det er tydeligvis same skikkelse.

 

Luk.27.19: "Men disse fiendene mine, som ikke ville ha meg til konge, dem skal dere føre hit og hugge dem ned foran øynene på meg."

 

Ja, hvem vil komme til himmelen og være med en slik Gud? Han er nesten ikke verdt å tro på...

Endret av LiamH
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Luk.27.19: "Men disse fiendene mine, som ikke ville ha meg til konge, dem skal dere føre hit og hugge dem ned foran øynene på meg."

 

Ja, hvem vil komme til himmelen og være med en slik Gud? Han er nesten ikke verdt å tro på...

 

Dette var ein historie Jesus fortalde om ein stormann eller ein aristokrat, som skulle få eit kongedøme. Det er viktig at du leser kva det handlar om, og ikkje berre tar eit lite avsnitt ut av bibelen.

Lenke til kommentar

Hvis en gud finnes hadde han ikke skapt menneske..

Er så mye bevis på at en gud ikke finnes, veldig mulig det er noe der ute skal aldri si aldri men noe gud i den forstand Islam tror er rett ut tull..Ingen gud hadde nektet meg noe som ikke skader andre, finnes gud vil han gi meg en high five for å klare livet :rofl:

 

Når jeg ser et barn på 2år med leukemi på sykehuset som venter på mulig død, ja trenger jeg si mer det holder som bevis for meg..

Endret av DaniNichi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette var ein historie Jesus fortalde om ein stormann eller ein aristokrat, som skulle få eit kongedøme. Det er viktig at du leser kva det handlar om, og ikkje berre tar eit lite avsnitt ut av bibelen.

 

Det er fra "Lignelsen om pundene", ja, og jeg har lest hele. Hva er så moralen i denne historien til Jesus?

 

Jeg legger til at det er flere tolkninger av denne, men jeg vil gjerne høre din.

Endret av LiamH
Lenke til kommentar

 

Når jeg ser et barn på 2år med leukemi på sykehuset som venter på mulig død, ja trenger jeg si mer det holder som bevis for meg..

 

Det er mennesker som sprer slike sykdommer. Hvorfor gir du Gud skylden for noe som mennesker gjør under påvirkning fra satan ?

 

De som står bak NWO og denne verdens ledere og politikere i samarbeid med de store internasjonale medisinfirmaene har drevet med å spre smitte og sykdommer lenge, og denne "businessen" har skutt fart de siste hundre år.

Og de siste tiårene har bla tilfellene av kreft økt i USA med ca 1000 %. Hvor stor økningen er i Norge vet jeg ikke, men ut fra egne erfaringer og hva jeg har sett, så er økningen ganske stor her også.

 

Nå bruker de også vaksiner for å spre sykdommer blant barn, et vaksineprogram som forøvrig Jens Stoltenberg og den norske regjeringen støtter med flere milliarder.

http://www.naturalnews.com/029911_vaccines_Bill_Gates.html

Lenke til kommentar

Det er mennesker som sprer slike sykdommer. Hvorfor gir du Gud skylden for noe som mennesker gjør under påvirkning fra satan ?

 

Hvorfor ville en gud lage prostata ved urinrøret til menn? Et organ som har lett for å svelle, og dermed stenge for urinrøret når man blir eldre?

 

Faen for en dum gud isåfall. Større designfeil kan man vell ikke klare å lage, selv om man prøver på det.

Og dette er en gud folk tilber? En som har klart å la 99% av sine skaptinger til å dø ut?

 

Hva er greia? Driver han å prøver og feiler fremdeles? En allvitende gud som virker ut til at han fremdeles prøver å putte en firkanta kloss inn i det runde hølet på en av sine barneleker?

 

Kanskje det finnes en gud, men smart er han ihvertfall ikke.

Lenke til kommentar

Hvorfor ville en gud lage prostata ved urinrøret til menn? Et organ som har lett for å svelle, og dermed stenge for urinrøret når man blir eldre?

 

Har du tenkt den tanken at det kanskje er stoffer vi får i oss som får prostata til å vokse ?

 

Dette kan også komme av mangel på nødvendige vitaminer eller mineraler, som vi ikke får i oss gjennom maten i dag fordi jorda og planter blir forgiftet med kunstgjødsel og ugressmiddel slik at frukt og grønnsaker som dyrkes blir mindre næringsrike.

Kjøtt blir også tilført giftstoffer gjennom kraftfor og kjemikalier som dyrene fores med.

Fisk er også mindre næringsrik enn før pga kjemikalier som tømmes i havet og samles i kjøttet på fisken.

 

Kanskje det finnes en gud, men smart er han ihvertfall ikke.

