Gå til innhold

NM i overklokking?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke nødvendig å dra igang en diskusjon om ocshoot vs. ok.no her, det har vi vært gjennom alt for mange smertefulle ganger, men synes fortsatt denne "NM" i Case Mod og OK ser veldig lite gjennomtenkt ut. Og tviler sterkt på at vinneren er en verdig norgesmester, stusser bare litt ved at de tørr kalle det NM.

Lenke til kommentar
1: De aller fleste henter inspirasjon til casemods fra andre...

2: Skal innrømme at de ser helt like ut, men er vi sikre på at ikke Flux = Kjell Erik Budalen? Er vel ganske stor sjanse for det?

 

Tror nok ikke Flux er Kjell Erik nei... I ocshoot forumet er han registrert som skole elev fra tromsø. Kjell Erik bor jo i akershus, og jobber på 3dfxcool.no på ryen. Men tilfellet kan være at han har kopiert casemoden og laget sin egen....

Lenke til kommentar
Ok, ser at det ikke er samme bildet nå. (trodde det da jeg postet, hadde det travelt :oops: ). Strømforsyningen er jo ikke den samme heller, men tanken (halvlitersflasken) og vinduet er identisk.

Kanskje Kjell Erik har solgt kabinettet? Mistenker det iallefall. :wink:

 

Jeg har solgt det kabinettet for lenge siden ja :-)

 

Kjell Erik

Lenke til kommentar
Dessuten stjal de jo ideen til ok.no

 

Som tidligere nevnt: det var nok en av våre lesere som kom opp med ideen. For øvrig synes ikke vi i Overklokking.no at det gjør noe at Ocshoot.no kjører en slik konkurranse - det er for eksempel bare å se i signaturen min! :)

 

Dette med å "stjele ideer" - er det flere enn meg som synes det er veldig mye barnehagementalitet ute og går her? :shrug:

Lenke til kommentar

sorry da.....

 

For meg så det faktisk ut som ok.no planla det....

vel og merke ideen kom først..... men virka som om ok.no planla det.

 

i det første innlegget ang nm.... skrev Yummy

Dette kan vi godt få til. Men vi avventer til høsten - akkurat nå har vi litt dårlig med tid til å få arrangert dette.

men hvis jeg misforsto så beklager jeg det siste innlegget mitt

Lenke til kommentar

Alle kan kalle en konkuranse for NM, bare de åpner for deltakelse for hele landet.. Hvor seriøst man tar det er jo opp til enhver..

 

Hvis du vil arrangere NM i Ludo er det ingen som kan nekte deg det.. Men om det resulterer i at du kan kåre norges råeste Ludospiller er jo litt avhengig av at Norges beste tar deg seriøst.. Kanskje med å gi de beste Ludospillerne en personlig invitasjon til å delta..

 

Ingen sammenligning mellom Ludo og OcShoot forøvrig.. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...