 

 

Vel, Gud har nå skapt oss da, og naturen, dyrene og hele universet. Gud har også skapt og designet naturlovene, som også vi i enkelte tilfeller har lært å utnytte.

 

Bare en enkel liten sommerfugl er for komplisertfor mennesker å etterligne.

 

Selv om de faktisk i dag kan lage små roboter på størrelse med en sommerfugl, så er de fremdeles maskiner som må styres, og de kan ikke formere seg og vokse og leve slik en sommerfugl gjør.

 

 

Men hvis det er islams "gud" du mener,så er det riktig at han er ikke særlig smart, islams "gud" har en intelligens som er ganske lik 0.

 

For islams "gud" er en avgud laget av stein.

Lenke til kommentar

Har du tenkt den tanken at det kanskje er stoffer vi får i oss som får prostata til å vokse ?

 

Sjansen for at man som gammel får problemer med den er rimelig stor, og dermed er det tullete designmessig å putte et organ der hvor den vil skape maks problemer ved hevelse. Enig? Hvis ikke, forklar.

 

Dette kan også komme av mangel på nødvendige vitaminer eller mineraler, som vi ikke får i oss gjennom maten i dag fordi jorda og planter blir forgiftet med kunstgjødsel og ugressmiddel slik at frukt og grønnsaker som dyrkes blir mindre næringsrike.

Kjøtt blir også tilført giftstoffer gjennom kraftfor og kjemikalier som dyrene fores med.

Fisk er også mindre næringsrik enn før pga kjemikalier som tømmes i havet og samles i kjøttet på fisken.

 

Så du mener at det er vår egen feil at vi sliter med dette? Isåfall kan du komme med dokumentasjon på dette, eller er dette vill gjetning?

 

Et annet spørsmål jeg aldri fikk svar på i en annen tråd.

 

Hvorfor ville en almektig og smart gud putte i oss så mange gener men samtidig slå dem av?

Hvorfor har vi genene til å produsere C-vitaminer avslått? Alle pattedyr har mulighetene til å produsere C-Vitaminer innad i kroppen, men de eneste som må ta disse vitaminene utenifra er oss menneskene og apene? Enda et design-valg jeg ikke skjønner meg noen ting på for en smart gud.

 

Vi har også genene til å ha god luktesant, på likt nivå med hunder. Men disse er også avslått. Hadde de ikke vært det, kunne vi ha luktet kreftkjertler på et tidlig stadie selv, så hvorfor i allverden ville en smart gud frata sitt favoritt skapning denne muligheten?

 

Alt tyder jo på at guden din, samme om det er Allah, Jesus, eller "Gud" er en komplett idiot.

 

Vel, Gud har nå skapt oss da, og naturen, dyrene og hele universet. Gud har også skapt og designet naturlovene, som også vi i enkelte tilfeller har lært å utnytte.

Gud har skapt dyrene, og 99% av alle dyrene han har skapt har dødd ut.

Ha en slik feilprosent i en hvilken som helst jobb her på jorden og du hadde fått sparken tvert.

 

Din gud, er en idiot.

 

Bare en enkel liten sommerfugl er for komplisertfor mennesker å etterligne.

Så har vi vell heller ikke sakt at vi er noen guder heller? Så hva har dette med saken å gjøre?

 

Men hvis det er islams "gud" du mener,så er det riktig at han er ikke særlig smart, islams "gud" har en intelligens som er ganske lik 0.

 

For islams "gud" er en avgud laget av stein.

Som sakt, hele poenget er at uansett hvilken gud man trur på, så ligger bevisene til rette for at han må ha vært/er en komplett idiot.

 

Ifølge dere så har han jo også feilet tidligere der han måtte hente inn en kjempeflod for å omtrent få starte på nytt. Så det verste er jo at han ikke lærer engang.

Lenke til kommentar

Det er mennesker som sprer slike sykdommer. Hvorfor gir du Gud skylden for noe som mennesker gjør under påvirkning fra satan ?

 

De som står bak NWO og denne verdens ledere og politikere i samarbeid med de store internasjonale medisinfirmaene har drevet med å spre smitte og sykdommer lenge, og denne "businessen" har skutt fart de siste hundre år.

Og de siste tiårene har bla tilfellene av kreft økt i USA med ca 1000 %. Hvor stor økningen er i Norge vet jeg ikke, men ut fra egne erfaringer og hva jeg har sett, så er økningen ganske stor her også.

 

Nå bruker de også vaksiner for å spre sykdommer blant barn, et vaksineprogram som forøvrig Jens Stoltenberg og den norske regjeringen støtter med flere milliarder.

http://www.naturalne...Bill_Gates.html

omfg.du må være en dobbelt agent som er ute etter få alle som er konspirasjon teoretikere til å virke helt klin kokos eller du kanskje bare er helt koko..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...